עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

תיקון אימובילייזר לרכב

מנסים להתניע את הרכב אבל לא מצליחים? הדלתות לא נפתחות או ננעלות? כנראה שתצטרכו תיקון אימובילייזר, כדי שתוכלו להשתמש ברכב. מהו בדיוק אימובילייזר, מהם הסימנים לאימובילייזר תקול ומה מחיר תיקון אימובילייזר לרכב? כל המידע ממש כאן 😊


מה זה אימובילייזר

האימובילייזר הוא שבב שממוקם במפתח הרכב ושומר על הרכב מפני גניבות. האימובילייזר הוא קצת כמו נעילת המסך בפלאפון, שכדי להשתמש בו תצטרכו להכניס את הקוד המתאים. בפועל, מערכת האימובילייזר מחוברת למחשב הרכב וכשאנחנו מנסים להניע את הרכב, המפתח שולח קוד למחשב שמאפשר להניע את המנוע. במקרה שבו גנבי הרכב ינסו לפרוץ לרכב ולהניע אותו, האימובילייזר יזהה שלא מדובר בקוד המקורי, והרכב פשוט לא יתניע.

אזהרה חשוב לדעת: בימינו בכל רכב מותקן אימובילייזר.

טיפ מעניין לדעת: בתרגום חופשי מאנגלית, האימובילייזר "משתק" את הרכב.

 

שלט לאימובילייזר לרכב

איך אימובילייזר לרכב עובד

האימובילייזר מורכב משני חלקים - משדר במפתח הרכב ומקלט ברכב עצמו. המקלט שברכב משבית את מערכת הדלק / הסטרטר / הפלאגים או את כל המערכות ביחד. כשאתם מנסים להתניע את המנוע, הרכב שולח בקשה למפתח. אם המפתח מחזיר את האות (הקוד) בצורה נכונה, האימובילייזר יאשר ליחידת בקרת המנוע להתניע ויסיר את ההשבתה מחלקי הרכב השונים. במקרה שהמפתח שולח אות שגוי, המנוע לא יתניע.

טיפ מעניין לדעת: תמיד רואים בסרטים שמחברים בין שני חוטים והרכב מניע. עכשיו אתם מבינים שזה לא אפשרי, בזכות האימובילייזר.

 

אימובילייזר ברכב

סימנים לתיקון אימובילייזר לרכב

תיקון אימובילייזר לרכב מתאים בדרך כלל כשהתקלה פשוטה כמו חיווט שהתנתק או פיוז שנשרף. כשזה קורה, לרוב לא תצליחו להתניע את הרכב, אבל יש סימנים נוספים שאומרים לנו שהגיע הזמן לתקן את האימובילייזר לרכב:

אזהרה נורית אזהרה בלוח שעונים - בדרך כלל כשיש תקלה באימובילייזר, תופיע נורית של רכב עם מפתח בלוח שעונים. ייתכן שתצליחו להתניע את הרכב אבל ברגע שהנורית נדלקת, תדעו שתצטרכו להגיע למוסך לתיקון האימובילייזר.

אזהרה מפתח לא מסתובב בסטרטר / סטרטר לא מגיב - כשהאימובילייזר מתקלקל, ברגע שתכניסו את המפתח לסטרטר, הוא לא יצליח להסתובב ויתקע במקום. אם אתם מניעים את הרכב שלכם באמצעות כפתור התנעה, ברגע שתלחצו על הכפתור הוא פשוט לא יגיב.

אזהרה בעיה בפתיחת / נעילת הרכב - בחלק מהרכבים, האימובילייזר שואב מידע ממערכת הנעילה המרכזית. ברגע שהאימובילייזר תקול, הוא לא יקבל את המידע הנכון מהמערכת והרכב ישאר פתוח או נעול, תלוי במצב שבו זה קרה.

טיפ חשוב לדעת: במהלך תיקון אימובילייזר לרכב, המוסכניק יבדוק גם את המפתח שמשדר וגם את האימובילייזר ברכב שקולט את האותות. לפעמים, יש תקלות מסובכות יותר, בהן תיקון האימובילייזר לבדו לא יספיק ותצטרכו להחליף את מפתח הרכב או את האימובילייזר כולו.

שעון זמן התיקון: תיקון אימובילייזר אורך בדרך כלל כשעתיים, תלוי בתקלה הספציפית.

 

שלט לאימובילייזר לרכב

מחיר תיקון אימובילייזר לרכב

מחיר תיקון אימובילייזר לרכב תלוי במורכבות וזמן העבודה. בשביל לעשות לכם סדר, ריכזנו כמה דוגמאות למחירי תיקון אימובילייזר לרכבים שונים שלקוחות מידרג שלמו:

כסף מחיר תיקון אימובילייזר לרכב מסוג קיה - 350 ₪.

כסף מחיר תיקון אימובילייזר לרכב מסוג טויוטה - 400 ₪.

כסף מחיר תיקון אימובילייזר לרכב מסוג יונדאי - 500 ₪.

כסף מחיר תיקון אימובילייזר לרכב מסוג רנו - 600 ₪.

 

כסף מחיר תיקון אימובילייזר לרכב נע בין 300-700 ₪.


מתקיני מערכות לרכב מומלצים שמתקנים אימובילייזר לרכב

רכב ללא אימובילייזר זה רכב בלי יכולת לזוז. זקוקים למנעולן רכב אמין שמתקן אימובילייזר לרכב? בדיוק בשביל זה הכנו לכם רשימת מתקיני מערכות לרכב מומלצים. אחרי התיקון ניצור איתכם קשר לקבל חוות דעת עדכנית ונעלה אותה לאתר ככה שהציונים תמיד יהיו מעודכנים.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק