מוקד מידרג: 1-700-707-233

שאיבת מים ממקלט

חוויתם הצפה במקלט אחרי תקופת גשמים או תקלה בצינור? אל תדאגו, שאיבת מים תעזור לכם להוציא את הראש מעל המים. עלות שאיבת מים משתנה בהתאם לכמות המים והמחיר ההתחלתי עומד על כ- 1,200 ש"ח. אם אתם מרגישים מוצפים כרגע, אנחנו כאן עם מה שחשוב לדעת על שאיבת מים למקלט, מחירים וכמה טיפים כדי למנוע את זה.


שאיבת מים ממקלט - בעיה נפוצה ומתסכלת

בגלל שאנחנו משתמשים במקלטים רק במצבי חירום, יוצא לנו לבדוק אותם רק לעיתים רחוקות. מים שעלולים להצטבר שם אחרי ימים גשומים או נזילה, יכולים לגרום להצפה עם הזמן.

מהן הסיבות להצפה?
הצפה לא נגרמת רק בחורף אחרי הגשמים, יש כמה סיבות שיכולות לגרום להצפה של מים במקלט:

מספר 1 גשמים עזים: כמות גדולה של גשם יכולה לחלחל דרך סדקים בקירות, בתקרה או ברצפה של מקלטים שלא אטומים היטב, ולגרום להצפות.

מספר 2 סתימות בביוב: סתימות בביוב יכולות למנוע ניקוז יעיל של המים מהמקלט.

מספר 3 פיצוץ צינור מים: פיצוץ של צינור מים בקירות של המקלט או בקומה שמעליו יכולה גם לגרום למקלט מוצף ורטוב. 

מספר 4 עלייה במפלס מי תהום: מצב נפוץ, במיוחד באזורים נמוכים או באזורים עם מפלס מי תהום גבוה, כמו אזור השפלה ומישור החוף. כשמפלס מי התהום עולה, הוא יכול לחלחל דרך הקרקע, להצטבר ולגרום להצפה במקלט.

 

הצפה במקלט

שאיבת מים ממקלט - למה זה חשוב?

תמיד אומרים שמים שקטים חודרים עמוק, במקרה של הצפה, זה יכול להיות ממש אסון. מים שמצליחים להיכנס למקלט יכולים לקלקל הכל: את הקירות, את הרצפה ואת כל מה שמאוחסן שם. ולא רק, סביבה לחה היא קרקע פורייה להתפתחות של עובש ופטריות, שיכולים לגרום לנזק בריאותי ולריחות לא נעימים. במצב חירום, כמו מלחמה, נזק כזה בהחלט יכול להקשות על השהייה.
 

שאיבת מים ממקלט

מחיר שאיבת מים ממקלט

שאיבת מים ממקלט דורשת ציוד מקצועי וידע טכני של חברת ביובית. בדרך כלל, משתמשים במשאבות טבולות. משאבות טבולות שוקעות ישירות במים ומסוגלות להתמודד עם כמויות גדולות של נוזלים ולשאוב אותם במהירות. עלות שאיבת מים ממקלט נקבעת על סמך גורמים כמו כמות המים וגישה למקום.

כסף מחיר שאיבת מים ממקלט מתחיל מ - 1200 .
במקרים של שאיבה מאסיבית (כ-30 קוב מים ומעלה), המחיר עשוי להיות גבוה יותר ולהגיע ל- 2500 ₪.


כסף במקרה של סתימות בביוב, יש להוסיף עלות נוספת של 800- 1100 לפתיחת הסתימה, מעבר לעלות השאיבה עצמה.

 

משאבה טבולה

שאיבת מים ממקלט - מה קורה אחרי?

חברת הביובית טיפלה בהצפה? מעולה! חשוב לדעת שהמים שהצטברו הם תוצאה של אחת התקלות שציינו בהתחלה, וכדי שההצפה לא תחזור – צריך לטפל בבעיה מהשורש. אופן הטיפול יהיה שונה כמובן בהתאם לגורם להצפה:

משאבה טבולה מניעת הצפות כתוצאה מגשמים עזים: בדקו היטב את איטום הקירות והרצפה וודאו שמערכת הניקוז יעילה.

משאבה טבולה מניעת הצפות עקב נזילות או פיצוץ צינור מים: בדקו באופן קבוע את כל הצינורות וחפשו סימני נזילות, החליפו צינורות ישנים.

משאבה טבולה מניעת הצפות עקב סתימות בביוב: ניקוי קבוע של הביוב פעם בשנה או שנה וחצי, יסייע במניעת הצטברות של זבל וחומרים אחרים שיכולים לחסום את הצנרת. בנוסף, תימנעו מהשלכת חומרים כמו מגבונים ומוצרי היגיינה שיכולים לגרום לסתימות לתוך האסלה.

 

הצפה במקלט

חברות ביובית מומלצות לשאיבת מים ממקלט

אחרי שקראתם כל מה שצריך לדעת על שאיבת מים ממקלט הגיע הזמן למצוא מי שיטפל בבעיה. הכנו לכם רשימה מסודרת של חברות ביובית מומלצות המתמחות בשאיבת מים מהמקלט. הנה, עכשיו יש לכם דאגה אחת פחות ואפשר להתחיל לזרום 🙂.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק