עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

אזעקה למחסן

אזעקה למחסן זה דבר שירתיע את כל הפורצים. התקנת אזעקה למחסן היא אמצעי בטיחות יעיל וזול יחסית (המחיר נע בין 1,200-2,500 ש׳׳ח למערכת) בשביל להגן על הרכוש שלכם. פה תמצאו את כל המידע על התקנת אזעקה למחסן, איך מחליטים איזו מערכת לבחור, כמה זה עולה ואיך תראה ההתקנה, תהיו דרוכים


אזעקה למחסן

אזעקה למחסן מתקינים כמנגנון הגנה ואמצעי בטיחות - היא תשמיע צליל ממש לא נעים - כמו אזעקה 🙂 ובמקביל אזעקה למחסן תתריע באמצעות הודעה, מייל או שיחת טלפון שמישהו נכנס למחסן. 

יש לא מעט סוגים של מערכות אזעקה, אבל כל המערכות כוללות גלאים, מערכת שמפיקה קול, לוח מקשים ואת המערכת של האזעקה עצמה. השוני בין המערכות השונות הוא בסוגי הגלאים שונים (או במספר הגלאים במערכת, מערכת בסיסית מגיעה עם שלושה גלאים) וגם ברמת השכלול והתחכום של המערכת. ברוב המקרים טכנאי האזעקות יהיה זה שיציע את האזעקה המתאימה ביותר לשטח המחסן שלכם, ואתם תוכלו לבחור את חברת הייצור של אזעקה (וכך גם להשפיע על כמה היא תעלה). 

גלאי אזעקה אם אתם מתלבטים בין חברות אזעקה שונות, כששאלנו את הטכנאים באתר איזו אזעקה הכי מומלצת, רובם ענו שמערכת אזעקה מחברת פימא.

 

מערכת אזעקה למחסן

גלאים לאזעקה למחסן

גלאים הם החלק שאמור לזהות אדם שמנסה או מצליח להיכנס למחסן. יש לא מעט סוגים שונים של גלאים - גלאי קול, גלאי נפח, גלאי חום, טמפר ועוד - אבל לרוב במחסן יתקינו אחד משני הגלאים הבאים במערכת אזעקה:

גלאי אזעקה גלאי נפח - גלאי נפח לאזעקה הם גלאי תנועה שמזהים תזוזה במרחק שקרוב אליהם. אפשר להתקין גלאי בתוך המחסן וגם מחוץ לו (על הדלת, למשל) בגלאי נפח אין מצלמה, הוא מבוסס על שינויים קלים שקורים בסביבה ברגע שגוף זז. גלאי נפח הוא קטן יחסית ולא תמיד ניתן להבחין בו - שזה יתרון בחלק מהמקרים. 

גלאי אזעקה גלאי חיצוני - גלאי תנועה חיצוני דומה לגלאי נפח, הוא מבוסס על זיהוי קרינת אינפרא אדום כדי להבחין בעצמים זזים. כשמו כן הוא, הוא מותקן בקירות חיצוניים והוא מיועד כדי לזהות תזוזה בשטח יחסית נרחב. גלאי תנועה חיצוני הוא גדול יחסית וניתן לזיהוי לרוב. 

כוכבית ככל שמערכת האזעקה למחסן משוכללת יותר (ולרוב יקרה יותר), הגלאי יוכל לכסות שטח גדול יותר, יהיה רגיש יותר לגירויים ויהיו לו יותר מנגנוני הגנה, כמו מנגנון התרעה אם מישהו מנסה לנטרל את האזעקה או יכולת תקשורת ישירה עם מוקד חירום.

 

מערכת אזעקה רסקו

התקנת אזעקה למחסן

התקנת אזעקה למחסן היא תהליך פשוט במידה וכבר יש לכם תשתיות מתאימות במקום - צריך נקודת תקשורת (wi-fi) וקו טלפון של בזק או דומיו במידה ואתם רוצים שהמערכת תוכל להתחבר למוקד חירום או לנייד שלכם גם במקרה שאין חיבור לרשת. אם הכל מוכן - ככה יראה תהליך התקנת אזעקה למחסן:

אחד בחירת אזעקה - השלב הראשון יהיה לבחור מערכת אזעקה מתאימה למחסן ולהחליט על מיקום מתאים לגלאים וכמה מהם צריך לשטח שהם צריכים לכסות. אם המחסן שלכם קטן יחסית, תוכלו לצלם אותו לטכנאי וזה יספיק, אבל אם יש לכם מחסן גדול או שאתם רוצים להתאים לו מערכת משוכללת מאוד - הטכנאי יגיע לבדיקה במקום לפני ההתקנה. 

שתיים חיבור אזעקה לתשתית - בין אם בחרתם במערכת אזעקה קווית או אלחוטית (אגב, רוב המומחים באתר ממליצים על מערכת קווית), הטכנאי יחבר את מערכת האזעקה לתשתית רשת במקום - עם כבלים או באופן מקוון.  

שלוש התקנת גלאים ולוח מקשים - הטכנאי יתקין את הגלאים במקומות שהוגדרו מראש, והוא יחבר את לוח המקשים אל הגלאים ואל מערכת האזעקה. לוח המקשים הוא בעצם הדרך לנטרל את האזעקה (בעזרת קוד). אם אין הרבה אנשים שמשתמשים במחסן תוכלו לקבל שלט לנטרול האזעקה (במידה ויש הרבה אנשים שנכנסים למחסן שלט יהיה פתרון יקר ולא יעיל לנטרול האזעקה). לגלאים יש גנרטור פנימי במערכת, ככה שהם יעבדו גם בלי חשמל לזמן מסוים.

ארבע הגדרות אחרונות - בשלב הזה הכל כמעט מוכן, הדבר האחרון שנשאר לעשות הוא להגדיר במערכת למי מגיעה ההתרעה במקרה של אזעקה במחסן ובאיזה אופן. אל תשכחו לשאול את הטכנאי איך משנים את ההגדרה הזו ואם ניתן להוסיף אנשים במידת הצורך. וזהו! יש לכם אזעקה במחסן.

התקנת מערכת אזעקה

אזעקה למחסן - מחיר

מחיר אזעקה למחסן משתנה בהתאם למספר הגלאים שצריך ולחברת מערכת האזעקה:

מחיר מחיר אזעקה בסיסית למחסן (3 גלאי נפח) נע בין 1,200-2,500 ש׳׳ח. המחיר כולל את המערכת עצמה ואת עלות ההתקנה. 

 

במידה ואתם צריכים הוספות או החלפות:

מחיר מחיר גלאי נע בין 250-450 ש׳׳ח. 

מחיר מחיר סירנה פנימית נע בין 400-600 ש׳׳ח. 

מחיר מחיר לוח מקשים נע בין 300-650 ש׳׳ח.

 

דוגמאות למחירים ששילמו לקוחות קודמים:

מחיר מחיר התקנת מערכת אזעקה חדשה במחסן עלה 2,000 ש׳׳ח. 

מחיר מחיר התקנת מערכת אזעקה חיצונית ופנימית, עם שישה גלאים מחברת ריסקו עלה 4,000 ש׳׳ח. 

מחיר מחיר התקנת שני גלאים חדשים באזורים שונים עלה 1,000 ש׳׳ח. 


טכנאים מומלצים להתקנת אזעקה למחסן

אם החלום שלכם בילדות היה להיות ג׳יימס בונד, אתם כמעט שם! ריכזנו עבורכם רשימה של טכנאים מומלצים להתקנת אזעקה למחסן, כל הטכנאים באתר מדורגים על ידי לקוחות קודמים - ותוכלו לדרג את חוויית החשאיות שלכם בעצמכם אחרי שתעזרו באחד מהם 🙂


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה אזעקה למחסן?

מחיר התקנת אזעקה במחסן נע בין 1,200-2,500 ש׳׳ח. 

איזו אזעקה מומלצת למחסן?

לפי המומחים באתר, האזעקה הכי מומלצת היא של חברת פימא. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק