אישור ניהול ספרים הוא אישור שניתן על ידי רשות המיסים לבעל עסק. משמעות אישור ניהול ספרים תקין הוא שרשות המיסים מאשרת שהחברה מתנהלת באופן תקין ובהתאם לדרישות החוק.
מתי תצטרכו אישור ניהול ספרים? חברות וספקים שעובדים מול גופים ציבריים נדרשים להציג להם אישור ניהול ספרים. שימו לב, כל עוסק, בין אם הוא עוסק פטור, עוסק מורשה, שותפות או חברה בע"מ, צריכים להציג אישור ניהול ספרים בעבודה מול גופי ציבור.
מה כולל אישור ניהול ספרים? אישור ניהול ספרים כולל מידע שמראה שהעסק מתנהל על פי החוק מול רשויות המס. לדוגמה, שהעסק מדווח על הכנסותיו, משלם מיסים בזמן וכו'.
איפה מוציאים אישור ניהול ספרים? אישור ניהול ספרים אפשר להוציא דרך אתר רשות המיסים והוא תקף לשנה.