מוקד מידרג: 1-700-707-233

יועצת גמילה מחיתולים

תהליך גמילה מחיתולים הוא רגע מרגש בהורות. הוא מסמן עצמאות ומסוגלות של הקטנטנים שלנו ולא פחות חשוב מזה - הוא יחסוך לכם כמה מאות שקלים בחודש ובסופו אתם תנגבו הרבה פחות קקי! הדבר החשוב ביותר בתהליך גמילה מחיתולים הוא לעשות אותו הדרגתי ולא להעלים את החיתול ביום אחד. אבל אם מרגיש לכם שמשהו תקוע, יכול להיות שאתם צריכים ייעוץ גמילה מחיתולים. מוכנים להתפנות לנושא?

מדריכות הורים מומלצות לייעוץ גמילה מחיתולים


יועצת גמילה מחיתולים - מתי להתחיל

ניאגרה סמויה יועצת גמילה מחיתולים היא מדריכת הורים המתמחה בתהליך המעבר של הילד מחיתול לשימוש בסיר ואסלה. היא יודעת לזהות מתי הילד מוכן לתהליך הגמילה מחיתולים ונותנת להורים הדרכה שמותאמת לאופי של הילד ולשלב ההתפתחותי שלו.

 

מתי נכון להתחיל גמילה מחיתולים?

כלל ראשון והכי חשוב - אין סיבה להילחץ. הילד שלכם לא יילך לכיתה א' עם חיתול. גמילה מחיתולים, כמו גמילה ממוצץ, מבקבוק, מהנקה וכו', מצליחה לכולם בסוף. 

ובכל זאת, הגיל המומלץ להתחיל גמילה מחיתולים הוא בין שנתיים לשלוש שנים. למה?

ראש תינוק קודם כל, זה הגיל שבו מתרחשים תהליכי עצמאות והילד רוצה לעשות הכל לבד! הוא כבר יכול להוריד מכנסיים, לעלות לישבנון ולחתוך נייר טואלט, לבד.

ראש תינוק בנוסף, הילד כבר מודע לצורך שלו לעשות צרכים וגם שולט בו (אולי אפילו מצאתם אותו מתבודד בפינה כדי לעשות קקי).

 

גמילה מחיתולים

אתגרי גמילה מחיתולים

יש ילדים שצריכים רק הנחיה ועידוד של ההורים והם עוברים את שלב הגמילה בהצלחה. אבל יש גם כאלה שפחות קל להם לשחרר... אם נתקעתם באחד השלבים או נתקלתם באחת הבעיות הבאות, אולי כדאי לשקול עזרה של יועצת:

חיתול פחד מהאסלה (פחד מהסיר פחות נפוץ).

חיתול בריחת פיפי בתחתונים במהלך היום.

חיתול בריחת פיפי בלילה.

חיתול סירוב לעשות קקי באסלה.

 

שימו לב מצבים שיזרזו את הפניה ליועצת גמילה מחיתולים יכולים להיות כניסה לגן עירייה, בעיה רפואית או פסיכולוגית או גמילה בגיל מאוחר.

 

חשש מהאסלה במהלך גמילה מחיתולים

מחיר ייעוץ גמילה מחיתולים

תהליך גמילה מחיתולים הוא לא קבוע - הוא מורכב משיחות הדרכה וליווי מרחוק ותלוי בקצת ההתקדמות של הילד. רוב היועצות לגמילה מחיתולים עובדות בשלבים הבאים:

אחד שיחת אבחון טלפונית.

שתיים פגישה פרונטלית או פגישה בזום (רצוי עם שני ההורים) והצגת תוכנית אישית.

שלוש ליווי מרחוק – בוואטסאפ, בטלפון ובמייל.

שקל מחיר תהליך גמילה מחיתולים נע בין 700-900 , עד לגמילה (לרוב מדובר ב3-4 שבועות).


מדריכות הורים מומלצות לייעוץ גמילה מחיתולים

אם אתם מרגישים שהתינוק והחיתול במערכת יחסים מורכבת, יכול להיות שהגיע הזמן לקבל קצת עזרה. לצורך זה הכנו לכם רשימה של מדריכות הורים מומלצות לייעוץ גמילה מחיתולים, המדורגות לפי חוות דעת של לקוחות קודמים. כדי שתוכלו סופסוף לומר הגומל קריצה


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק