חברת הביטוח נסתה להתחמק מהעבודה, לפניו הגיעו שני נציגים של חברת הביטוח, שניסו פעם אחר פעם להפנות את הבעייה על ה"בניין".
הוא בדק כמה אפשרויות ואיתר את הבעיה, הסביר לנו מה לעשות כדי לוודא ב-100% את מקור הנזילה ונתן לנו הצעת מחיר על התיקונים הנדרשים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זהבה סדן, הרצליה.
אשרור: 22/11/2024
משוב: 18/01/2024
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורלי שנהב, ירושלים.
משוב: 30/10/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מעולה! היתה לנו סתימה מאתגרת מאוד, אליהו עבד במשך המון זמן ולא התייאש.
הרגשתי שהוא לקח מחיר הוגן על הזמן והעבודה הרבה.
הוא עבד בשקט ובריכוז מבלי להתלונן על הקושי. ממליצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביב א. ירושלים.
אשרור: 28/07/2024
משוב: 25/01/2024
תיאור השירות:
החלפת צינור בר מים.
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דגנית רודובסקי, ירושלים.
אשרור: 19/07/2024
משוב: 12/02/2024
תיאור השירות:
בדיקת ברזים.
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה. הוא בא לבדוק את הברזים, אבל לא הייתה התאמה של הברזים שקנינו ולכן שילמנו על הביקור.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אפרים חמיאל, ירושלים.
אשרור: 16/07/2024
משוב: 29/01/2024
תיאור השירות:
טיפול בריחות ביוב בכיור מרפסת המטבח.
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה. הטכנאי פתח את הקופסה וטיפל בחסימתה. יעיל ומהיר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
נחמן ניב, ירושלים.
אשרור: 08/07/2024
משוב: 13/09/2023
תיאור השירות:
תיקון סיפון.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 787 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אליהו התחיל את דרכו בתחום האינסטלציה כבר בגיל 17, כשלמד את המקצוע בבית הספר, ומשם הלך והתמקצע בתחום. כששואלים אותו אם היום בדיעבד היה בוחר משהו אחר הוא עונה: " אני אוהב את המקצוע, אם לא הייתי אוהב לא הייתי נשאר."
הוא נשוי ואב לשניים וכשהוא לא מבצע עבודות אינסטלציה תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – קריאת ספרים.
האתגר הכי גדול שלו בעבודה הוא להצליח לפתור תקלות שרבים לפניו כבר ניסו ולא הצליחו. "יש אנשים שנשארים המומים כי אני בא ומצליח לתקן להם את התקלה אחרי שהיו אצלם כבר כמה אנשי מקצוע ואחרי שהם היו בטוחים שהם יצטרכו לפרק חצי בית כדי לפתור את התקלה. זה עדיין מאתגר אותי למצוא את הפתרונות לתעלומות בתחום שאחרים עדיין לא הצליחו."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "להמשיך לעבוד בתחום ולפרנס את המשפחה שלי בכבוד, אני אוהב לעשות את הכל בידיים שלי ומקווה להמשיך."
אליהו עוסק כבר למעלה מ-30 שנה בתחום האינסטלציה, ולא מעט שנים הוא מנהל את העסק שלו ביד רמה, שנותן פתרונות אינסטלציה ואפילו מעבר.
"התחלתי להתעסק באינסטלציה בגיל מוקדם", הוא מספר. "אז הספקתי לצבור ידע וניסיון בתחום, אבל במשך תקופה ארוכה עבדתי בבית חולים ושם נחשפתי להרבה סוגים של תקלות אינסטלציה והמון עבודות, ככה שהיום אני באמת יכול להגיד על עצמי שאני יודע לעשות הכל."
תחומי ההתמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת נחושת
:: הלחמות צנרת
:: תיקון פיצוץ בצנרת
:: תיקון כלים סניטריים
:: תיקון נזילות
:: תיקונים והתקנות בחדר אמבטיה
"כשאני בעבודה אני פדנט – אני לא מוכן לעזוב עבודה לפני שאני יודע שעשיתי אותה במאה אחוז. ואם אני על הדרך רואה שקע חשמל לא תקין או נקודה להעביר – אני עושה גם את זה ללקוח."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.