עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

אילוף רוטווילר

רוטווילר הוא כלב חזק וחכם, ובעזרת אילוף נכון גם ישמח ללכת אחריכם באש ובמים. מחיר אילוף רוטווילר נע בין 250-500 ₪ למפגש, במהלכו תקבלו כלים לעבודה נכונה בהמשך. רוצים ללמוד על אילוף רוטווילר? הב(ה) נתחיל.


רוטווילר

רוטווילר הוא חברו הטוב של האדם מזה אלפי שנים, והוא אפילו ליווה את הלגיונות הרומיים ברחבי אירופה. הוא נחשב לכלב חזק, חכם ואנרגטי, ולכן חשוב לקחת בחשבון שהוא דורש פריקת אנרגיה רבה.

רוטווילר נחשב לכלב מסוכן, כמו פיטבול, ולכן יש כמה הגבלות שחלות עליו, כמו למשל:

כלב אנשים פרטיים לא יכולים לקנות או למכור רוטווילר, אבל אנחנו ממליצים לאמץ בכל מקרה.

כלב הרוטווילר חייב להיות מסורס.

כלב הרוטווילר חייב להיות עם מחסום פה בכל יציאה מהבית.

כלב רק בני 18 ומעלה רשאים להחזיק ברוטווילר, ולצאת איתו מחוץ לבית.
 

רוטווילר


אם תשאלו מאלפי כלבים, הם יגידו לכם שאין רוטווילר רע אלא רק רוטווילר שרע לו: תוכלו לאלף אותו בעצמכם אך זה דורש המון זמן ומאמץ, ולכן יותר ממומלץ לפנות למאלף כלבים מקצועי, שיתן לכם לפחות את הבסיס הנחוץ לעבודה משותפת עם הרוטווילר שלכם.

כלב בטיול אל תתנו למראה להטעות אתכם: רוטווילר הוא לא כלב שמירה, ועם אילוף נכון הוא יהיה מתוק כמו שיצו מגודל.


לפני אילוף רוטווילר

הדבר הכי חשוב לפני אילוף כלב בכלל ואילוף רוטווילר בפרט, הוא לשלול בעיות רפואיות: אם הרוטווילר שלכם בדרך כלל בריא אבל לאחרונה שמתם לב שהוא לא מתנהג כתמול שלשום, קחו אותו לוטרינר כדי לוודא שהכל בסדר שם בפנים. כלבים עלולים לנהוג בתוקפנות כי הם לא יודעים איך להסביר שכואב להם.
 


אילוף רוטווילר

כמו שהבנתם, רוטווילר שלא מקבל את התנאים הדרושים לרווחה הפיזית והנפשית שלו עלול לפתח בעיות התנהגות כמו חרדת נטישה ותוקפנות, אותן תוכלו לפתור בעזרת אילוף. מיד נרחיב איך תוכלו לעשות זאת בעצמכם אך אנחנו מדגישים שוב שכדאי להיעזר במאלף מקצועי.

טיפול בחרדת נטישה אצל רוטווילר

רוטווילר שלא יוצא למספיק טיולים ושלא מקבל מספיק אתגרים מנטליים עלול לפתח בכם תלות, ובהמשך גם חרדת נטישה. ריכזנו עבורכם 3 טיפים להתמודדות עם חרדת נטישה אצל רוטווילר, עליהם תוכלו לעבוד גם עם מאלף הכלבים:

מספר 1 למדו את הרוטווילר להעסיק את עצמו בעזרת צעצועים, משטחי ליקוק ועוד.

מספר 2 תרגלו עם הרוטווילר עזיבה, כלומר עשו את הפעולות שאתם תמיד עושים לפני שאתם יוצאים מהבית, כמו נעילת נעליים או רשרוש מפתחות, גם בלי לצאת באמת מהבית.

מספר 3 דאגו שהרוטווילר פורק מספיק אנרגיה, פיזית ומנטלית. עם אילוף נכון גם יהיה לכם כיף לטייל יחד!
 

טיפול בתוקפנות אצל רוטווילר

רוטווילר שלא פורק מספיק אנרגיה פיזית ומנטלית עלול לכוון את האנרגיה העודפת שיש לו לכיוונים שליליים, כמו גילוי תוקפנות כלפי אורחים או כלבים אחרים. ריכזנו 3 טיפים שיעזרו לכם לעזור לרוטווילר, שעליהם תוכלו לעבוד גם עם מאלף הכלבים:

מספר 1 רוטווילר הוא כלב רכושני מאוד, כך שאם הוא תוקפני כלפי כלבים אחרים, צאו לטיולים בזמן שיש פחות כלבים בחוץ. במפגש עם כלב אחר ברחוב, תרגלו על שמירת קשר עין איתכם.

מספר 2 למדו לזהות את סימני המצוקה של הרוטווילר, כדי לזהות מתי הוא עלול להגיב בתוקפנות, כמו חשיפת שיניים, אוזניים שטוחות ועוד.

מספר 3 צרו מקום לרגיעה בבית בו הרוטווילר יוכל להוציא את עצמו מהסיטואציה המלחיצה שגורמת לו להגיב בתוקפנות. דאגו לפינה נוחה ונעימה שתהיה מעט מרוחקת ממרכז ההתרחשות בבית.
 


מחיר אילוף רוטווילר

תווית כלב מחיר פגישה ביתית לאילוף רוטווילר נע בין 250-500 ₪.

תווית כלב מחיר אילוף רוטווילר בתנאי פנסיון נע בין 4,000-5,000 ₪.

בניגוד למה שרבים חושבים, אילוף כלבים לא מתומחר לפי גזע הכלב אלא לפי הדברים שאתם רוצים לחזק או לעדן אצלו, וכמה זמן זה צפוי לקחת. דבר נוסף המשפיע על מחיר אילוף כלב הוא מיקום האילוף: בבית או בפנסיון.
 

רוטווילר מאולף


כלב, בית כדאי לדעת שרוב מאלפי הכלבים ממליצים לבצע את האילוף בבית, כי בסופו של דבר הרוטווילר יגור איתכם ויצטרך להתרגל אליכם, בדיוק כמו שאתם תצטרכו להתרגל אליו. אילוף בבית יעזור לכם ללמוד לעבוד עם הרוטווילר ולקבל כלים אפקטיביים יותר.

שימו לב אם לרוטווילר שלכם יש בעיות תוקפנות קשות או חרדות נטישה משמעותיות, יכול להיות שאילוף בתנאי פנסיון תהיה הבחירה הנכונה.
 


מאלפי כלבים מומלצים לאילוף רוטווילר

כמו שאתם רואים, אילוף רוטווילר זה לא בדיוק הליכה בפארק ולכן, אם החלטתם שרוטווילר הוא בדיוק מה שעומד ביניכם לבין האושר שלכם, כדאי להיעזר במאלף כלבים מומלץ לאילוף רוטווילר. כך תוכלו לוודא שהכניסה לבית תהיה קלה כמו כשכוש בזנב. בהצלחה!


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה חשוב לבדוק לפני אילוף רוטווילר?

לפני אילוף כלב בכלל ורוטווילר בפרט, חשוב לשלול בעיות רפואיות. אם הכלב בריא בדרך כלל אבל שמתם לב שחל בו שינוי התנהגותי, קחו אותו לוטרינר כדי לוודא ששום דבר חדש לא מתפתח אצלו. לפעמים כלבים מתחילים להתנהג בתוקפנות כי כואב להם והם לא יודעים איך להסביר את זה.

איך מוודאים שרוטווילר פורק מספיק אנרגיה?
  • פריקת אנרגיה פיזית: רוטווילר הוא כלב נמרץ ולכן חשוב להוציא אותו לטיולים ארוכים ואפילו לשלב אותו בשגרת האימונים שלכם, כמו לצאת לריצה משותפת (בקצב שלכם).

  • פריקת אנרגיה מנטלית: חוץ מהכוח הרב, רוטווילר הוא גם כלב חכם מאוד ולכן צריך לאתגר אותו על ידי "משחקי חשיבה". תוכלו לקנות צעצועי חידות לכלבים למשל, המיועדים להחבאת חטיפים כך שהכלב ימצא אותם.

איך מטפלים בחרדת נטישה אצל רוטווילר?
  1. דאגו שהכלב פורק אנרגיה.

  2. למדו את הכלב להעסיק את עצמו בעזרת צעצועים, משטחי ליקוק ועוד.

  3. תרגלו עם הכלב עזיבה, כלומר עשו את הפעולות שאתם בדרך כלל עושים לפני שאתם יוצאים מהבית אבל אל תצאו בסוף.

איך לטפל בתוקפנות אצל רוטווילר?
  1. למדו לזהות את סימני המצוקה של הרוטווילר, כדי לזהות מתי הוא עלול להגיב בתוקפנות.

  2. צרו מקום לרגיעה בבית בו הרוטווילר יוכל להוציא את עצמו מהסיטואציה המלחיצה שגורמת לו להגיב בתוקפנות.

  3. אם הרוטווילר תוקפני כלפי כלבים אחרים, צאו לטיולים בזמן שיש פחות כלבים בחוץ.

כמה עולה אילוף רוטווילר?
  • מחיר פגישה ביתית לאילוף רוטווילר נע בין 250-500 ש"ח.

  • מחיר אילוף רוטווילר בתנאי פנסיון נע בין 4,000-5,000 ש"ח.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק