עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

החלפת גב לאייפון

החלפת גב לאייפון בעקבות גב אחורי שבור או פגום באייפון הוא מקרה נפוץ במיוחד וכן, אין ספק שזה מטרד אסתטי מציק בעין. אז אם במקרה אתם זקוקים להחלפת גב לאייפון, אל תדאגו, מדובר בתיקון של שעה עד חמש שעות, וזמן האספקה הוא עד יומיים, כך שלא תצטרכו להסתובב עם אייפון (ולב) שבור יותר מדי זמן, עוד טיפים ומחירים על החלפת גב לאייפון במאמר הבא.


החלפת גב לאייפון

שריטה קלה, סדק או גב מנופץ? נכון, ברוב המקרים פגיעה כזאת בפאנל האחורי של מכשיר האייפון לא משפיעה ישירות על התפקוד שלו, אבל זה לא אומר שצריך להזניח את הבעיה. הגב האחורי באייפון הוא לא רק חלק מהאסתטיקה הכללית של המכשיר, אלא גם מגן על רכיבים פנימיים שחשובים לתפקוד התקין שלו, כמו הסוללה, לוח האם ועוד. אנחנו יכולים להבין שזה יכול להיות מעצבן להסתיר את הסדקים עם מגן אטום או מדבקה, אבל חוץ מהנראות הלקויה ותחושת השיברון, יש עוד כמה סיבות חשובות שבגללן כדאי לכם לשקול החלפת גב לאייפון:

אייפון הגנה על רכיבים פנימיים: גב שבור באייפון פותח פתח לחדירת אבק, לכלוך ולחות שיכולים לפגוע ברכיבים פנימיים יקרים.

אייפון מניעת פציעות: האייפונים החדשים (החל מדגמי האייפון 11 ומעלה) מגיעים עם מסך אחורי שעשוי מזכוכית, ואם אין לכם מגן אז זה יכול לגרום לאי נעימות ואפילו שריטות וחתכים בידיים.

אייפון שמירה על הערך של המכשיר: אייפון עם גב שלם ישמור על הערך שלו במידה ובעתיד תרצו לעשות עליו טרייד אין על מכשיר אחר.

אייפון אסתטיקה: כי זה פשוט נראה הרבה יותר אסתטי ככה.

 

אייפון עם גב שבור

מחיר החלפת גב לאייפון

כסף עלות החלפת גב לאייפון בדגמי אייפון 11, 12 ו- 13  יעלה לכם בין 450 ל-600 ש"ח.
כסף בדגמים החדשים יותר, דגמי אייפון 14 ו-15, עלות ההחלפה מעט גבוהה ונעה בין 500-650 ש"ח.

 

זמן עבודה  זמן אספקה

החלפת גב לאייפון הוא תיקון נפוץ בדרך כלל ולכן ברוב מעבדות הסלולר יהיו חלקי חילוף זמינים, אבל אם במקרה חסר חלק החילוף לדגם הספציפי שלכם, זמן האספקה שלו ייקח לרוב עד יומיים לכל המאוחר.
 

זמן עבודה זמן תיקון הפאנל 

החלפת גב לאייפון לוקחת לטכנאי כמה שעות בודדות, בד"כ סביב השעתיים ועד חמש שעות בהתאם לזמינות של החלקים בחנות.

 

אייפון נופל על הרצפה

טיפים לשמירה על האייפון

אחרי החלפת גב לאייפון התחדשתם בגב אחורי חלק ואסתטי? מזל טוב! כדי שלא תצטרכו לעבור שוב את הטלטלה הרגשית הזו, הינה כמה טיפים מטכנאי הסמארטפון שמדורגים אצלנו באתר שישמרו לכם על הגב (וגם של האייפון):

טיפ תשתמשו תמיד בכיסוי: עדיף שהכיסוי יהיה קשיח וכמה שיותר עבה, זה לא רק יגן על הטלפון שלכם מהנפילות, זה גם ישפר את האחיזה שלכם במכשיר ויקשה עליו להחליק מהיד שלכם ולרסק את גב המכשיר ולכם את הלב.

טיפטבעת אחיזה לטלפון: אביזר קטן שמשנה המון. הטבעת שאתם מדביקים על גב המכשיר יכולה להיטיב את האחיזה שלכם ומקטינה את הסיכוי שלו להחליק וליפול לכם מהיד. זה יעיל במיוחד בשביל אנשים עם ידיים קטנות שלא מצליחים תמיד להחזיק את הטלפון בצורה יציבה, או אנשים שנוטים להפיל את הטלפון שלהם לעיתים קרובות.

 

אייפון עם כיסוי

טכנאי סמארטפונים מומלצים להחלפת גב לאייפון

החלפת גב לאייפון זה לא עניין מסובך ואפילו די קצר, אבל כשזה קורה כן חשוב למצוא בעל מקצוע אמין שיאחה לכם את השברים ביעילות ובמהירות. אספנו בשבילכם רשימה של טכנאי סמארטפונים מומלצים להחלפת גב לאייפון, בעלי המקצוע מדורגים לפי חוות דעת של לקוחות קודמים בדיוק כמוכם 🙂


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה החלפת גב לאייפון 13?

עלות החלפת גב לאייפון 13 עולה החל מ- 450 ש"ח.

כמה זמן לוקח להחליף גב אחורי לאייפון?

החלפת גב לאייפון היא הליך פשוט יחסית וקצר, שנמשך בדרך כלל בין שעתיים לחמש שעות.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק