עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

קייטרינג לאירועים קטנים בשבת

יש לכם אירוע בשבת? רוצים לברר לגבי קייטרינג לאירועים קטנים בשבת? כבר נגיד שמחיר מנה בקייטרינג לאירועים קטנים בשבת יהיה יקר יותר ממחיר מנה באירוע גדול, על הסיבה לכך נפרט בהמשך. למזלכם אספנו כמה טיפים לגבי איך להוזיל את מחיר הקייטרינג. בנוסף תמצאו פה גם הצעות מחיר אמיתיות וחברות קייטרינג מומלצות לאירועים קטנים בשבת שמדורגות לפי לקוחות קודמים.


קייטרינג לאירועים קטנים בשבת

שנייה לפני שנתחיל, נרצה ליישר קו לגבי הכוונה ב"אירוע קטן". חלק מחברות הקייטרינג לאירועים קטנים טוענות שאירוע קטן הוא אירוע של עד 200 איש, וחברות קייטרינג אחרות טוענות שאירוע קטן הוא אירוע של עד 50 איש. בממוצע אירוע קטן לא עובר את ה-100 איש, ובדרך כלל מדובר באירועים שייערכו בבית הלקוח או במקום העבודה שלו (אבל זה פחות רלוונטי לאירועים קטנים בשבת ).

אז איזה אירועים יכולים להיכנס תחת המושג "אירוע קטן" בשבת? מסיבות רווקים, ימי הולדת, מפגש משפחתי או כל סיבה למסיבה אחרת.

בשונה מקייטרינג לשבת חתן או לשבת בר מצווה שמספק בין שתיים לשלוש ארוחות כמענה לכל השבת, מכין את המנות מראש ומשנע אותן ביום שישי, קייטרינג לאירועים קטנים בשבת פעיל בשבת עצמה - כלומר, המנות מגיעות אליכם בזמן האירוע במהלך השבת.


מחיר מנה בקייטרינג לאירועים קטנים בשבת

כסף ככלל, אירוע בשבת יקר יותר מאירוע ביום חול. בנוסף, ככל שכמות האנשים תעלה כך המחיר למנה ירד, לכן מחיר מנה באירועים קטנים בשבת יקר יותר. מחיר מנה בקייטרינג לאירועים קטנים בשבת נע בין 150-300 ש"ח לא כולל מע"מ והוא תלוי בסוג הקייטרינג (בשרי,חלבי או טבעוני) ובכמות המנות המוזמנות. 

 מחיר קייטרינג חלבי לאירועים קטנים בשבת נע בין 150-270 ש"ח למנה.

 מחיר קייטרינג טבעוני לאירועים קטנים בשבת נע בין 170-290 ש"ח למנה.

 מחיר קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בשבת נע בין 220-300 ש"ח למנה.

שימו  - המחיר כולל בתוכו ליווי של מנהל אירוע וכלי הגשה רב פעמיים לחימום. המחיר לא כולל בתוכו שתייה, שירותי הגשה וציוד כמו שולחנות, כסאות ומפות. 

טיפ כדאי לדעת - יש חברות קייטרינג שמוכנות לעבוד בשבת בהזמנה ממחיר מסוים ומעלה.


תוספות נוספות בקייטרינג לאירועים קטנים בשבת

צריכים כסאות, שולחנות או אולי מפות לאירוע? תוכלו להשכיר את הציוד דרך חברות להשכרת ציוד לאירועים. אם לא תרצו להתעסק עם גורם נוסף תוכלו לבקש מחברת הקייטרינג להוסיף גם ציוד כחלק מהשירות. מחיר תוספת של שולחנות, כסאות ומפות נע בין 30-50 ₪ לאדם. שימו  - לא כל חברות הקייטרינג מספקות ציוד לאירועים. 

לצד האוכל כמובן שיש שתייה וכן, גם היא תוסיף לכם למחיר. תוספת שתייה מתחלקת לשלושה סוגים:

כוס מיץ תפוזים בקייטרינג לאירועים קטנים שתייה קלה - בממוצע מחיר תוספת של שתייה קלה יהיה כ-14 ש"ח לאדם. שימו לב שהמחיר כולל את עלות השילוח והקירור והוא לא תלוי בכלל בגודל האירוע. במידה ותרצו דיספנסרים (כדים מזכוכית) עם שתייה קלה שממלאים לאורך כל האירוע, העלות תהייה בין 800-1,000 ש"ח. בינינו, המחיר יקר משמעותית מהעלות האמיתית של השתייה כך שאם אתם עושים את האירוע בבית או במקום עם גישה נוחה אנחנו ממליצים להשקיע קצת זמן ולהביא את השתייה בעצמכם.

כוס יין בקייטרינג  שתייה חריפה - לרוב, חברות קייטרינג לאירועים קטנים בשבת לא מספקות שתייה חריפה, אבל אם תתקלו באחת כזו שכן מספקת שתייה חריפה גם כאן נמליץ לכם לארגן את השתייה בעצמכם ולצאת מהסיפור בזול.

ספל תה בקייטרינג לאירועים קטנים שתייה חמה - העמדת דוכן קפה ותה יעלה בממוצע כ-10 ש"ח לאדם. וגם כאן, ניחשתם נכון - אנחנו מציעים לארגן את עמדת השתייה החמה בעצמכם.

 

דבר נוסף שישפיע על מחיר האירוע הוא סוג השירות - מלצרות, בופה או בכלל שירות עצמי?
 

נקודה שירותי מלצרות - מלצרים מגישים את המנות לשולחנות.

נקודה בופה - מגישי מנות עומדים בדוכני הבופה, מגישים את המנות, דואגים לסדר, לניקיון ולמילוי המנות.

נקודה שירות עצמי - בעלי השמחה אחרים על הגשת המנות.

אירוע עם שירותי הגשה זה עניין של סגנון. כדאי לדעת שלא כל חברות הקייטריג לאירועים קטנים מספקות את האופציה לשירותי הגשה ומלצרות, לכן חשוב לוודא עם חברת הקייטרינג מה הגישה שלה בעניין הזה ולבדוק אם זה מתאים לכם. 
אספקת המנות בלבד ללא שירותי הגשה כמובן לא תוסיף לכם למחיר, אבל תוספת אנשי צוות לשירותי מלצרות או לשירותי בופה באירועים קטנים בשבת נע בין 400-500 ש"ח למלצר. 

כוכב כדאי לדעת - לרוב חברות קייטרינג לאירועים קטנים בשבת יכולות לנוע בטווח מחירים בהתאם לצרכים שלכם ולרמת התפריט שאתם רוצים. עצה קטנה מאיתנו - כשאתם מגיעים לשיחה עם חברת הקייטרינג, תציינו את הציפיות שלכם, את אופי האירוע וכמובן את התקציב שברשותכם ותבדקו אם היא עונה לכם על הצרכים.


הצעות מחיר לקייטרינג לאירועים קטנים בשבת

עכשיו אחרי שהבנתם מה קייטרינג לאירועים קטנים בשבת כולל, הבאנו לכם הצעות מחיר לדוגמא כדי לעשות לכם סדר:
 

הצעת מחיר לקייטרינג לאירוע קטן בשבת

מספר סועדים: 100

מרכיב מחיר

מה הוא כולל

מחיר

ציוד נלווה

ציוד נלווה מלא – כלי אוכל, שולחנות, כיסאות, מפות וכלי הגשה

40 ש"ח לאדם

תפריט

תפריט בשרי בסיסי

130 ש"ח לאדם

דוכן שתייה חמה

ללא

-

שתייה קלה

כולל שתייה קלה – קולה ומשקאות קלים אחרים

14 ש"ח לאדם

שתייה חריפה

ללא

-

מלצרות/בופה/הגשה עצמית

 5 מגישי אוכל בבופה, פינויים ותפעול האירוע.

500 שח למגיש בופה

 

כסף סה"כ מחיר קייטרינג לאירוע קטן של שבת חתן: 20,900 ₪ כולל מע"מ

 

הצעת מחיר לקייטרינג לאירוע קטן בשבת

מספר סועדים: 70

מרכיב מחיר

מה הוא כולל

מחיר

ציוד נלווה

ללא

-

תפריט

תפריט חלבי עם 10סוגי מנות ו-7 סלטים

250 ₪ לאדם

דוכן שתייה חמה

ללא

-

שתייה קלה

קנקנים של שתייה קלה – מיץ תפוזים ולימונדה

14 ש"ח ל-3 קנקנים

שתייה חריפה

ללא

-

מלצרות/בופה/הגשה עצמית

שירותי מלצרות על ידי שלושה מלצרים 

500 ₪ למלצר

 

כסף סה"כ מחיר קייטרינג לאירוע קטן של שבת חתן: 19,800₪ כולל מע"מ.


חברות קייטרינג מומלצות לאירועים קטנים בשבת

אחרי שהבנתם את כל מה שחשוב לדעת לגבי קייטרינג לאירועים קטנים בשבת אנחנו בטוחים שתרצו לקחת קייטרינג מחברה שאתם יכולים לסמוך עליה, כזאת שתשאיר לכם טעם טוב. לכן, הכנו לכם רשימה של חברות קייטרינג לאירועים קטנים בשבת, בהצלחה ומזל טוב!


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק