עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

חיבור מצלמות אבטחה לרשת

בין אם אתם צריכים לראות מה הבן עשרה עושה בזמן שאתם בחו''ל או שאתם פשוט רוצים להגביר את תחושת הביטחון - מצלמות אבטחה מחוברות רשת יכולות להיות הפתרון. חיבור מצלמות אבטחה לרשת יכול לאפשר לכם לצפות במצלמות בכל מקום ובכל זמן, דרך הנייד או המחשב. חיבור מצלמות אבטחה לרשת זו עבודה לא מסובכת שלא תיקח יותר מיום והמחיר ינוע בין 300-850 ש''ח. תחייכו, מתחילים


מצלמות אבטחה עם חיבור לרשת

בשונה ממצלמות במעגל סגור, מצלמות אבטחה עם חיבור לרשת הן מצלמות שמחוברות לאפליקציה, לנייד או למחשב - והן מאפשרות לצפות בהקלטות של המצלמות גם אם אתם לא נמצאים לידן. מצלמות עם חיבור לרשת (בשמן האחר, מצלמות IP) מגיעות לרוב עם חיבור קווי (לא על סוללות) והם מתחברות לאינטרנט בבית בעזרת כבל רשת. 

עינית יש המון חברות וסוגים שונים של מצלמות IP - כאלו שמצלמות 360 מעלות, מצלמות שמיועדות לראיית לילה, לתנאי מזג אוויר קשים ועוד הרבה סוגים שונים. כדאי לבחור מצלמה שמתאימה לצרכים שלכם ויכולה לצלם את גודל השטח מתאים לבית או למשרד שלכם.

שימו לב שבחיבור מצלמות אבטחה לרשת לא מומלץ לבחור במצלמה מתוחכמת מדי - מצלמות אלו נוטות להיות פחות עמידות. 

 

חיבור מצלמת אבטחה לרשת

התקנת מצלמות אבטחה עם חיבור לרשת

אחרי בחירת המצלמה הגיע הזמן לשלב ההתקנה, תצפו לסיים את הכל ביום אחד אם אתם מתקינים מצלמת אבטחה בבית פרטי, ואולי בין יום ליומיים יותר אם ההתקנה מתבצעת עבור משרד:

אחד שיחת תיאום - בשיחה הראשונית עם טכנאי מצלמות אבטחה הוא יבין מכם את הצורך שלכם, את התקציב ואת טווח הזמנים לעבודה, ובהתאם הוא ימליץ על תוכנית פעולה לקראת ההתקנה.

שימו לב שאם אתם מתקינים יותר מ-5 מצלמות אבטחה, או שאתם מתקינים מצלמות בחלל גדול מאוד, טכנאי המצלמות יגיע לפגישת היכרות במקום לפני ההתקנה, כדי לוודא שההתאמה של המצלמות תהיה הטובה ביותר. 

שתיים תשתית למצלמת אבטחה עם חיבור לרשת - השלב הבא הוא התקנת תשתית מתאימה למצלמת אבטחה עם חיבור לרשת. בבניינים חדשים לרוב כבר יש תשתית מוכנה, אז תוכלו לדלג על שלב זה. אם אין לכם בכלל חיבור לרשת בבית, תצטרכו לתאם עם טכנאי רשתות לפני התקנת מצלמות אבטחה. 

שלוש התקנת מצלמות אבטחה - כשהתשתית מוכנה יגיע שלב התקנת המצלמות וחיבור מצלמות האבטחה לרשת. המצלמות יחוברו בעזרת ברגים וקידוחים למיקום מתאים. הטכנאים מנסים להתקין את המצלמות במקום נסתר יחסית כדי לא לפגוע בנראות של הבית, אבל לא תמיד זה אופטימלי מבחינת השטח שהמצלמה יכולה לקלוט. המצלמות מתחברות בעזרת כבל לרשת האינטרנט ולאחר מכן ניתן לצפות בצילומים דרך הנייד/ אפליקציה/ מחשב וכו'. 

ארבע צפייה בהקלטות - אחרי שהכל מחובר הטכנאי יראה לכם איפה ההקלטות נשמרות ואיך תוכלו לצפות בהן, ובשלב הזה אתם אמורים לקבל גם תעודת אחריות על ההתקנה ועל המצלמה - והכל מוכן :)

 

התקנת מצלמת אבטחה

חיבור מצלמות אבטחה לרשת

חיבור מצלמות אבטחה לרשת נעשה באופן כמעט אוטומטי במידה ויש לכם תשתית מתאימה (לרוב בבניינים ובתים חדשים יש כבר תשתית מוכנה למערכת מצלמות אבטחה), ובמקרה כזה תוכלו אפילו לבצע את ההתקנה בעצמכם. במידה ואין לכם תשתית, תצטרכו להזמין טכנאי מצלמות אבטחה כדי להתקין אותה. 

התשתית תכלול העברת כבל רשת מתחת לאדמה או בתקרה וחיבורו לראוטר או למקור אינטרנט אחר. כדי שהעבודה תהיה הכי אסתטית ולא תוכלו לראות כבלים פזורים בבית, לפעמים יש צורך בהסתרת התשתית בעזרת עבודת גבס (לרוב אנשי המצלמות יוכלו לבצע את ההסתרה, אבל אפשר להתייעץ גם עם איש גבס לעבודה מדוייקת).


כמה זמן מצלמת אבטחה שומרת הקלטות?

לרוב מצלמות אבטחה שומרות על הקלטות כחודש לאחר הצילום, אבל אחד מהיתרונות של מצלמת אבטחה מחוברת רשת היא שניתן לשמור את הצילומים לטווח ארוך, ואפילו ליתר ביטחון להעלות את כל הסרטונים לענן כדי לשמור אותם לתמיד. שימו לב שמקור האחסון למצלמה אבטחה יכול להיות יקר יותר מהמצלמה עצמה, אבל יכול להיות שזה פיתרון שמתאים לכם בול.

 

מצלמת אבטחה לבית

מחיר מצלמות אבטחה מחוברות לרשת

מחיר מחיר חיבור מצלמת אבטחה לרשת (לא כולל התקנה) נע בין 300-450 ש''ח. 

מחיר מחיר התקנת מצלמות אבטחה מחוברות רשת נע בין 350-550 ש''ח פר מצלמה. המחיר כולל את המצלמה עצמה ואת ההתקנה.

מחיר מחיר תשתית למצלמת אבטחה נע בין 350-850 ש''ח. המחיר הוא להקמת תשתית במבנה (תשתית אחת מספיקה לכמה מצלמות, תלוי בתשתית). 

עינית המחירים כוללים מע''מ ואת חומרי העבודה.


טכנאים מומלצים לחיבור מצלמות אבטחה לרשת

חיבור מצלמת אבטחה לרשת יכולה לאפשר לכם להסתכל על הבית מכל מקום בעולם (כל עוד יש שם WIFI). ריכזנו עבורכם רשימה של טכנאים מומלצים לחיבור מצלמות אבטחה לרשת. כל הטכנאים באתר מדורגים על ידי לקוחות קודמים ואם תעזרו באחד מהם נבקש שתדרגו אותו גם אתם :)


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה חיבור מצלמת אבטחה לרשת?

מחיר חיבור מצלמת אבטחה לרשת נע בין 300-450 ש''ח. המחיר כולל התקנת מצלמה ינוע בין 500-700 ש''ח. 

איזה מצלמה מתאימה לחיבור לרשת?

אם אתם רוצים לרכוש מצלמה אבטחה שתוכלו לצפות בהקלטות שלהן מרחוק, אתם צריכים לרכוש מצלמות אבטחה IP ולא מצלמות אבטחה אנלוגיות. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק