מציג חוות דעת 1 - 4 מתוך 4 חוות דעת רלוונטיות
הזמנתי את הטכנאי לאחר שנבנה קרח בתא ההקפאה - דבר שלא אמור לקרות . חשבתי שמשהו במנגנון החימום של מפשיר הקרח במקרר השתבש. לאחר שהביט במקפיא 3-4 דקות הוא אמר שלא מדובר בתקלה אלא ככל הנראה יש כניסה של לחות. פה סיים את תפקידו המקצועי. בהמשך, הפשרתי לגמרי את המקרר אולם אחרי יומיים שלושה המקרר התחיל שוב לייצר קרח. הבעיה לא נפתרה. בביקור הקצר הוא לא פתח את הפאנל של גב המקרר בכדי לבדוק תפקוד, ולא את הפאנל הפנימי במקפיא כדי לראות האם המנגנון מתפקד. הוא לא עשה בדיקה יסודית, זה לא היה נראה לעניין. הדירוג שלו לדעתי לא מצדיק את מה שהוא. הוא מגיע בזמן והיחס ללקוח טוב, וכמו כן המחיר היה נמוך ותאם את גודל ההשקעה. 3 המדדים הללו לבדם מייצרים דירוג גבוה ולכן גם מקפיד עליהם מאד. למרות הרושם האישי הטוב, לדעתי העבודה לא מקצועית.
הוא היה ממש מאה אחוז. עשר מכל הבחינות. נתן שירות טוב, הגיע בזמן, גבה מחיר הוגן ועשה עבודה טובה.
תיקון תקלת הצטברות קרח שסתמה את כל המערכות במקרר קינג של חברת סמסונג.
הוא היה נחמד, מקצועי ומצוין. הוא הגיע בדיוק מתי שקבע וגבה את המחיר שאמר מראש. הוא לא ניסה למצוא דברים שלא קיימים אלא מיד עלה על הבעיה, ניקה את כל הסתימות וזה עבד מצוין. אני מאוד מרוצה, אם כל בעל שירות יבוא באמינות ובגישה כזו זה יהיה הכי טוב. במידה ותהיה לי תקלה בעתיד אקרא לו.
אני קודם כל מרוצה שהוא בן אדם ישר ולא ניסה "להשחיל" לי כלום ומהאינטראקציה שלו עם הלקוח. כמו כן אני מרוצה מהמקצועיות שלו שהתבטאה ביכולת שלו לפתור את הבעיה שהייתה לא פשוטה. הוא זיהה יפה את הבעיה במהלך הבדיקה ועשה מה שצריך ורק מה שצריך.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.