עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

מצלמת אבטחה לחניה

מצלמת אבטחה בחניה נועדה להרתיע גנבים או פורצים, אבל יכולה גם לעזור לכם לגלות מי חוסם לכם את החניה, מי שרט את הרכב או מתי הבת המתבגרת חזרה מהיציאה בלילה (ועם מי)! כאן ריכזנו עבורכם את כל המידע על מצלמות אבטחה לחניה, החל מסוגי מצלמות ועד למחיר ההתקנה, ליתר ביטחון


מצלמת אבטחה לחניה

יש לא מעט סוגים של מצלמות אבטחה לחניה, ורובן יקליטו גם תמונה וגם שמע. איפה בכל זאת טמון ההבדל ואיך תדעו מה לבחור:

עינית מצלמה סטטית - מצלמה סטטית היא מצלמת האבטחה הבסיסית ביותר. זו מצלמה שמצלמת את אותו החלל כל הזמן, היא לא זזה ולא משנה את זווית הצילום שלה. אם החניון שלכם הוא חלל סגור (כמו חדר), מצלמה סטטית שמקיפה את כל החלל תבצע עבודה מספקת ביותר. 

עינית מצלמה נעה - מצלמת אבטחה נעה היא מצלמה שעוקבת אחרי תנועה בחלל (יש לה גם גלאי נפח מובנה). מצלמה כזו יעילה במיוחד לחניונים גדולים כדי לוודא שהמצלמה תקלוט אם יש תזוזה חריגה בשטח. 

עינית מצלמה עמידה במים - דבר נוסף שחשוב לחשוב עליו כשקונים מצלמת אבטחה לחניה הוא עמידות במים. תוכלו לרכוש מצלמה עמידה במים אם החניון אינו מקורה, או להתקין את המצלמה במקום שישאר יבש בכל רגע (מתחת לסככה או תקרה). 

כוכבית אם זה לא עזר לכם לקבל תשובה וודאית איזו מצלמה מתאימה לחניה שלכם, טכנאי מצלמות יוכל לעזור לכם להחליט בהתאם לצורך ולתנאי השטח. 

 

מצלמה אבטחה סטטית בחניה

מצלמת אבטחה לחניה - איך זה עובד?

אחרי סוגי המצלמות, בטח נשארתם עדיין עם לא מעט שאלות. הנה כמה נקודות שכדאי להכיר לפני התקנת מצלמת אבטחה לחניה:

מצלמה של צלם מגנטים  למי מגיעים הצילומים? מצלמות אבטחה מחוברות בעזרת כבל או באופן אלחוטי למוקד שמקבל את כל הצילומים. בבניין לרוב ועד הבית יקבל את הצילומים, בבית פרטי תוכלו לחבר את המייל או הנייד שלכם ובבניין משרדים ניתן להפנות את הצילומים ללובי כניסה או למזכירות. 

מצלמה של צלם מגנטים  כמות מצלמות לגודל שטח - אם אתם תוהים כמה מצלמות אתם צריכים להתקין בשטח החניה, הכלל אומר שמצלמת אבטחה אחת יכולה לכסות שטח של 60 מ''ר, אם החניה שלכם גדולה יותר, תתאימו את מספר המצלמות לחלל לפי כלל זה. 

שימו לב שאם יש קיר, מחיצה או עמוד באמצע החניון, שמסתירים חלק מהשטח, תצטרכו להתקין יותר מצלמות. 

מצלמה של צלם מגנטים מצלמות אבטחה מרובות בחניה - גם אם החניה שלכם גדולה מאוד ותצטרכו להתקין יותר ממצלמה אחת בחניון, המצלמות יכולות להיות מחוברות כולן לאותו מוקד, ואפילו תוכלו לראות את כל הצילומים במקביל על מסך אחד בודד.


תהליך התקנת מצלמת אבטחה לחניה

התקנת מצלמת אבטחה בחניה תיקח לטכנאי בין כמה שעות לכמה ימים, תלוי בגודל החניה ואם יש לכם תשתית או לא:

אחד הקמת תשתית - כדי להתקין מצלמת אבטחה בחנייה נדרשת תשתית. זו יכולה להיות תשתית אלחוטית (חיבור של ראוטר או נקודת רשת בחניה), או תשתית חוטית (העברת כבלים). בבניינים חדשים לרוב תשתיות אלו קיימות כבר, אבל אם לא - הפעולה הראשונה שהטכנאי יבצע תהיה להכין תשתית. 

שתיים שרטוט - אחרי הכנת השטח, הטכנאי יכין שרטוט של חלל החנייה ויחליט איפה כדאי וצריך להתקין את המצלמות. בשלב זה תוכלו לבחור את סוגי המצלמות שיותקנו, כמו גם חברת המצלמה (מה שישפיע מאוד על המחיר הסופי). הטכנאי יזמין את המצלמה שבחרתם, שאמורה להיות אצלו תוך ימים בודדים. 

שלוש התקנה - שלב ההתקנה הגיע! התקנת המצלמות תארך כמה שעות (תלוי כמה מצלמות צריך). בסיום ההתקנה תקבלו הדרכה על גישה לצילומים ותוכלו לקבל תשובות לכל השאלות שנותרו לכם (אל תתביישו לשאול). 

 

התקנת מצלמת אבטחה בחניה

מחיר מצלמת אבטחה לחניה

מחיר בסך הכל מחיר התקנת מצלמת אבטחה לחניה נע בין 600-2,000 ש''ח. המחיר מורכב מעלות המצלמה, עלות ההתקנה וגם התשתיות שנדרשות.

מחיר העלות של מצלמת אבטחה לחניה נעה בין 300-1,000 ש''ח. פיצ'רים כמו ראיית לילה, עמידות למים וכו' יעלו את מחיר המצלמה. גם חברת המצלמה תשפיע על המחיר הסופי (ועל איכות הצילום לרוב). 

מחיר עלות  ההתקנה של מצלמת אבטחה בחניה נע בין 250-450 ש''ח. המחיר כולל את ההתקנה בלבד ולא את עלות המצלמה.

מחיר מחיר התקנת תשתית למצלמת אבטחה בחניה נע בין 150-350 ש''ח פר מצלמה (כל מצלמה דורשת תשתית משלה). 

כוכבית המחירים לא כוללים מע''מ. 

 

חיבור מצלמת אבטחה לרשת

טכנאים מומלצים להתקנת מצלמת אבטחה לחניה

אם אתם רוצים להרגיש מפורסמים בקלות - אפשר להתקין מצלמת אבטחה בחניון ולהגיד שזה נגד מעריצים פולשניים! וברצינות, ריכזנו עבורכם רשימה של טכנאים מומלצים להתקנת מצלמת אבטחה במעלית. כל הטכנאים באתר מידרג מדורגים על ידי לקוחות קודמים, בהבטחה!

 


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק