מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 12 חוות דעת רלוונטיות
איתור תקלת מסך והחלפת לדים במסך טלוויזיה של חברת פנסוניק (אין יבואן פעיל בארץ ולכן אין חלפים זמינים).
מיקי טכנאי מוכשר, מקצועי ובכלל איש נעים ומקסים. המלצת טכנאים רבים וטובים הייתה לזרוק את הטלוויזיה. מיקי לקח על עצמו לרכוש את החלקים בחו״ל ולתקן את הטלוויזיה ועשה זאת בהצלחה רבה!
הוא איתר את התקלה ואמר שאי אפשר להחליף את החלק כיוון שזה לא משתלם, עדיף לקנות טלוויזיה חדשה. הוא עשה רושם מקצועי והיה אדיב. המחיר היה הוגן מאד.
שירות מצוין! בעל מקצוע נחמד ואדיב, אמר לי את המחיר בטלפון ולדעתי זה היה מאוד הוגן ביחס לבעלי מקצוע אחרים שיצא לי לבדוק. הגיע בזמן שקבענו, איתר את מקור התקלה. ויתרנו על התיקון כי החלק שהיה צריך להחליף היה מאוד יקר אבל התרשמתי שעשה עבודה מקצועית וטובה. אני ממליץ עליו.
היה מצוין! הוא מקצועי, הגיע בזמן, היה אמין ואני מאוד מרוצה. הוא הגיע לקחת את הטלוויזיה והביא אחת חלופית שזה מאוד יוצא דופן, לאחר שניסה כמה פעמים לתקן לא הצליח והחזיר לנו חלק מהכסף.
הוא היה אחלה, המחיר היה הוגן, מכיוון שזו לא תקלה קבועה הוא אמר לי שברגע שהתקלה לא תבוא ותלך אלא תישאר במכשיר, הוא יבוא לתקן לי את הטלוויזיה וינקה לי את המחיר של הביקור.
מצוין! הוא לקח מחיר טוב, היה מאוד בסדר, הגיע תוך 20 דק בסוף היום והיה מעולה! הכל עשר!
אני מאוד מרוצה מהשירות, הוא היה אדיב ועמד בזמנים שקבענו.
הוא לקח את הטלוויזיה וגבה תשלום עבור הבדיקה, הוא מצא שהכרטיס לא תקין אבל לא רצה לתקן, אמר שהוא לא מוכן להיכנס לזה ושזה מסוכן מידי. לא הבנתי את מטרת השירות והייתי קצת מאוכזבת, אם אתה לא יודע לתקן דברים מורכבים אז תגיד את זה מראש.
הוא הגיע ביום שישי בצהריים למרות הלחץ. הוא הגיע, פתח את הטלוויזיה, בדק ובסוף הבין שהבעיה היא בכפתור מסויים, והוא ניטרל אות כדי שהבעיה לא תחזור.
היה בסדר גמור. הוא מקצועי ואיש נחמד. לאחר שעשה בדיקה נתן לי מהר מאוד תשובה ויידע אותי שהתקלה מורכבת יותר ושלא שווה לבצע את התיקון. הוא היה אדיב וכנה ולקח תשלום רק עבור הבדיקה כי את התיקון לא ביצעתי בהמלצתו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.