עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

אדניות עץ לפי מידה

אדניות עץ לפי מידה יכולות להשלים כל גינה, בין אם הן מותאמות לדק או לבריכה. פה תוכלו למצוא את כל המידע על אדניות עץ לפי מידה, כמו גם מחירים (בין 250-2,000 ש''ח לאדנית) והמלצות לנגרים מעולים

 


עיצוב אדניות עץ לפי מידה

אדניות עץ לפי מידה מיוצרות לפי הצורך האישי שלכם ויכולות להתאים לכל מיקום שתרצו - על אדן החלון, על המעקה במרפסת או בהתאמה לדק בחצר. אפשר לעצב אדניות עץ בכל צורה שעולה בנפשכם, אם זה בצורת פרפר או ספיידרמן – אבל כדאי להתאים את עיצוב האדנית למטרה שלה. הנה כמה דברים שכדאי לחשוב עליהם בעיצוב אדנית עץ לפי מידה:

עציץ אדנית עץ מוגבהת – אם תרצו אדניות עם ניקוז, תצטרכו אדניות עץ מוגבהות. אדניות עץ מוגבהות לרוב יהיו על רגלי עץ, והן מתאימות לשתילת צמחים ישירות באדנית, לעומת אדנית שעומדת ישירות על הרצפה ומתאימה לשמש ככלי להחזקת צמחים שנמצאים בעציצים קטנים יותר. 

עציץ ערוגת עץ – עיצוב נפוץ נוסף הוא ערוגה מעץ. אם החלטתם שגינת ירק זה התחביב הבא שלכם, כדאי לכם להתקין ערוגות עץ – שיתאימו לשתילה של כמות גדולה של צמחים בפעם אחת. ניתן להתקין ערוגות עץ מדורגות (כמו מדרגות), כדי למקסם את מקום השתילה בשטח קטן. 

עציץ אדנית עץ תלויה – אופציה נוספת היא בניית אדנית עץ תלויה לפי מידה, שלרוב תולים על מעקה המרפסת. שימו לב שאדנית תלויה תהיה ללא ניקוז (כדי שהמים לא יטפטפו על העוברים והשבים), ולרוב היא תהיה מוגבלת בגודל כדי שלא תהיה כבדה מדי לתלייה עם משקל האדמה והעציץ בפנים.  

 

ערוגות עץ לפי מידה

סוגי עץ לאדניות

אפשר לבנות אדניות עץ מהרבה סוגים שונים של עץ – איפאה, אורן, במבוק ועוד. אז איך בכלל בוחרים עץ לאדניות:

דק אדניות עץ אורן – ברירת המחדל בבניית אדניות עץ היא שימוש בעץ אורן - הוא נחשב עמיד ללחות ומים אם הוא עובר צביעה וחיטוי מתאים. נהוג להשתמש בו כי אורן הוא עץ זול יחסית וניתן לצבוע אותו בקלות בכל צבע ועיצוב שתרצו. 

דק אדניות עץ תואמות לדק – אופציה נפוצה נוספת היא להתאים את האדניות לדק. במקרה כזה הנגר יוכל לבנות אדניות מותאמות לקורות של הדק, גם בצבע וגם בגודל. במקרה כזה לרוב תבחרו בעץ איפאה, אורן, במבוק או עץ סינטטי. 

דק אדניות עץ בעיצוב אישי – אם אתם מעוניינים באדניות עץ בעיצוב אישי – כדאי להתייעץ עם הנגר על סוג העץ שיהיה מתאים ביותר לעיצוב שלכם. יש עצים שמתאימים יותר לגילוף, ואחרים שיתאימו יותר לבנייה עם קורות. שימו לב שאם תבחרו בעץ איפאה או במבוק, לא תוכלו לצבוע את האדנית בצבע אחר

 

אדניות עץ בעיצוב אישי

התקנת אדניות עץ לפי מידה

אחרי שבחרתם את סוג העץ ואת העיצוב, הגיע הזמן להתקין את האדניות. ככה התהליך יראה:

אחד בנייה – השלב הראשון הוא בניית האדנית. הנגר יבנה את האדנית בנגרייה. זמן הבנייה לרוב לא לוקח יותר מיום עבודה, אבל התהליך עשוי להתארך אם יש צורך להזמין קורות עץ שאין במלאי בנגרייה. 

שתיים שיוף, ליטוש וצביעה – אחרי שהאדנית עצמה בנויה, הנגר ישייף וילטש אותה. שלבים אלו משמעותיים לא רק לנראות של האדנית אלא גם לעמידות שלה בפני שמש ומזיקים. אחרי זה ניתן לצבוע את האדנית בכל צבע שעולה על רוחכם 😊

שלוש התקנה בבית – אחרי שהאדנית מוכנה בנגרייה הגיע הזמן להתקין אותה אצלכם בבית. תוכלו להניח אותה כמו עציץ או לקבע אותה לקרקע בעזרת ברגים כדי לשמור על עיצוב אחיד. וזהו! יש לכם גינה מותאמת אישית בזכות אדניות.

ארבע חידוש אדניות עץ – זה לא בדיוק שלב בהתקנה, אבל שימו לב שתצטרכו לתחזק ולחדש את אדניות העץ אחת לכמה שנים (בערך שלוש שנים). החידוש כולל שיוף וצביעה מחודשת של העץ וחשוב להקפיד עליו אם אתם לא רוצים שהאדניות ירקיבו.

 

אדנית עץ

מחיר אדניות עץ לפי מידה

מחיר מחיר אדניות עץ לפי מידה נע בין 250-2,000 ש''ח לכל אדנית. המחיר תלוי בסוג העץ אותו תבחרו וגם בסגנון העיצוב. 

מחיר מחיר העץ לאדניות עץ לפי מידה נע בין 250-900 ש''ח. בשונה מדק או פרגולה, לא מחשבים מחיר אדנית מעץ לפי מטרים – בעיקר כי אדניות הן קטנות יחסית. אורן הוא העץ הזול ביותר וטיק ואיפאה הם היקרים ביותר.

מחיר מחיר עיצוב אדנית עץ נע בין 250-450 ש''ח. המחיר הוא בעיקר על שעות העבודה של הנגר, ולכן הוא יהיה גבוה יותר ככל שהעיצוב מסובך יותר ודורש יותר עבודה. 

כדאי לדעת שיש נגרים שלא יסכימו להגיע לבניית אדנית אחת, ותצטרכו להזמין מינימום מסוים של אדניות כדי שזה יהיה משתלם. 

כוכבית קטנה אם אתם בונים כבר דק, פרגולה או גדר עם אותו נגר, מחיר האדניות אמור להיות זול יותר, בערך ב-100 ש''ח לאדנית. 

כוכבית קטנה המחירים לא כוללים מע''מ. 


ריכזנו גם כמה דוגמאות למחירים שלקוחות קודמים שילמו על בניית אדניות עץ לפי מידה:

מחיר מחיר בניית אדנית גדולה לאורך החלון מעץ אורן: 2,100 ש׳׳ח.

מחיר מחיר בניית אדנית עץ איפאה: 3,150 ש"ח.

מחיר מחיר התקנת אדניות בסנגנון דק בלובי של בניין: 8,000 ש׳׳ח.

 

אדנית עץ איפאה

נגרים מומלצים לבניית אדניות עץ לפי מידה

כדי שתהיה לכם גינה מלאה בפרחים ועצים צריך סבלנות, אבל אדניות לפי מידה - זה מיידי! ריכזנו עבורכם רשימה של נגרים מומלצים לבניית אדניות עץ לפי מידה. כל הנגרים באתר מדורגים על ידי לקוחות קודמים, ותוכלו לדרג אותם גם אתם אחרי שתעזרו בהם. 

 


;

שאלות נפוצות לדף זה

אדניות עץ לפי מידה - מחיר

המחיר הממוצע של אדניות עץ לפי מידה נע בין 250-2,000 ש׳׳ח לכל אדנית. המחיר יעלה ככל שהאדנית בעיצוב מפואר יותר והעץ שבחרתם יקר יותר. 

מאיזה עץ בונים אדנית מעץ?

לרוב מתאימים את העץ לגדר, דק או פרגולה שיש בגינה או במרפסת - וזה אומר שמשתמשים בעץ אורן, איפאה, במבוק או טיק. 

אנשים שהתעניינו באדניות עץ לפי מידה התעניינו גם בזה...

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק