מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 28 חוות דעת רלוונטיות
היה מצוין. התרשמתי ממנו שהוא מאוד מקצועי.
הוא הגיע בזמן, ניסה לאתר את התקלה במקום וכשלא מצא את הבעיה, לקח את הטלוויזיה למעבדה. אחרי יום, יומיים הוא התקשר ואמר שהיא תוקנה. התמקחנו קצת על המחיר והוא סידר את הבעיה לשביעות רצוני והכל עובד טוב. המחיר שלו טוב אך לא מצויין, בשאר פרמטרים היה מעולה. יחסי אנוש- יחס ללקוח עמידה בזמנים ומקצועיות, מעולים.
הוא היה מאוד נחמד ונתן שירות מצוין!
הוא ממש מעולה, נתן לי שירות מעולה והמחיר שלו הוא הוגן. עשה הכל בזמנים טובים אני ממש מרוצה.
אחלה שירות! הוא היה יעיל, ענייני, מקצועי, הגון והכל היה ממש בסדר!
תיקון טלוויזיה שטוחה של חברת פיליפס שכלל החלפת כרטיס פיקוד.
תיקן את הטלוויזיה על הצד הטוב ביותר, הגיע אלינו מהר, אסף את הטלוויזיה ותוך יומיים החזיר אותה, הוא נחמד מאוד, גבה מחיר סביר ואנחנו מרוצים מאוד. הציע לנו להשאיר טלוויזיה חלופית, אבל לא היינו צריכים, הכל היה בהתחשבות בזמן הפנוי שלנו והוא יוצא דופן לטובה, מומלץ.
רק מילים טובות!! פתח את הטלווזיה, סיים את העובדה ב40 דקות, ממש חבל על הזמן. תיאם הכול מראש, לא עשה הצגות, היה ממש טוב.
הוא היה בסדר כמור, מקצועי ואמר את המחיר מראש.
היה מקסים! הגיע אליי הביתה אדם צנוע שהוזמן לתקן טלוויזיה שלא נדלקת, לכאורה בעיית ספק. הוא יכל בשקט להחליף ספק שעולה כמה מאות שקלים (טלוויזיית פיליפס) , אך במקום זאת תיקן את הכרטיס הקיים, החליף קבלים וטרנזיסטורים תקולים והחזיר את הטלוויזיה לעבודה מלאה. הוא בעל ידע מעל הממוצע בכל הקשור ללוחות בקרה, הוא צנוע ועובד כמו פעם. אמין וישר ובעל מלא סבלנות. מומלץ בחום! אין לי מילים לתאר איזה אדם טוב הוא!
תיקון כרטיס אלקטרוני בטלוויזיה 60 אינץ' של חברת Philips.
שירות לא טוב, הטלוויזיה הייתה אצלם 3 חודשים. כמעט ולא עדכנו אותנו והייתי צריך להתקשר אליהם הרבה פעמים על מנת לקבל תשובות. ההורים שלי מבוגרים והקשיבו להצעתם ושלחו מכתב תלונה לחברת YES אך לא היה בזה שום טעם. כששאלתי את הטכנאי, איך יתכן שהממיר גרם לתקלה כאשר הוא לא היה מחובר ישירות לטלווזיה, לא קבלתי תשובה. הם הציעו בהתחלה מחיר יקר מאוד עבור התיקון. סירבתי בטענה שאותו תיקון אצל היבואן הרשמי יותר זול. לאחר בדיקה מצידם שנמשכה כמה שבועות, אמרו לי שמכיוון שלא ניתן יותר לרכוש כרטיס מתאים, לא ניתן לתקן את הטלוויזיה (וזאת למרות שאצל היבואן הרשמי טענו שכן ניתן להשיג כרטיס מתאים). בקיצור, שילמנו עבור ביקור ובדיקה, לא אמרו לנו שכדאי לפנות ליבואן הרשמי, ביבזבזנו שלושה חודשיים ועצבים. בסוף גילינו (לבד!) שמחירי הטלוויזיות החדשות קרובים לסכום שביקשו עבור התיקון, ובפרט רכשנו טלוויזה חדשה, יותר גדולה ויותר משוכללת עם 4 שנים אחריות.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.