מוקד מידרג: 1-700-707-233

מטבח נאנו

מטבחי נאנו הם מטבחים עם טכנולוגיה מיוחדת, היא לא נראית לעין ומספקת מראה אחיד וחלק בחזית המטבח. מטבחי נאנו קלים לניקוי, שומרים על הצבע שלהם לאורך זמן ועמידים בפני שריטות. מצד שני הם מגיעים רק בגימור מט והם נחשבים ליקרים לעומת מטבחים בגימור אחר. מחיר למטר ארון מטבח בגימור נאנו נע בין 2,500-3,000 ₪. מה עוד יש בטכנולוגיה של מטבחי נאנו ומה מעצבות פנים אמרו עליהם? הכל ממש כאן 😊


מה זה מטבח נאנו

מטבח נאנו הוא כינוי למטבח שבו המשטחים בגימור טכנולוגיית נאנו, טכנולוגיה שנמצאת היום במגוון תחומים. בגדול, (או יותר נכון בקטן) בנאנו עושים שימוש בחומר בגודל מזערי שלא נראה לעין, בצפיפות גבוהה מאוד, הצפיפות יוצרת עמידות גבוהה לחומר. בפועל, בכל משטח יש חתכים מזעריים, שנראים לעין, חלקיקי הנאנו נכנסים ישר לתוך החתכים האלו וממלאים אותם. בדרך זו החברות שמייצרות מטבחי נאנו, מכינות משטחים עם חזית אחידה, חלקה ואפילו בוהקת.

טיפ הבסיס למטבח נאנו הוא בדרך כלל פלטת סנדוויץ' בגימור פורמייקה. על הפורמייקה מיישמים את טכנולוגיית הנאנו. בהתאם, למטבח נאנו יש תכונות בסיס דומות למטבח פורמייקה כמו חיתוך רק ב-90 מעלות (מה שלא מאפשר חזיתות מעוגלות), חוזק ועמידות לנזקים.

 

מטבח ננו

יתרונות מטבח נאנו

וי עמיד בפני שריטות - החזית של מטבחי נאנו חלקה ועמידה יותר בפני שריטות, לעומת מטבח רגיל.

וי עמיד ללכלוך - טכנולוגיית הנאנו שנמצאת בחזית המטבח שומרת עליו שלא יבדקו אליו כתמים.

וי עמידות הצבע - צבע המטבח יישאר חד והוא עמיד לאורך זמן רב.

וי מראה ייחודי - מטבחי נאנו מספקים מראה מודרני וחדשני.

 

מטבח נאנו

חסרונות מטבח נאנו

איקס מחיר - החיסרון הגדול של מטבחי נאנו הוא המחיר הגבוה שלהם. במטבח בגודל סטנדרטי, ההבדל ביניהם לבין מטבח בגימור אחר יכול להגיע ל-20 אלף ₪ בממוצע.

איקס גימור מט אחיד - מטבחי נאנו מגיעים רק בגימור מט, שהוא לא מתאים לכל אחד.

איקס טביעות אצבע - למטבח נאנו יש הילה של מטבח שדוחה טביעות אצבע, אבל לפי בעלי המקצוע, גם במטבח נאנו רואים טביעות אצבעות והוא לא דוחה לכלוכים במאה אחוז.

אזהרה לא כל בעלי המקצוע ממליצים על מטבח נאנו בגלל שהחומר יחסית חדש, יקר ועדיין לא הוכיח את עצמו בעיניהם באופן מלא.

 

מטבח נאנו מעוצב

מעצבות פנים מדברות על מטבח נאנו

עיצוב מטבחים הוא לא משהו שעושים על הדרך. על סוגיית מטבחי הנאנו התייעצנו גם עם מעצבות פנים שמדורגות במידרג. אם בחרתם להשקיע במטבח נאנו, כדאי לחשוב על עיצוב שישתלב עם הסגנון המודרני של המטבח. הנה כמה טיפים ממעצבות פנים לעיצוב מטבח נאנו:

טיפ חשוב לדעת: מטבחי נאנו מגיעים בקשת צבעים רחבה, ממש כמו כל מטבח בגימור אחר. ההבדל המשמעותי ביותר בעיצוב מטבח נאנו, הוא שגימור הנאנו הוא תמיד מט (ולא מבריק).

אחד בחירות שיש למטבח נאנו - מטבח נאנו מט משתלב לרוב עם מגוון שיש מבריק.

שתיים ניגודיות בצבעים - בגלל הצבעים בגימור מט, עיצוב מטבח בצבעים מנֶוגדים מספק מראה מודרני וחדשני. לדוגמא, לבן ושחור, בורדו וקרם וכחול נייבי וקרם.

שלוש ידיות ופרזול - שימוש בידיות אינטגרליות (פנימיות ולא חיצוניות), מעצים את המראה החלק והאחיד של המטבח, ממש כמו מטבח אינטגרלי. בנוסף, תוכלו לבחור בדלתות בטריקה שקטה ומסילות מסוגים שונים בפרזול למטבח

ארבע תאורה - שימוש בתאורה חמה (בגווני הצהוב) לצד גימור המט של המטבח תעניק חום ליתר הבית ותשרה אווירה נעימה יותר כשתהיו במטבח. מומלץ לשים גוף תאורה מרכזי עם נוכחות עיצובית ולפזר במטבח גופי תאורה קטנים יותר. ככה התאורה תהיה חזקה ונוחה לעבוד והמראה המודרני יראה מיוחד יותר.

 

מטבח נאנו בגימור מט

מחיר מטבח נאנו

מחיר של מטבח נאנו משתנה בין תכנית לתכנית - במטראז', כמות הדלתות, ארונות, מנגנונים, פרזול ועוד.

באופן כללי, אם מחיר למטר רץ בגימור פורמייקה נע בין 1,300-1,800 ₪,  מחיר למטר רץ בגימור נאנו יקר יותר בכאלף שקל.

כסף מחיר מטר ארון מטבח בגימור נאנו נע בין 2,500-3,000 ₪.


חברות מטבחים מומלצות שמתקינות מטבח נאנו

אחרי שהבנו מה הייחודיות של מטבחי נאנו, כל מה שנשאר זה לבחור את הצבע ואת חברת המטבחים הנכונה. בדיוק בשביל זה הכנו לכם רשימת חברות מטבחים מומלצות שמתקינות מטבחי נאנו. אחרי ההתקנה נתקשר לקבל מכם חוות דעת עדכנית ונעלה אותה לאתר ככה שהציונים תמיד יהיו מעודכנים.


מעצבות פנים מומלצות לעיצוב מטבח נאנו


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה זה מטבח נאנו?

מטבח נאנו הוא מטבח מפלטת סנדוויץ' בגימור פורמייקה, שעליו השתמשו בטכנולוגיית נאנו, חומר מזערי, צפוף מאוד, שלא רואים אותו והוא יוצר עמידות לחומר.

מה היתרונות של מטבח נאנו?

למטבח נאנו מספר יתרונות כמו מראה ייחודי, עמידות בפני שריטות ולכלות ועמידות של הצבע.

מה החסרונות של מטבח נאנו?

למטבח נאנו מספר חסרונות כמו מחיר יקר וגימור מט בלבד.

האם אפשר להזמין מטבח נאנו בכל צבע?

אפשר להזמין ולייצר מטבח נאנו בכל צבע שתרצו, אך הגימור יהיה בגוון מט. 

מה המחיר של מטבח נאנו?

בדרך כלל, מחיר מטר רץ למטבח נאנו נע בין 2,500-3,000 ₪.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק