מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 68 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה בסדר, ישר עלה על הבעיה למה הטלוויזיה לא עובדת. בנוסף, הוא קצת יקר לדעתי אבל אולי ככה עולה ביקור, אני אשתמש בו בהמשך לתיקון בעיות.
איתור תקלה בכרטיס טלוויזיה של חברת סמסונג בבית הלקוחה.
בחור סוף הדרך! הוא אמין, מקסים ושירותי.
הגיע מהר, היה בסדר ומאוד נחמד. לא היה יכול לעזור לי כי חסר חלק בתאורה של הטלוויזיה שאין בארץ והוא מנסה להשיג אותו. גבה מחיר רק של ביקור.
איציק היה טוב והוגן.
שלמה היה מאוד נעים בשיחה, ענה לי מאוד יפה, היה אמין ועזר לי מאוד.
הוא אדם נחמד ומקצועי. הוא התנהג ביושר וניסה לעשות את המקסימום. הוא פתח את הטלוויזיה ואיתר חוסר של נורות לדים. לא היו לו את החלקים שצריך, זה חלקים שצריך להזמין מחברה מסוימת ואנחנו ביחסים טובים ובקשר אחד עם השני למקרה שיצליח להשיג את החלקים.
מיקי מקצוען ואמין.
בדיקת טלוויזיה מחברת PCL, איתור תקלה והגשת דו״ח לחברת הביטוח.
הוא היה בסדר גמור. הטלוויזיה חטפה הבזק כי היה קצר בחשמל ונשרפו בה רכיבים אלקטרוניים. הוא אמר שהביטוח צריך לפצות אותי.
איתור תקלה בטלוויזיה של חברת סמסונג , כולל איסוף מהבית למעבדה.
שלמה היה ממש סבבה הוא אסף את הטלויזיה. היה מקצועי ומהיר. בחור שירותי והוגן. אני מרוצה.
איתור תקלה בטלוויזיה של חברת סמסונג שנת 2010 והפנייה להמשך טיפול מול הביטוח.
איציק מבין את החשיבות של ההגעה המיידית, תוך חצי שעה כבר הגיע אלינו! הוא נתן חוות דעת על הבעיה במכשיר והמליץ לעדכן את הביטוח מכיוון שזה דגם ישן ואין לו בארץ חלקי חילוף. כמובן שהוא לקח כסף רק על עלות הביקור. היה אדיב וממש מקסים.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.