עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

תיקון מסך אייפון 11

תיקון מסך לאייפון 11 הוא לא מדע טילים, אבל הוא כן מדע של סטיב ג'ובס. אם המסך נשבר, ריכזנו עבורכם מידע שימושי על תיקון מסך לאייפון 11, כולל מחירי תיקון מסך אייפון (עד 600 שקלים) ורשימה של מעבדות סלולר מומלצות. אל תהיו שבורים, כי אנחנו מתחילים


תיקון מסך אייפון 11

תיקון המסך הקדמי והאחורי באייפון 11 מתבצעים באופן די דומה על פי השלבים הבאים: 

מספר 1 פירוק המסך הישן (בלי להיפצע מזכוכית שבורה) – חלקי האייפון עדינים במיוחד ומחוברים בברגים קטנטנים, כך ששלב פירוק המסך יכול לעשות נזק לאייפון אם הוא לא נעשה נכון. 

מספר 2 ניקוי המשטח מתחת למסך – לאחר הסרת המסך השבור, הטכנאי ינקה את חלקי האייפון החשופים: גם כדי לנצל את ההזדמנות וגם כדי לוודא הנחה אופטימלית של המסך החדש (ללא אבק שיפריע למגעים העדינים).

מספר 3 הנחת מסך חדש – המסך החדש יונח בצורה מדויקת כדי למנוע חדירת לחות, בועות אוויר ונוזלים לחלל האייפון. 

מספר 4 בדיקת תקינות – לאחר החלפת המסך, טכנאי הסמרטפונים יוודא שהוא עובד כראוי ושהמגעים (בחלק הקדמי) לא נפגעו. ניתן לזהות תיקון לא מוצלח אם מסך המגע לא תקין, מרצד או שהמצלמה נפגעה. 

אייפון שבור  משך החלפת מסך לאייפון נע בין חמישים דקות לשעתיים, תלוי בעומס במעבדת הסלולר.  

 

 


מתי לתקן מסך לאייפון 11

אייפון הוא מותג, ועל מותג משלמים. בגלל שאייפון חדש עולה כמה אלפי שקלים, כמעט כל תיקון יהיה משתלם יותר. מתי בכל זאת עדיף להימנע מתיקונים מיותרים ולפנות ישר להחלפת האייפון?

אייפון שבור  אם האייפון נרטב (נפל למים) 

אייפון שבור  אם לוח האם נפגע כתוצאה מנפילה

 

תיקון מסך אייפון

תיקון מצלמה במסך אייפון 11

אם המזל לא שפר עליכם והמצלמה נפגעה כשהמסך נשבר, אנחנו דבר ראשון מצטערים. דבר שני, ניתן לתקן גם את זה! תיקון מצלמה באייפון 11 (קדמית ואחורית) מתחלק לשני מצבים:

תיקון עדשת אייפון 11 – לרוב, אם האייפון נפל כנראה שרק העדשה נפגעה. תוכלו לגלות זאת אם תפתחו את המצלמה והתמונות שתצלמו יצאו מטוטשות. התיקון יהיה מורכב מהחלפת החלק החיצוני של המצלמה בלבד, ולא ידרוש את הוצאת המצלמה כולה.

החלפת מצלמת אייפון 11 – אם הנזק יותר חמור והמצלמה עצמה נפגעה (אפליקצית המצלמה לא נפתחת או שרואים מסך שחור באפליקציית המצלמה) תצטרכו להחליף את המצלמה כולה, כולל העדשה.

אייפון שבור  החלפתם את העדשה או המצלמה והבעיה עדיין לא נפתרה? ייתכן שהבעיה היא בלוח האם באייפון. במקרה זה תיקון האייפון יהיה יקר ומסובך יותר, אך הוא עדיין אפשרי. 

 

מסך אייפון תקין

מחיר תיקון מסך אייפון 11

כדי להימנע מהפתעות וכדי שתוכלו לוודא שקיבלתם ממעבדת הסלולר מחיר והוגן, בדקנו כמה תשלמו על תיקון מסך אייפון 11.

כל המחירים המצויינים כוללים מע''מ, את מחיר המסך ומחיר העבודה של הטכנאי. 

אייפון שבור  שימו לב ששירותי תיקון עד הבית לא יעלו את מחיר התיקון.  

דגם

מחיר תיקון מסך קדמי 

 אייפון 11

400 עד 600 ש''ח 

 אייפון 11  PRO

450 עד 700 ש''ח

 

דגם

מחיר תיקון מסך אחורי 

 אייפון 11

400 ש''ח 

 אייפון 11  PRO

400 ש''ח


אייפון שבור מחיר החלפת מצלמה קדמית לאייפון 11 ואייפון 11 PRO נע בין 90 -200 ש''ח.

אייפון שבור מחיר החלפת מצלמה אחורית לאייפון 11 ואייפון 11 PRO נע בין 300-450 ש''ח .

אייפון שבור מחיר החלפת עדשה למצלמה נע בין 80 -150 ש''ח. 


מקורית המסך באייפון 11

המקוריות של חלקי החילוף של מוצרי אפל הכרחית, כי אפל יודעים לזהות חלקי חילוף לא מקוריים ולגרום לאייפון לא לתמוך בהם. כדי לוודא שהמסך שמוחלף לכם מקורי, בדקו שיש את סימן התפוח המפורסם על עטיפת המסך החדש.


אחריות על תיקון מסך אייפון 11

מעבדת הטלפונים תיתן אחריות של ימים בודדים בלבד על תיקון מסך אייפון 11. המעבדה לא יכולות להתחייב לאחריות ארוכה מזו כי ייתכן שלאחר שבוע מהתיקון הנייד יפול וישבר שוב ולא תהיה למעבדה דרך לדעת שזו לא אשמתה.

כדי להמנע ממסך אייפון שבור ועצוב להבא, מומלץ להשקיע במגן מסך איכותי. אם אתם מתלבטים בין מגן זכוכית למגן סילקון, רוב מעבדות הסלולר המדורגות באתר דיווחו שמגן סיליקון מומלץ יותר. 

 

החלפת מסך אייפון

מעבדות סלולר מומלצות לתיקון מסך אייפון 11

גם לכם כואב כשלאייפון כואב? לא עוד. ריכזנו עבורכם רשימה של מעבדות סלולר מומלצות המתמחות בתיקון מסך לאייפון 11. כל מעבדות הסלולר באתר מדורגות על ידי לקוחות קודמים, אז דפדפו בביקורת ובחרו במעבדה שהרשימה אתכם ביותר. בהצלחה!


;

שאלות נפוצות לדף זה

ניתן להחליף מצלמה ומסך ביחד באייפון 11?

אין בעיה להחליף מצלמה ומסך בו זמנית, אך זה ייקר את התיקון. 

מה מחיר החלפת מסך אייפון 11?

מחיר החלפת מסך לאייפון 11 עומד בממוצע על 400 ש''ח. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק