מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 25 חוות דעת רלוונטיות
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה בהפעלת מכונת כביסה של חברת בראון.
רותם נתן לי אחלה שירות בטלפון. הייתה בעיה בלחיצה על כפתור ההפעלה, הייתה נורה מהבהבת והמכונה לא התחילה בפעולה. חשבתי שצריך לתקן ורותם הסביר לי בטלפון איך לסדר ועזר לי לפתור את הבעיה. היה נחמד ושירותי.
תפעול של תקלה במכונת הכביסה - המכונה לא קיבלה את הפקודה להתחיל בעבודה מסיבה שאינה ברורה.
אורי היה זמין מאוד, הגיע, טיפל בבעיה, היה בקשר עם הדיירים והמחיר הגון ביותר!
היתי מרוצה! הגיע בשעה שקבענו ועשה עבודה מצוינת.
היה אחלה! הוא הגיע בזמן באופן מדוייק, היה מאוד אמיתי, לא ניסה לדחוף לי דברים מיותרים והיחס שלו מעולה. הסביר לי על התקלה ואיך לתפעל את המכונה וגבה תשלום עבור ביקור בלבד ויותר מזה, אמר שבמידה ותהיה תקלה נוספת בחודש הקרוב הוא יגיע בלי תשלום נוסף.
הוא היה ממש ממש בסדר, הסביר לי בטלפון מה אני צריכה לעשות וזה פתר לי את הבעיה ובכך חסך לי כסף.
הוא היה סופר הגון, מגיע לו עשר בהכל! הוא היה יכול לקחת יותר כסף ולעשות מזה סיפור אבל לבסוף הוא אפילו לקח פחות כסף מרוב שהתקלה הייתה קטנה והוא ביצע שירות מעולה.
הדרכה טלפונית להפעלת מכונת כביסה בעקבות תקלה במנעול הדלת.
הוא הסביר לי כיצד לסגור את הדלת כדי שהיא תעבוד בכל זאת, הוא עזר לי מאוד והיה הוגן בכך שחסך לי את הביקור.
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! פילטר של המכונה היה תקוע ולא ניתן היה להוציא אותו מהמכונה כדי לנקות אותו.
היה מצוין, מקצועי, אדיב ואמין. המליץ לנו שאין טעם לתקן את המכונה ועדיף לקנות חדשה וממש עזר לנו עם התפעול של המכונה החדשה.
הדרכה טלפונית לתיקון תקלה במערכת ההפעלה במכונת כביסה של סימנס.
הוא היה עלא כיפאק. דיברנו בטלפון והוא היה מדהים. הוא הדריך אותנו איך לפתור את התקלה בעצמנו למרות שהוא בקלות יכול היה להגיע ולקחת על זה כסף. הוא היה סובלני ומקסים.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.