מוקד מידרג: 1-700-707-233

מחיר יועצת הנקה

מחיר ייעוץ הנקה נע בין 450-850 ₪ אבל שווה זהב. כי למרות שזה אמור להיות הדבר הכי טבעי בעולם - הנקה היא סיפור לא פשוט, ורוב הנשים מרוויחות המון ממדריכה שמלווה אותן בתהליך ההנקה, לפחות בהתחלה. עשינו לך סיכום קצרצר על מחיר יועצת הנקה - מה משפיע עליו, איך להוזיל אותו ומהם המחירים בשוק בתכלס.


מה משפיע על מחיר ייעוץ הנקה

מחיר ייעוץ הנקה משתנה בהתאם לאזור בארץ, לניסיון המדריכה וגם לסוג המענה שאת מבקשת. הנה כמה קריטריונים שמשפיעים על המחיר שכדאי לך לקחת בחשבון:

ניובורן הטייטל של המדריכה - מדריכת הנקה או יועצת הנקה IBCLC? ההבדל מצוי בעיקר בתהליך ההכשרה. מכיוון שיועצות הנקה IBCLC הן בעלות הכשרה מקיפה יותר, ייתכן שגם המחיר שהן ייקחו יהיה מעט גבוה יותר.

תמרור הזהרה ייעוץ הנקה SOS - בשבועיים הראשונים לאחר הלידה ייתכנו לא מעט מקרי חירום סביב ההנקה. בין אם מדובר בגודש בשדיים שמקשה על ההנקה, כאבים בפטמות או כל בעיה אחרת שלא יכולה לחכות למחר - מדריכות הנקה רגילות להקפצות בלילות ובסופי שבוע וישמחו לעזור לך, אך גם כאן ייתכן שהמחיר יהיה מעט גבוה יותר.

תיק לידה חבילת ייעוץ הנקה - בדומה להזמנת תחפושת פורים מחו"ל, גם כאן - מי שמתכוננת מראש תמיד מצליחה לחסוך. אם עשית קורס הכנה להנקה עם מדריכת הנקה, מחיר ייעוץ הנקה לאחר הלידה יהיה נמוך יותר באופן משמעותי (ייתכן שהמדריכה אפילו תיתן לך ייעוץ טלפוני ללא עלות).

 


מחירים של ייעוץ הנקה

טווחי המחירים של ייעוץ הנקה:

שקל מחיר הכנה להנקה בבית היולדת לפני הלידה נע בין 350-500 ₪ וכולל שיחת היכרות, בניית תוכנית אישית, שיתוף בן הזוג וגם תמיכה טלפונית לאחר הלידה.

שקל מחיר קורס הכנה להנקה נע בין 250-450 ₪ וכולל בדרך כלל מפגש אחד של עד 3 שעות בזום או לחילופין חבילת שיעורים מוקלטים שאת יכולה לראות בזמנך.

שקל מחיר ייעוץ הנקה בטלפון לאחר הלידה עומד על כ-200 ₪ וכולל שיחה של כחצי שעה ומעבר על כל הנושאים שמטרידים אותך. אם הבעיה לא נפתרה ויש צורך שהמדריכה תגיע אלייך הביתה, בדרך כלל תתבקשי להוסיף רק את ההפרש על הביקור. 

שקל מחיר ייעוץ הנקה פרונטלי בבית היולדת לאחר הלידה נע בין 450-850 ₪ ככולל הגעה של המדריכה הביתה, הדרכה וליווי עד לפתרון הבעיה שבגללה פנית.

 

וי כל המחירים תקפים גם לייעוץ הנקה בנושאים כמו ביסוס הנקה, גמילה מהנקה וחזרה לעבודה בתקופת הנקה.

שימו לב קופות החולים נותנות החזר על ייעוץ הנקה לאחר לידה, במסגרת סל הריון ולידה ובהתאם לסוג הביטוח שלך.

 תוכלי להיעזר במחירונים האישיים באתר - הם מופיעים ברובריקת "מחירים" בכרטיס של כל מדריכה המדורגת באתר.

 

ייעוץ והדרכת הנקה

מדריכות הנקה מומלצות

מדריכה הנקה לוקחים רק מפה לאוזן. אבל למי יש זמן וכוח לדבר אחרי לידה? בדיוק בשביל זה הכנו לך רשימה של מדריכות הנקה מומלצות, המדורגות לפי חוות דעת של לקוחות קודמות. תוכלי לקרוא את ההמלצות, להתרשם ולבחור במדריכה מנוסה שמתאימה לך. כי אין סיבה שתעשי הכל לבד שימו לב


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק