עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

קייטרינג לאזכרה

אזכרה היא ללא ספק אירוע מורכב רגשית. שירותי קייטרינג לאזכרה מאפשרים לבני המשפחה להתפנות באופן מלא לאבל ולניחומים. מה צריך לוודא לפני סגירת קייטרינג לאזכרה, במה קייטרינג לאזכרה שונה מקייטרינג רגיל ובמה תלוי המחיר? כאן תקבלו את כל המידע.


קייטרינג לאזכרה

קייטרינג לאזכרה מיועד לסעודות שנערכות בנקודות זמן שונות: לרוב אחרי העלייה הראשונה לקבר לאחר השבעה, בתום השלושים וביום האזכרה של הנפטר מדי שנה. במועדים אלו נהוג לערוך סעודה לבני המשפחה והקרובים. הסעודה יכולה להתקיים בביתו של אחד מבני המשפחה, בבית הכנסת, אוהל אבלים או במקום אחר שנקבע מראש.

באופן טבעי, קייטרינג לאזכרה שונה משירותי קייטרינג לאירועים אחרים. ההבדל המהותי הוא שמדובר באירוע רגיש וכואב. לכן, קייטרינג לאזכרה לא יכלול אלמנטים קולינריים ועיצוביים מיוחדים כמו שלרוב יהיו בקייטרינג לחינה, שבת חתן ואירועים משמחים אחרים. גם אופי השירות שהחברה תספק שונה מאשר באירועים חגיגיים. לרוב, באזכרות אין שימוש במלצרים. במידה ותרצו תוכלו לבקש שישאר מנהל אירוע וצוות שיארגן את המנות והשולחנות.

היתרון העיקרי של הזמנת שירותי קייטרינג לאזכרה הוא שבני המשפחה לא צריכים להתעסק בארגונים לסעודה והם יכולים להתפנות באופן מלא לאבל שלהם ולניחומים מהמשפחה והקרובים.

לרוב, שירותי קייטרינג לאזכרה מציעים תפריט שכולל סלטים, מנות ראשונות, מנות עיקריות וקינוחים או פינגר פוד.

טיפ כדאי לדעת - יש חברות קייטרינג שמספקות תפריט מותאם לעדות שונות.

קייטרינג

סגירת קייטרינג לאזכרה

ההתנהלות מול חברות הקייטרינג עד לאירוע עצמו נעשה דרך הטלפון. בשביל לייעל את התהליך תצטרכו להגיע מוכנים עם המידע הבא לפני השיחה הראשונה: מיקום האזכרה, סוג המנות שתרצו (בשרי/חלבי/טבעוני), כמות אנשים וטווח מחירים - כל אלו ישפיעו על החבילה הכוללת (תפריט, כמות וסוג המנות) שחברות הקייטרינג יציע לכם.
 

שימו לב לציין את הדברים הבאים בשיחה:
 

מיקום מיקום - ציינו היכן האזכרה אמורה להתקיים כדי לוודא שהחברה אכן עובדת באזור שלכם.
 

נקודה כשרות - אם חשוב לכם שהקייטרינג יהיה כשר או שתהייה כשרות מיוחדת חשוב לוודא שהחברה עם תעודת כשרות מתאימה. שימו לב - אם עורכים את האזכרה בבית כנסת חשוב לוודא שהכשרות של הקייטרינג תואמת את הכשרות של בית הכנסת וזאת בשביל למנוע מצב לא נעים בו לא תוכלו להכניס את האוכל שהזמנתם.
 

שני אנשים כמות אנשים - גם אם אין לכם כמות מדויקת של אנשים חשוב שיהיה טווח מוזמנים. כמות המנות שיציעו לכם תהיה נגזרת של כמות האנשים.
 

ענף רגישויות - אם אתם רוצים מנות טבעוניות או אם יש אלרגיות לדברים מסוימים חשוב לציין זאת כבר בשיחה הראשונה.
 

תנור  חימום המנות - חשוב לוודא שהמנות החמות מגיעות באמצעי אחסון או בכלים מתאימים לחימום במיקרוגל או תנור.
 

כסף  מחיר - בקבלת הצעת המחיר יש לוודא מה הוא כולל. לרוב, מחיר קייטרינג לאזכרות יכלול את המנה, ההובלה, הציוד והעריכה (ללא מלצרים). בנוסף, בשביל להימנע מסיטואציה לא נעימה ודאו שהמחיר המוצע כולל מע"מ.
 


מחיר קייטרינג לאזכרה

מחיר קייטרינג לאזכרה תלוי במגוון גורמים - כמות המנות המוזמנות, יום בשבוע בו מתקיימת האזכרה, סוג הקייטרינג, ציוד הגשה ועוד, לכן קשה להביא טווח מחירים מדויק. ריכזנו לכם כאן את הפרמטרים שמשפיעים על המחיר:
 

לוח שנה יום בשבוע - גם באירועים פחות משמחים יש חשיבות ליום בו מתקיים האירוע. במידה והאזכרה מתקיימת ביום שישי או שבת המחיר למנה יכול להתייקר לכל הפחות ב-50 ש"ח.
 

תוספת שתייה -

כוס מיץ תפוזים בקייטרינג לאירועים קטניםשתייה קלה - מחיר שתייה קלה דרך חברת הקייטרינג הוא בממוצע כ-14 ש"ח לאדם. המחיר לא תלוי בגודל האירוע ונכנסים בו עלות השילוח והקירור. עצה מאיתנו - אם האזכרה מתקיימת בבית או בקרבת מקום שקל ונוח להביא אליו שתייה אנחנו ממליצים לקנות את השתייה בעצמכם.

במידה ותרצו דיספנסרים (כדים מזכוכוית) עם שתייה קלה שממלאים אותם לאורך כל האירוע, העלות תהייה בין 800-1,000 ש"ח.

ספל תה בקייטרינג לאירועים קטנים שתייה חמה - תעלה בממוצע כ-10 ש"ח לבן אדם. גם כאן, כדאי לשקול להביא עמדה עצמאית ולחסוך בעלויות.
 

שני אנשים  כמות אנשים - ברוב חברות הקייטרינג ככל שכמות האנשים עולה תינתן הנחה במחיר למנה. באירוע עם הרבה אנשים חברת הקייטרינג תרוויח יותר, לכן יש לה אפשרות לעשות הנחה מסוימת.
 

מגש קלוש הגשה - לרוב, חברות קייטרינג לא מספקות מלצרים לאזכרות, הן מספקות את המנות וההגשה נעשית על ידי בני המשפחה והחברים או במסגרת הגשה עצמית. אם תרצו צוות מטעם החברה שיערכו, יגישו ויפנו את האוכל זה יוסיף למחיר עוד 250-300 ש"ח. 
 

שולחן עץ עגול ציוד - לרוב חברות הקייטרינג מספקות ציוד לאירוע: שולחנות, כסאות, מפות וכלי אוכל. הצעת המחיר שתקבלו תכלול את עלות הציוד. כדאי לדעת שרוב חברות הקייטרינג שוכרות את הציוד מחברות חיצוניות וככה מספקות לכם אותו. אם תרצו, תוכלו לבקש להוריד מהמחיר את עלות הציוד ולדאוג לציוד בעצמכם מול חברות להשכרת ציוד לאירועים. מחיר תוספת של כלים, שולחנות וכסאות נע בין 30-50 ₪ לאדם.
 

סיר סוג הקייטרינג - לסוג המנות יש השפעה רבה ועיקרית על המחיר. קייטרינג בשרי נחשב ליקר ביותר, אחריו קייטרינג טבעוני (בגלל חומרי הגלם והתחליפים השונים) ולבסוף קייטרינג חלבי.

כסף מחיר קייטרינג חלבי נע בין 150-250 ש"ח למנה והוא יכלול בין היתר קישים, פשטידות, כריכונים, לביבות ופלטות גבינות.
כסף מחיר קייטרינג טבעוני נע בין 170-270 ש"ח למנה והוא יכלול לרוב מנות דומות לקייטרינג החלבי רק עם תחליפים והתאמות.
כסף מחיר קייטרינג בשרי נע בין 210-290 ש"ח למנה והוא יכלול בין היתר דגים, בשר, מאפים ותבשילים.

טיפכדאי לדעת - יש חברות קייטרינג שעובדות לפי חבילות שמתבססות על כמות אנשים - אופציה זו מאפשרת לכם להציג את כמות האנשים המוזמנים ואת סוג הקייטרינג שתרצו והחברה תוכל להציג לכם את החבילות הבנויות שיש לה.


הצעת מחיר לקייטרינג לאזכרה

אחרי שאתם יודעים מה הטווח מחירים של קייטרינג לאזכרות, מה משפיע עליו ומה הוא כולל, זה הזמן לתת דוגמא אמיתית של הצעת מחיר:

מיקום

בית כנסת

כמות אנשים

80 איש

סוג הקייטרינג

חלבי + ציוד ושירותי עריכה, לא כולל שתייה

מנות

  • 8 סלטים
  • 4 קישים
  • 60 לביבות בטטה וירק
  • 2 מגשי קרפצ'יו
  • 2 מגשי אנטיפסטי
  • 2 מגשים עם מאפה בצק עלים במילוי גבינות
  • 3 מגשי שקשוקה
  • 40 לחמניות
  • 3 פלטות גבינות בוטיק וקרקרים
  • 3 מגשי פירות
  • 2 עוגות גבינה פירורים
  • 2 פלטת עוגיות
  • 2 עוגות פס בחושות

 

 

סה"כ

9,000 ₪, כולל מע"מ

 

חברות קייטרינג מומלצות במידרג

ארגון אזכרה הוא אירוע מורכב מבחינה ריגשית ופיזית. לכן, ריכזנו עבורכם חברות קייטרינג מומלצות לאזכרות שתוכלו לסמוך עליהם, כאלו שיתחשבו במצבכם ויספקו לכם את מה שאתם צריכים. 


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק