מציג חוות דעת 1 - 5 מתוך 5 חוות דעת רלוונטיות
תיקון כרטיס כניסה בטלוויזיה של פנסוניק עקב בעיה בממיר הוט.
הוא היה מצוין! קודם כל הוא לא לוקח כסף על הבדיקה הראשונית אם מביאים אליו את הטלויזיה. בחברה רצו 250 שקל רק על הבדיקה. כשהגעתי הוא עזר לי להעביר את הטלויזיה מהרכב לחנות. הוא איתר את התקלה, קבע שהיא באשמת הממיר של חברת הוט. תיקן הכל וגם המליץ לדרוש את דמי התיקון מחברת הוט. פניתי אליהם והם לא התכחשו.
תיקון של פיקוד במסך LCD מחברת פוגי'קום שנשרף בגלל הממיר של הוט.
היה בסדר. הוא לקח את המכשיר, סידר לי את הבעיה ועכשיו זה עובד כמו שצריך.
אני מאוד מרוצה!! הוא הסביר את כל התהליך ולמה זה נגרם, עמד בזמנים, מחיר הוגן היה ישר ואמין.
פניתי אליו טלפונית והוא היה אדיב ונעים. הוא ישר עלה על הבעיה וטען שהיא בממיר ולא בטלויזיה עצמה.
היה מצויין! הוא פתר את הבעיה בעלות מינימלית.עניין של כמה שעות עד שהוא הגיע ותיקן. אני מרוצה מאד!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.