מוקד מידרג: 1-700-707-233

אינטרקום בין חדרים

מי זה שם בחוץ שקורא לי בשמי? שאלה שלא תצטרכו לשאול יותר אם תתקינו אינטרקום בין חדרים. אינטרקום בין חדרים מתאים לעסקים, בתים גדולים וגם למקומות בהם נמצאים אנשים בעלי מוגבלות תנועתית. חושבים על התקנת אינטרקום בין חדרים? תהיו בקשר כי במאמר הבא נפרט את כל המידע על אינטרקום בין חדרים, מחירים ואפילו נצרף המלצות על טכנאים מומחים


אינטרקום בין חדרים

ממש כמו באינטרקום רגיל, אינטרקום בין חדרים מבוסס על פאנל (לוח המקשים שאנחנו מכירים) שנמצא מחוץ לחדר, ושפורפרת + מסך הנמצאים בתוך החדר עצמו. שני החלקים מחוברים זה לזה בעזרת כבל ומאפשרים תקשורת נוחה, וגם לוודא שמי שמצלצל כרגע בלובי ורוצה לעלות למשרד הוא אכן השליח של הפיצה.

חוץ מזה, אינטרקום בין חדרים מאפשר לכל מכשיר שמחובר אליו לפתוח גם את השער או דלת הכניסה הראשית של הבניין. כך תוכלו לעבור תהליך עם שליח הפיצה ולפתוח לו גם את שער הבניין וגם את דלת המשרד. מקסים לא?

 

אינטרקום בין חדרים

 

אינטרקום בין חדרים דורש אמנם הקמת תשתית, אבל מדובר בעבודה חד פעמית, ואחריה אין צורך בהתעסקות נוספת עם המכשיר. אז למי בעצם אינטרקום בין חדרים יכול להועיל?

התקנת קודן לדלת לבתים גדולים מאוד עם מרחק רב בין החדרים

התקנת קודן לדלת לעסקים גדולים שרוצים קשרים בין מחלקות

התקנת קודן לדלת במקרה של בית שהוא גם עסק ויש צורך בבטיחות נוספת 

התקנת קודן לדלת במקומות בהם נמצאים אנשים עם מוגבלות תנועתית (האינטרקום מאפשר תקשורת נוחה ללא צורך לצאת מחדר)


חיבור אינטרקום בין חדרים

חיבור האינטרקום (על כל סוגיו) דורש הקמת תשתית מתאימה. תחילה יש לחבר את מכשיר האינטרקום עם כבל לפאנל החיצוני ולארון התקשורת הקומתי/ מבני. לאחר מכן מובילים כבלים מתאימים לחדר התקשורת המרכזי, ולבסוף מחברים מנעול חשמלי על הדלתות המתאימות. אם אתם לא צריכים שהאינטרקום יפתח דלתות, אפשר לדלג על שלב המנעול החשמלי.  

התקנת קודן לדלת שימו לב - אם אתם זקוקים ליותר מארבעה חיבורים של אינטרקום בקומה, צריך להוסיף מפצל. המפצל לא משנה את איכות השמע אבל מעלה את מחיר ההתקנה.

 

התקנת אינטרקום בין חדרים

 


סוגי אינטרקום בין חדרים

סוגי האינטרקום השונים מתאימים למבנים וצרכים שונים, וכמובן שגם המחירים מושפעים מכך (עליהם מפורט בהמשך, בפסקת "מחירים"):

אינטרקום IP- מבוסס על תשתית אינטרנט, אך לא מדובר באינטרקום אלחוטי. אינטרקום IP מתחבר לארון רשת בבית, וכך הוא מאפשר תקשורת נוחה. אינטרקום IP מאפשר חיבור לטלפון הנייד ולמחשב כדי לקבל שיחות ולפתוח דלתות, ונחשב לאינטרקום המשוכלל ביותר (ממש הטסלה של הדיבור מרחוק).

 

אינטרקום ip

 

אינטרקום אנלוגי-  אינטרקום פשוט שכולנו מכירים. הוא לא מתוחכם במיוחד, אבל יכול להתחבר להרבה חדרים. ניתן לחבר אותו גם לשמע, ווידאו ואפילו להוסיף לו קודן. אבל לא ניתן להתחבר אליו מהנייד או מהמחשב, כי מדובר במכשיר ידני לגמרי. גם אינטרקום אנלוגי דורש חיבור חוטי מארון התקשורת. 

 

אינטרקום אנלוגי

 

בשורה התחתונה, אינטרקום IP מומלץ יותר לעסקים או לחברות גדולות, ובתים ובניינים יכולים להסתפק באינטרקום אנלוגי בין החדרים (אלא אם כן נדרש גם חיבור לנייד).


אינטרקום מומלץ

אם אתם מרגישים מעט אבודים בחלל עם כל החברות שמייצרות אינטרקום ואתם לא יודעים איזה אינטרקום לבחור, אנחנו כאן לעזור.

מרבית טכנאי האינטרקום עובדים עם חברות תדאור, דוואה ואיקוויג'ן, שמייצרות את כל סוגי האינטרקום. לא חשוב במה תבחרו - חשוב לבדוק את זמינות שירות הלקוחות של החברה ולוודא שיש לה אחריות על המכשיר. בכל מקרה, טכנאי האינטרקום יוכלו לספק לכם את מכשיר האינטרקום עצמו, אבל הבחירה בין החברות תהיה בידיים שלכם. 😊

 

אינטרקום בין חדרים

תחזוקת אינטרקום בין חדרים

החדשות הטובות הן שאין צורך באחזקה שוטפת בכל הקשור לאינטרקום בין חדרים. האינטרקום והתקשורת מחוברים לחשמל באמצעות חוטים, ורוב הסיכויים שהכל יישאר במקומו. אבל, לפעמים אנשי אינטרנט, כבלים או חשמל יכולים לפגוע בתשתית כשהם עובדים באותו מקום, ורצוי לשים לכך לב.

 

ארון תקשורת

מחיר התקנת אינטרקום בין חדרים

המחיר של התקנת אינטרקום מורכב מכמה גורמים:

התקנת קודן לדלת סוג האינטרקום

התקנת קודן לדלת צורך בתשתית

התקנת קודן לדלת צורך במפצלים

 

מחיר מחיר התקנת אינטרקום IP בין חדרים ללא התקנת תשתית עומד על כ-3,500 ש''ח (לדירת שלושה חדרים, הכוללת שלושה מכשירי אינטרקום).

מחיר מחיר התקנת אינטרקום אנלוגי ללא הקמת תשתית עומד על כ-1,800 ש''ח (לדירת שלושה חדרים, הכוללת שלושה מכשירי אינטרקום).

מחיר מחיר התקנת תשתית לאינטרקום (גם IP וגם אנלוגי) נע בין 800 -1,500 ש''ח בנוסף למחיר המערכת, כתלות בכמות החיבורים הנדרשת. אם מדובר על מעל לעשרה חיבורים, המחיר יהיה קרוב יותר לרף הגבוה יותר.

מחיר מחיר מנעול חשמלי נע בין 150 -300 שקלים בנוסף לתשתית, כשהמחיר תלוי באם יש לכם הכנה מתאימה או לא. מחיר מפצל קומתי לאינטרקום יוסיף למחיר הסופי של ההתקנה עוד כ-500 ש''ח לכל מפצל.

כולל הכל, מחיר התקנת אינטרקום בין חדרים נע בין 1,800 -5,000 שקלים.

 

כוכב המחירים המצויינים מתייחסים למערכת האינטרקום עצמה כולל ההתקנה.

כוכב המחירים המצויינים לא כוללים מע''מ.

כוכב לכל אינטרקום חדש יש אחריות לשנתיים, דרשו זאת.

 

שימו לב -  התקנת אינטרקום על תשתית קיימת היא זולה יותר, גם אם מדובר על תשתית ישנה ולא פעילה. בדקו את המבנה שלכם.

 

אינטרקום טלוויזיה

טכנאי אינטרקום מומלצים להתקנת אינטרקום

1,2, שומע? התקנת אינטרקום בין חדרים יכולה להקל על החיים, אבל חשוב לוודא שההתקנה נעשית בצורה טובה והתשתית מוקמת בלי בעיות. בשביל זה ריכזנו עבורכם רשימה של טכנאי אינטרקום מומלצים שיתקינו לכם אינטרקום בין חדרים בלי תקלות! כל הטכנאים באתר מדורגים על ידי לקוחות קודמים, כך שאתם מוזמנים לדפדף בביקורת ולבחור את הטכנאי שמתאים לכם 😊


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה אינטרקום בין חדרים?

מחיר התקנת אינטרקום אנלוגי בין חדרים (על תשתית קיימת) עומד על כ-1,800 ש''ח. 

מחיר התקנת אינטרקום IP בין חדרים (על תשתית קיימת) עומד על כ-3,000 ש׳׳ח. 

המחירים מתייחסים להתקנת שלושה מכשירי אינטרקום

אינטרקום IP או אנלוגי?

האינטרקום המשוכלל יותר הוא אינטרקום IP, שיכול גם להתחבר לנייד. אם אין לכם צורך בטכנולוגיה זו, תוכלו להסתפק באינטרקום אנלוגי.

איזה אינטרקום מומלץ?

מרבית טכנאי האינטרקום המדורגים באתר ממליצים על מכשירי אינטרקום של חברות תאדור, דוואה ואיקוויג'ן. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק