מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 112 חוות דעת רלוונטיות
פניתי אליו והוא הדריך אותי דרך הטלפון כיצד לפתור את התקלה.
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! איתן עזר לי טלפונית לטפל בנזילה במזגן מיני מרכזי. שירות אדיב וסבלני.
ייעוץ טלפוני עבור תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי מחברת אלקטרה.
הוא היה מקסים! הוא ניסה לעזור לי טלפונית כדי לחסוך לי את עלות הביקור, אמר לי לעשות כמה דברים ובסוף בזכותו המזגן עבד. לא חזרה לי הנזילה מאז. הוא אפילו התקשר אליי יומיים אחרי לשאול אם הכל טוב. באמת אדם טוב.
ייעוץ טלפוני והדרכה בשיחת וידיאו על תיקון נזילה במזגן על ידי ניקוי פילטרים, שחרור צינור ניקוז ופתיחת דמפרים.
הוא חבל על זמן! התקשרתי אליו בשישי שעתיים לפני כניסת שבת, הוא אמר לי שהוא לא באזור ושהוא יעזור לי לפתור את הבעיה בשיחת וידיאו. התקשרתי אליו כמה פעמים, גם שהוא היה בסופר וגם שהוא היה עם הילדה, הוא ענה לי כל הזמן ולא סינן אותי. לא לקח לי תשלום בכלל ועוד ביום ראשון הוא שלח לי הודעה אם הסתדרתי. הוא חמוד רצח כמו מלאך, פשוט צדיק!
הוא בחור מאוד מקצועי, פתר את הבעיה טלפונית וגם שאל אחר כך ווידא שהכול בסדר. אין מה להגיד, הוא מעולה.
איתי היה ממש אחלה וכן, הוא אמר שחבל שהוא יגיע ואני אצטרך לשלם אז הוא ייעץ לי בטלפון להוציא ולנקות את המסנן של המזגן שהיה סתום וזה פתר לי את הבעיה.
זוהר היה מצוין ונתן שירות פשוט נפלא! הוא עזר לי במקצועיות רבה, והרבה מעבר לפתירת התקלה דרך הטלפון. (אפילו סירב לקבל תשלום שהעברתי כדי לומר תודה) תודה רבה זוהר!
הוא היה מדהים! פתר את הבעיה ללא תשלום ולא קיבלתי שירות כזה בחיים! הייתה נזילה במזגן לתוך הבית, והוא אמר לי לבדוק שהניקוז למטה לא חסום. הוא עשה ממש הכל, כדי שלא יצטרך להגיע ולגבות תשלום, כולל שליחת תמונות וכמה שיחות טלפון.
היתה לי נזילה מהמזגן, אהרון אמר לי מה לעשות כדי לתקן את זה וזה עבד.
אלעד סיפק שירות טלפוני, ובשיחת טלפון פתר את הבעיה וחסך לי הרבה מאוד כסף וזמן, כן ירבו צדיקים כמותו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.