מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 50 חוות דעת רלוונטיות
מוטי בן אדם צדיק ומדהים. אין לי מילים לתאר את היחס שלו. אדם אמין, אדיב ומקצוען. פניתי אליו בגלל מקרר שהפסיק לעבוד. התקשרתי אליו במוצאי שבת וכבר ביום ראשון על הבוקר, עוד לפניי השעה שקבענו הוא הגיע! הוא מיד הסביר לנו מה התקלה וגבה מחיר הוגן בעיניי. אימא שלי כל כך התרגשה מהאדיבות והשירות שלו והלוואי שכל בעלי המקצוע היו כמוהו!
הוא היה בסדר גמור.
היה מצוין! אחלה מקצוען. הסביר מה הולך לעשות לפני ההתחלה ואמר עלות התיקון. התקשר בבוקר למחרת לראות שהתיקון הצליח. תודה על השירות.
הוא נתן שירות מעולה.
הענקתי לעדי את הציון 10 מהסיבות הבאות: מקצוענות: עדי אבחן את התקלה כבר בשיחה הטלפונית הראשונה. הסביר לי במדויק ממה נובעת התקלה ואת העלות של התיקון. יושרה – לאחר שעדי סיים את התיקון המקרר חזר לקרר אבל לא בצורה מספקת. עדי חזר לביקור נוסף מיד עם פנייתי וביצע את כל הנדרש על מנת שהקירור יהיה תקין לחלוטין. באחריות ציין שבמידה ולאחר התיקון המקרר לא יקרר יחזיר את התשלום. • אדיבות – אין מה להרחיב. כנראה ש"תודעת השירות הטוב" מוטמעת היטב אצל עדי. מעריך את העובדה שעדי התקשר אלי ביוזמתו לשאול ולוודא שהכול תקין. • זמינות – עונה מידית הגיע בדיוק בשעה שנקבעה. לסיכום ממליץ בחום ומכל הלב.
הגיע בזמן, טיפל במהירות וביעילות. נתן הסברים נרחבים על כל שאלה טכנית ששאלתי.
הוא הגיע מהר ובזמן. הסביר על התקלה, יש לו ידע נרחב בתחום, תקן את התקלה בצורה טובה ולקח מחיר הוגן.
תיקן מקרר סמסונג 3 דלתות עם בעיית יצירת קרח, כולל פירוק הפתח האחורי ואיתור מקור הסתימה, תיקון והרכבה.
היה מעולה! ממש טוב. בהפעלה נוצרה בעיה חדשה של E 14 וגם נפתרה בעזרת אתחול המקרר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.