עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

שער כניסה לחצר מעץ - מחיר

מחיר שער כניסה לחצר מעץ מורכב מסוג העץ שתבחרו, מנגנון הפתיחה של השער וגם איך תרצו שהוא יראה. בקצרה, מחיר שער כניסה מעץ נע בין 1,000-5,000 ש׳׳ח, ואפשר לשלם פחות אם אתם גם מתקינים גדר עץ תוך כדי. הנה כל מה שמשפיע על מחיר שער כניסה לחצר מעץ, כדי שתדעו כמה שלכם אמור לעלות. אז קדימה אל השער, ברגל ימין כמובן


מחיר עץ לשער כניסה לחצר

שער כניסה לחצר מעץ בונים לרוב מעץ זהה לזה של הדק, הפרגולה או הגדר בחצר שלכם. בדרך כלל מדובר בעץ איפאה, אורן או טיק בורמזי. בגלל ששער כניסה לחצר מעץ הוא מוצר יחסית קטן, תקבלו מחיר אחיד על כל השער, ולא לפי מטרים:

עץ מחיר שער כניסה מעץ אורן נע בין 1,000-3,000 ש׳׳ח. עץ אורן הוא העץ הבסיסי במקרה של שערי כניסה, ולרוב לא תדרשו לשלם תוספת עבור עץ אורן.

עץ מחיר שער כניסה מעץ איפאה נע בין 1,500-3,500 ש׳׳ח. כמו שאפשר להבין מהחישוב, אם תרצו שער כניסה מעץ איפאה, תדרשו להוסיף בערך 500 שקלים למחיר הסופי.

עץ מחיר שער כניסה מטיק בורמזי נע בין 2,000-4,000 ש׳׳ח. טיק בורמזי הוא יחסית יקר ומתבטא במחיר השער.

*המחירים לא כוללים מע׳׳מ אלא אם צוין אחרת.

 

שער כניסה לחצר מעץ

מחיר מנגנון נעילה לשער כניסה לחצר

הרבה פעמים תראו שערי כניסה מעץ שנסגרים או ננעלים על ידי בריח, והם לא נועדו כדי לנעול הרמטית את החצר. אם פתרון זה מספיק לכם, לא תדרשו להוסיף תשלום על מנגנון הסגירה – הבריח כלול במחיר.

מנעול מחיר תוספת מנעול צילינדר - אם אתם רוצים ששער העץ יהיה סגור עם מפתח תדרשו להוסיף מנעול צילינדר. לפעמים הנגר יוכל לספק את המנגנון, ולפעמים צריך לערב מנעולן. מחיר הוספת מנעול לשער כניסה מעץ נע בין 500-1,000 ש׳׳ח.

מנעול מחיר תוספת מנגנון פתיחה חשמלי -  כאן הנגר עזב את המקום כבר, אבל תוכלו להשקיע בהתקנת מנגנון פתיחה חשמלי לשער אצל מסגר. שימו לב שזו השקעה לא קטנה ומחיר הוספת מנעול חשמלי נע בין 2,000-4,000 ש׳׳ח. המחיר כולל עבודת ריתוך מותאמת לשער שלכם.

 

מנעול בריח לשער עץ

מחיר עיצוב שער כניסה לחצר מעץ

אם תהיתם עד עכשיו האם ציור של כדורסל או נסיכה על הדלת ידרוש תוספת תשלום, אז התשובה היא כן. יש שני פרמטרים עיצוביים שמשפיעים על מחיר שער כניסה לחצר:

שער חשמלי מחיר מנגנון פתיחה – ברירת המחדל היא ששער העץ יפתח כמו דלת, וזה לא ידרוש מכם תוספת תשלום. אם אתם חושבים שדלת הזזה מעץ זה יפה יותר, יכול להיות שתדרשו לשלם מעט תוספת – בין 200-700 ש׳׳ח. התוספת היא בגלל שדלת הזזה לפעמים דורשת שימוש בחומר גלם נוסף ועוד עץ.

שער חשמלי מחיר עיצוב – תשמחו לשמוע שצביעת הגדר בכל צבע שתרצו (אם זה צבע אחד) לא דורשת תוספת תשלום. אז מה כן? גילופים על העץ, ציורים או תליות שונות יעלו בין 200-500 ש׳׳ח.

 

שער כניסה מעץ לחצר

מחיר שער כניסה לחצר מעץ

לסיכום, מחיר שער כניסה מעץ נע בין 1,000-5,000 ש׳׳ח, אבל ריכזנו גם מחירים שלקוחות קודמים שילמו על התקנת שער כניסה לחצר מעץ, כדי שתוכלו להשוות מחירים:

מחיר מחיר בניית גדר מבמבוק כולל שער כניסה לחצר מעץ עלה 12,285.

מחיר מחיר בניית והתקנת שער כניסה לחצר מעץ אורן ברוחב 3 מטר וגובה 1.50 עלה 4,000.

מחיר מחיר התקנת שני שערים וגדר מעץ אלון עלה 5,000.

* הדוגמאות כוללות מע׳׳מ.


נקודות חשובות לפני התקנת שער כניסה לחצר מעץ

לפני שתצאו מהדף הזה לשער הבא, שער העץ החדש שלכם, הנה כמה נקודות שכדאי לשים לב אליהן:

שער חשמלי אחריות – אחריות על השער כוללת תיקונים במידה והייתה בעיה בהתקנה. נהוג לתת לפחות 3 שנים. שימו לב שבלאי טבעי של העץ לא כלול באחריות.

שער חשמלי התקנות אחרות – אם אתם כבר מדברים עם הנגר על בניית גדר ורוצים גם שער, המחיר לשער עצמו אמור לרדת בכ-1,000 ש׳׳ח. כנ׳׳ל גם על דק, ולפעמים גם בפרגולה – תלוי אם הגודל של בלוקי העץ מתאימים גם לשער.

שער חשמלי חידוש – הבריח כנראה יישאר על הדלת להרבה שנים, אבל את העץ צריך לחדש אחת ל-5 שנים בערך, ואם אתם גרים בקרבת מקום לח – אפילו יותר. חידוש עץ נעשה על ידי מריחת לכה או צביעה מחודשת – עבודה שלגמרי אפשר לבצע לבד אם מדובר בשער עץ בלבד.

שער כניסה מעץ עם בריח

נגרים מומלצים לבניית שער כניסה מעץ

שער כניסה מעץ לחצר הוא מה שרואים מבחוץ, וכדאי שהוא יעשה רושם טוב, או איזה שתרצו. ריכזנו עבורכם רשימה של נגרים מומלצים לבניית שער כניסה מעץ, והם כולם דורגו על ידי לקוחות קודמים. תוכלו לקרוא את הביקורות ועל הדרך לדפדף בתמונות ולצבור השראה לשער שלכם!


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה שער כניסה לחצר מעץ?

מחיר שער כניסה לחצר מעץ נע בין 1,000 ל-5,000 ש׳׳ח. אם אתם מתכוונים לשער פשוט שתואם לגדר, המחיר יהיה בצד הנמוך של הסקאלה. 

איזה מנעול יש לשער כניסה מעץ?

לרוב תמצאו מנעול בריח בשער כניסה מעץ, אבל ניתן להתקין גם מנעול צילינדר או מנעול חשמלי בתוספת תשלום. 

אנשים שהתעניינו בשער כניסה לחצר מעץ - מחיר התעניינו גם בזה...



אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק