מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 19 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה ממש מצוין, הסביר לי איך להשתמש במכונה כדי למנוע את הבעיה ועזר לי גם בפלאפון לפני שהוא הגיע. היה עם המון סבלנות ונתן שרות מצוין.
ייעוץ טלפוני לאבחנת תקלה של תנור מחברת לופרה שלא מחמם בחלקו התחתון.
רז כל כך עזר לי, הוא פשוט בחור מדהים! הוא השקיע בי המון זמן ללא תמורה, הקלטות, הסברים והכוונה כדי לאתר את הבעיה. כשרציתי לקנות תנור חדש הוא המליץ לי רק לתקן ולא לקנות חדש, בטענה שהתנור מעולה וחבל, והתנור באמת עובד בצורה מצויינת לאחר התיקון!
אבחון תקלה במכונת כביסה קיימת (טלפונית וללא עלות) והתקנה של מכונת כביסה חדשה.
מאוד מרוצה!
דיברתי עם אריה בערב החג והוא לא היה יכול להגיע, אך הוא עזר לי טלפונית לאבחן את התקלה וחסך לי הגעה של איש מקצוע. הוא נחמד והגון מאוד, הוא לא לקח לי תשלום על הבדיקה ואם אצטרך אחזור אליו שוב.
אברהם ייעץ לנו טלפונית כיצד לפתור את התקלה בתנור, הוא היה נעים ונחמד. אני מרוצה מהשירות שלו!
נאור היה אדיב מאד. הוא שאל שאלות מנחות כדי להבין את התקלה, הסביר לי איך לתקן אותה באופן זמני ועל מה להסתכל כשהיא חוזרת. לאחר שחזרה, הוא הסביר לי מדוע אין טעם לתקן אותה, וחסך לי תשלום על ביקור מיותר.
ייעוץ טלפוני ואבחון תקלה בשקע on/off במדיח של חברת דקו.
מייקל היה אדיב כדרכו, בסבלנות ובנעימות ענה, עזר לי לאתר את התקלה והחלפתי את השקע בעצמי.
הוא היה מקצועי ורציני! הוא עזר לי, בלי שיצא לו שום דבר על זה בתמורה. התקשרתי אליו, הוא ישר עזר לי ואמר לי מה כדאי לעשות. הוא הסביר לי איך לפתוח את המכונה ואיך לבדוק מה התקלה. הוא נתן שירות אדיב ומקצועי. הוא בהחלט תואם את מה שכתוב באתר!
ייעוץ טלפוני .אבחון של תקלה במייבש כביסה חברת קריסטל וייעוץ.
הוא היה נחמד ונשמע מאוד מקצועי . הוא שמע את הבעיה ואמר לי שאין טעם שיבוא כי צריך לקנות חדש, הוא מאוד אמין וישר.
אבחון תקלה בטלפון ויעוץ לתיקון יציאת מים סתומה במדיח כלים.
הוא היה מעולה! הוא היה זמין בטלפון והצליח לפתור לי את הבעיה, אפילו לא הייתי צריך להזמין אותו. הייתי מאוד מאוד מרוצה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.