מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 19 חוות דעת רלוונטיות
אני די מאוכזב. הסברתי לבעל המקצוע את הבעיה בטלפון, הוא הגיע לבדוק את התקלה, עלה על הבעיה ואמר שיבדוק עבורי אם יכל להשיג את החלק. הוא לקח תשלום על הביקור אבל לא הצליח להשיג את החלק החסר. לדעתי זה לא לעניין לקחת תשלום כשלא הצליח לתקן את הבעיה.
השירות שלו היה מעולה, הכי טוב מכל הבחינות, אדיב יעיל ומאוד מקצועי!
הוא היה מאוד אדיב, נחמד ואמין. הוא הגיע בזמן ואמר לי שאין טעם לתקן את הטלוויזיה והיה ממש על הכיפאק.
הוא עשר. הוא היה מאוד ישר ומאוד אמין. הוא אמר שאי אפשר לתקן את הטלוויזיה, אבל עשה את המקסימום. הוא בא בזמן ועשה הכל בצורה מושלמת.
הוא היה מעולה, נחמד ומקצועי והכל היה בסדר. הוא בדק את הטלויזייה והחלטנו לא לתקן אותה.
השירות היה מצויין. הוא מאוד נחמד וגבה מחיר הוגן, הוא אמר שלא ניתן לתקן את הטלוויזיה והיה ממש בסדר.
איציק היה ממש בסדר, והסביר לנו איך לכוון בה משהו שלא כיוונו נכון. הזמינות שלו הייתה מעולה! הוא הגיע אלינו תוך חצי שעה מהשיחה שלנו ולקח תשלום מאוד הוגן רק על הביקור. אין ספק שאמליץ עליו בעתיד.
הוא היה סך הכל נחמד, אחותי אישה מבוגרת שהטלוויזיה שלה לא נדלקה, הוא הגיע, בדק וראה שרק צריך להחליף בטריות ולקח לה רק על ביקור מחיר לא הגון לדעתי.
איציק היה מאוד נחמד וחיובי. תיארתי לו את התקלה ושלחתי תמונות, הוא אמר שיכול להיות שהבעיה בספק והביא איתו ספקים מתאימים. כשהגיע התקלה לא הופיע ולא היה צורך בתיקון. ההתנהגות שלו הייתה ישרה מאוד, שילמתי לו סכום מינימלי על ביקור שנראה לי בסדר גמור. הוא הוסיף שבמידה והקלקול יחזור הוא יגיע.
הוא בא בדיוק בשעה שקבענו פירק הכל ואמר שצריך לקחת את זה למעבדה, זה היה אצלו כמה ימים אבל לצערנו זה טלוויזיה של סמסונג והם לא מוכרים חלפים לטכנאים פרטיים וזה רק החברה יכולה להחליף. הוא היה באמת אדם מדהים, אמין מאוד, אפילו כשהוא הלך עם הטלוויזיה שאלנו אם צריך לשלם והוא אמר שרק כשהוא יסיים נשלם לו, אין לי מילים לתאר, הוא ממש לעניין.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.