מוקד מידרג: 1-700-707-233

מטבח מודרני לבן בשילוב עץ

מטבח מודרני לבן בשילוב עץ זה כמו לצאת לגלאמפינג - לקבל נגיעה מהטבע אבל עדיין להישאר בקלאס ולישון במיטה מפנקת. לא סתם מטבח לבן בשילוב עץ הפך לפופולרי מאוד בשנים האחרונות, העיצוב המודרני הלבן נותן מראה נקי ומואר ושילוב העץ מוסיף נגיעה של כפריות וחמימות. איך עושים את זה נכון? מה האופציות? ועוד מלא תמונות להשראה, מתחילים


מטבח בעיצוב מודרני

באופן כללי, העיקרון המנחה את הסגנון המודרני בעיצוב פנים הוא מינימליזם, עיצוב בקווים נקיים שיוצרים תחושה של מרחב. בעיצוב פנים מודרני נהוג להשתמש בחומרים סינתטיים כמו מתכת זכוכית ואפילו ברזל ובטון. 

במטבחים בסגנון מודרני תמצאו הרבה פתרונות אחסון נסתרים, דלפקים מתקפלים וארונות אינטגרליים היוצרים מראה מסודר ונקי. לרוב, נראה עיצובים מודרניים בגוונים קרים, לבן, אפור, שחור עם נגיעות של צבע עדינות.

עם זאת, היום כבר כמעט ואין רק "עיצוב מודרני" או רק "עיצוב כפרי" ולרוב נראה שילוב של העיצובים, בשפה המקצועית זה נקרא "עיצוב אקלקטי", עיצוב שמשלב את הטוב מכל העולמות.

כך גם, עיצוב מטבח מודרני לבן, בשילוב של עץ, הוא עיצוב אקלקטי שנשען על העיצוב המודרני בתוספת נגיעה של עיצוב כפרי וחמים.

 

מטבח מודרני קלאסי לבן

מטבח מודרני לבן בשילוב עץ

כשאנחנו מדברים על מטבח מודרני לבן בשילוב עץ, אנחנו כמובן מדברים על צבע עץ, הרי גם ארונות המטבח הלבנים, גם עשויים מעץ. בהמשך נפרט על סוגי העץ השונים לארונות המטבח.

לבן ועץ למי מתאים מטבח מודרני לבן בשילוב עץ? מטבח לבן מומלץ למי שרוצה להאיר ו"להרחיב" את המטבח שלו. הצבע הלבן, מאיר את החלל ונותן תחושה של מרחב. לא סתם אומרים ששחור זה מרזה, גם בבית, צבעים כהים מקטינים את החלל ולכן לא מומלצים לחללים קטנים.
עם זאת, החיסרון של מטבח לבן הוא שרואים עליו לכלוך מהר יותר מצבעים אחרים, גם את זה אפשר לפתור באמצעות בחירת משטחים קלים לניקוי כמו פורמייקה.

החלטתם שאתם רוצים מטבח לבן בשילוב עץ, עכשיו אתם בטח שואלים - איך עושים את זה נכון?
אנחנו מצטערים לבשר שאין דרך אחת, אבל, יש עיצובים שחוזרים על עצמם. למשל, שילוב של ארונות מטבח מודרניים, בצבע לבן עם שיש ואריחים בהירים, בתוספת אלמנט אחד חמים בצבע עץ כמו: קלפה, שולחן אוכל, בוצ'ר לאי, כסאות ועוד. אם אתם רוצים נגיעה יותר עמוקה של עץ, תוכלו להוסיף עוד אלמנטים קטנים כמו קרש מעץ, כסאות עם רגליים מעץ ועוד גוונים חומים דומים.


אנחנו יכולים להמשיך לדבר בתיאוריה עוד הרבה, אבל אין טוב כמו מראה עיניים והגיע הזמן להיות פרקטים. אספנו עבורכם דוגמאות למטבחים לבנים בסגנון מודרני, בשילוב עץ בגוונים שונים.

 

מטבח לבן גדול בשילוב אלון

מטבח לבן בשילוב עץ אלון

לבן ועץ עץ אלון הוא עץ קלאסי, שמשתלב טוב עם מטבח לבן מודרני. הוא בהיר ונעים ויכול להתאים מאוד כבוצ'ר על אי, כקלפה או אפילו כמדף. בגלל שהוא בהיר, הוא משתלב טוב עם הצבע הלבן ורק מוסיף מעט חום למטבח. בואו נראה דוגמאות:

 

צבע אלון
מטבח לבן בשילוב קלפת עץ
מטבח מודרני לבן עם קלפת עץ

חץ המטבח הזה, שומר על הגוונים הלבנים בריצוף, בארונות, בשיש ובקרמיקה. בחירת מגירות וארונות אינטגרליים נותנים תחושה נקיה ומסודרת ומכשירי החשמל הכהים שומרים על הקו המודרני. שילוב קלפה בצבע עץ אלון למטבח הזה נותנת לו טאץ' אישי וחמים יותר.

 

מטבח לבן בשילוב שחור ועץ

חץ המטבח המודרני הזה, משלב ארונות מטבח לבנים בנגיעה של שחור, המתאים לצבע של מכשירי החשמל. תוספת העץ במטבח הזה היא מינימלית ובכל זאת משרה אווירה ביתית וחמימה.

 

מטבח לבן בשילוב מדף עץ

חץגם במטבח הזה, שילוב העץ הוא מינימלי יחסית, בשני מדפים בודדים.

 

מטבח לבן בשילוב כיסאות עץ

חץ אם אתם בקטע של שילוב עץ בקטנה, שימוש בכסאות לבנים עם רגליים מעץ אלון הם פיתרון נהדר.

 

מטבח מודרני בשילוב אי מעץ

חץ במטבח הזה, שילובו עץ בכמה מקומות ונתנו לו יותר נוכחות, עם זאת, המטבח עדיין נראה מודרני ונקי.

 

שילוב ארונות בצבע עץ ולבן

חץוהנה אופציה לשילוב נוסף של ארונות לבנים וארונות מעץ אלון.


מטבח מודרני לבן בשילוב עץ אגוז

אגוז  שילוב עץ אגוז במטבח מודרני לבן הוא מאוד פופולרי. גוון האגוז הוא כהה יותר מהאלון ולכן הוא גם בולט יותר במטבח. הוא מתאים למי שרוצה נוכחות של עץ במטבח שלו. הנה דוגמאות:

 

צבע אגוז
מטבח מודרני אגוז ולבן

חץ אנחנו לא סגורים אם זה מטבח לבן בשילוב עץ או מטבח עץ בשילוב לבן, אבל לא יכלנו שלא להתפעם מהעיצוב הזה. השילוב בין השיש הלבן לצבע עץ האגוז הוא מאוד נעים ומעורר השראה.

 

מטבח מודרני לבן בשילוב עץ אגוז

חץ במטבח הזה, השתמשו בחיפוי עץ אגוז בארון המטבח ובבר. שאר המשטחים לבנים חלקים ויוצרים איזון מושלם.

 

הדמיה של מטבח לבן ואגוז

חץ גם כאן צבע האגוז משתלב בצורה אינטיליגנטית עם הארונות המודרניים הלבנים והשיש הלבן. 


תהליך בניית מטבח מודרני

אחד תקציב: הכל מתחיל ונגמר בתקציב. כדי שתבואו מוכנים לחברות המטבחים, הגדירו לעצמכם מראש תקציב כולל לשיפוץ המטבח. שימו לב לכלול בו את כל ההוצאות הנלוות כמו קניית מוצרי חשמל חדשים (במידת הצורך), שיש וקרמיקה ותשתית.

שתיים תכנון המטבח: אחרי שקיבלתם קצת השראה והחלטתם איך בערך אתם רוצים שהמטבח שלכם יראה, הגיע הזמן למדוד את המטבח ולראות מה אפשר לעשות (וגם מה לא). כדי לתכנן מטבח נכון, כדאי להתחיל מ"המשולש" - כיריים כיור ומקרר ואז לעבור לארונות המטבח ואביזרי החשמל הנוספים. אחרי זה, כדאי לחשוב על חלוקת האחסון הפנימית ומשם לעיצוב החיצוני. זה בהחלט הרבה דברים לחשוב עליהם ולכן כבר בשלב זה, תוכלו להתייעץ עם חברות מטבחים.

שלוש הצעות מחיר: אחרי שכל ההחלטות הקשות בוצעו (או כמעט כולן) תוכלו לבקש הצעות מחיר קונקרטיות מחברות מטבחים. כמו בכל דבר בחיים, אנחנו ממליצים להשוות בין כמה הצעות מחיר מכמה בעלי מקצוע שונים.

חמש החלטה: אחרי שקיבלתם את ההצעות תצטרכו להחליט על חברת המטבחים המתאימה ביותר ועל עיצוב המטבח.
אם קשה לכם לדמיין את המטבח, זה ממש הגיוני ויש לנו כמה טיפים בשבילכם:
- שימו את כל החומרים שבחרתם אחד ליד השני, כך תוכלו לראות את ההתאמה (או חוסר ההתאמה) בינהם.
- תוכלו להתייעץ עם מעצבת פנים, שתוכל להפוך את החלום שלכם למציאות בשטח.
- תוכלו לבקש הדמייה מחברות המטבחים וכך תוכלו ממש לראות את העיצוב שבחרתם. נכון, זה עולה יותר כסף אבל אם אתם לא בטוחים בעיצוב, זה בהחלט יכול לחסוך לכם עוגמת נפש.

שש הכנת תשתית: מתחילים את שיפוץ המטבח בהכנת תשתיות, שלב זה כולל פירוק המטבח הישן (במידה ויש), התאמות של חשמל, אינסטלציה וריצוף. 

שבע מדידות וייצור המטבח: רגע לפני ייצור המטבח, מומלץ לקחת שוב מידות סופיות אחרי הכנת התשתית. למה? בגלל שייתכן והיו שינויים בשטח, המשפיעים על המדידות.

שמונה הרכבת המטבח: שימו לב ששלב זה דורש מקצועיות ודיוק ולא מומלץ שקבלני משנה יעשו אותו.

תשע שיש וקרמיקה: הדבקת השיש והקרמיקה שבחרתם.

10 חיבור תשתיות ואביזרים: כמו למשל גופי התאורה, חיבור המדיח, הברזים וכו'.

 

מטבח מודרני בגווני לבן, עץ ושחור

 

סוגי עציםסוגי העץ לארונות במטבח מודרני:

אז אחרי שהבנתם את התהליך, נסביר קצת על בחירת עץ לארונות המטבח.
קודם כל, חשוב להבין שכל ארונות מטבח מורכבים מארבעה מרכיבים: גוף הארונות, דלתות, ציפוי חזית הארונות והפרזול.

 

ארונות מטבח מודרני

 

מטבח גוף הארונות נבנה מעץ סנדוויץ', כמעט תמיד. עץ סנדוויץ' הוא למעשה כמה שכבות עץ המודבקות אחת לשנייה. פלטת הסנדוויץ' חזקה ועמידה מפני לחות ולכן היא מומלצת לגוף המטבח.

מטבח דלתות הארונות, יבנו לרוב מפלטות mdf. זה חומר נוח לעבודה שאפשר להלביש עליו בקלות את ציפוי החזיתות.

מטבח ציפוי הארונות הוא החלק שיקבע בתכלס איך המטבח שלכם יראה. במטבחים מודרניים לרוב ציפוי הארונות יתבצע מפורמייקה, שהוא גם החומר הזול ביותר (אבל גם איכותי מאוד). הוא עמיד וקל לניקוי ומגיע במגוון דוגמאות וצבעים.

ציפוי נוסף הוא פורניר: חלק או חרוט שיעניק למטבח שלכם מראה כפרי יותר. ייתכן שבשילוב העץ במטבח, תצטרכו להשתמש בפורניר משום שהוא שכבה מקולפת של עץ טבעי והוא מעניק למטבח מראה של עץ מלא.

*טווח מחירי ארונות מטבח רחב, תוכלו לקרוא עוד על מחירי ארונות מטבח במאמר שלנו.


חברות מטבחים מומלצות למטבח מודרני לבן בשילוב עץ

אחרי שדמיינתם, קראתם, שקלתם והחלטתם שמטבח מודרני לבן בשילוב עץ הוא המטבח שלכם, כל שנותר הוא למצוא חברות מטבחים מומלצות, כאלה שאפשר להתרשם מלקוחות קודמים שלהם ולראות בתכלס איך המטבחים שעשו נראים. כנראה שזה יום המזל שלכם כי כבר הכנו עבורכם רשימה בדיוק כזו, של חברות מטבחים מומלצות עם המלצות ותמונות מלקוחות קודמים. אחרי שהאורחים שלכם יתפעלו מהמטבח הלבן החדש והמושלם שלכם וירצו להעתיק אותו, אנחנו נתקשר גם אליכם, לשאול איך היה. בהצלחה!


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק