עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

קייטרינג לברית

אמנם משפחה לא בוחרים אבל קייטרינג לברית זה כבר סיפור אחר. מה כולל קייטרינג לברית? מה ההבדל בעלויות בין קייטרינג בשרי לחלבי? כשזה מגיע לקייטרינג לברית כדאי לדעת שתפריט בשרי הוא לא בהכרח האופציה היקרה יותר. איך? כמה? למה? כל התשובות כאן!


קייטרינג לברית - מה צריך לדעת?

אז בשעה טובה תינוק קטן ומתוק הצטרף למשפחה צלם לברית בין כל ההתרגשות, הלחץ והאושר יש גם אירוע להרים!

אנחנו יודעים שכל דקה מיותרת גוזלת זמן שינה יקר אז בואו נחתוך ישר לעיקר (אגב, מוהל כבר סגרתם?) 
 

הינה מילה על כל מה שצריך לדעת לפני שבוחרים קייטרינג מומלץ לברית מילה: 

מוצץמספר המוזמנים- ברית היא בדרך כלל אירוע מצומצם שכולל פחות או יותר 30 איש בממוצע בניגוד לבר מצווה או חתונה. ככלל - ככל שיש יותר מוזמנים כך המחיר למנה יהיה זול יותר, אז אם  אתם עדיין מתלבטים אם להזמין את גיסתה של דודה מרים כדאי להיסגר על זה לפני מחייך

מוצץמיקום- במידה ובחרתם לעשות את האירוע בבית כדאי לקחת בחשבון שיהיה לכם צורך בציוד. חלק מחברות הקייטרינג מספקות גם שולחנות וכיסאות בתמורה לתוספת תשלום, נרחיב על כך בהמשך.

מוצץכשרות - אם בחרתם לעשות את הברית בבית כנסת וודאו מול העסק שיש לו תעודת כשרות מתאימה (בהתאם לנהלי בית הכנסת).

מוצץ ציוד פרקטי - ודאו שהמנות מגיעות בכלים הניתנים לחימום כדי לחסוך מאמץ וזמן מיותר.

מוצץ פניות-  בגדול, מומלץ להזמין קייטרינג מראש. אבל, כמו שאנחנו יודעים לברית אין תאריך ספציפי. בדיוק בגלל זה ההמלצה היא לסגור מול הספקים תאריך שיהיה קרוב לתאריך המשוער ולוודא שהם פנויים בטווח התאריכים שצמודים לו. אם אתם מאנשי ה"טפו חמסה שום בצל" שמעדיפים לחכות ללידה עצמה, נרגיע אתכם ונספר שחלק מחברות הקייטרינג יכולות לספק שירות גם בהתראה של שבוע מראש. אבל, לא מזיק לברר לפני ואפילו להזמין טעימות.

אירוע

קייטרינג בשרי לברית

אם בחרתם להזמין קייטרינג בשרי הנה שני דברים שכדאי לוודא:

סירטריות- איכות הקייטרינג נקבעת על פי חומרי הגלם והטריות שלהם. ודאו מול חברת הקייטרינג שהכנת המנות נעשית באותו היום.

סירמה כלול במחיר- שירותי הגשה? שתייה? לכל אלו השפעה על המחיר עליהם נרחיב בהמשך.

 

מה טווח המחירים?

מחיר מחיר קייטרינג בשרי לברית, ינוע בין 250-400 ש"ח לסועד. במידה ומדובר בחברה יוקרתית או מסעדת שף המחיר עשוי להתחיל בכ-400 ש"ח למנה ומעלה.

קייטרינג בשרי

קייטרינג חלבי וטבעוני לברית

גם במקרה של קייטרינג חלבי, טווח המחירים תלוי בחומרי הגלם וסוגי המנות.

מחיר למשל, מחיר קייטרינג חלבי על בסיס מנות דג וגבינות ינוע בין 100-140 ש"ח לאדם בממוצע, ואילו מחיר קייטרינג חלבי על בסיס פסטות ינוע בין 60-100 ש"ח למנה בממוצע.

קייטרינג טבעוני - אם אתם בקטע של קייטרינג טבעוני אולי תופתעו לגלות שמחיר קייטרינג טבעוני לא זול ממחיר מנה של קייטרינג בשרי או חלבי והוא נע בין 120-300 ש"ח למנה.

אבוקדו למה זה? מחיר מוצרי הגלם הטבעוניים, כלומר תחליפי הבשר והגבינה הטובים, מגיעים כמעט למחיר של בשר. כך למשל תחליף גבינה איכותי יכול להשתוות למחיר של קבב, והמבורגר טבעוני מתחליפי בשר עשוי להגיע היום לרמת מחיר של המבורגר אנטריקוט. אז אם בעל הקייטרינג נותן לכם מחיר זהה לאירוע טבעוני ולאירוע בשרי או חלבי, דעו שאלה המחירים.

שימו לבטיפ! בגלל שמחיר מנה בקייטרינג חלבי משתנה מאוד ונע בסקלה מטורפת כדאי להיסגר על טווח מחירים שאתם מוכנים לשלם על מנה ולהגיד את זה מראש לבעל חברת הקייטרינג. כך תוכלו לדעת בשלב יחסית מוקדם אם חברת הקייטרינג עונה על הצרכים שלכם.


קייטרינג לברית - עלויות נלוות

כיאה להורים טריים שחפצים כמובן באוכל טרי (בין אם הוא חלבי, בשרי או אולי בכלל טבעוני), חשוב לזכור שהמחיר הסופי של האירוע תלוי גם בתוספות ומוצרים נלווים שיכול להיות שתזדקקו להם: 

שירותי הגשה - יום עבודה של מלצר נע בין 250-300 ש"ח באמצע שבוע, ובסוף שבוע הוא גם מגיע לעלות של 500 ש"ח. כלומר, כל מלצר שעובד באירוע שלכם, בין אם תבחרו בשירותי מלצרות או בשירותי בופה, יוסיף כמה מאות שקלים למחיר. 

תוספת שתייה - מחיר שתייה קלה שמגיעה דרך חברת הקייטרינג הוא כ-14 ש"ח לאדם בממוצע. זה מחיר שלא ממש משתנה לפי גודל האירוע, ודוגרי, הוא מחיר יקר משמעותית מהעלות האמיתית של השתייה, שכן נלקחים פה בחשבון גם עלות השילוח והקירור. אם אתם עושים את האירוע בבית או בבית כנסת אנחנו ממליצים להשקיע קצת מזמנכם ולקנות את השתייה בעצמכם - אנחנו בטוחים שזה יהיה זול יותר. לעומת זאת, אם יש לכם בעיות של מקומות איחסון וקירור אז אולי ה-14 ש"ח לבן אדם שווים את זה.
שתייה חמה - מחיר דוכן שתייה חמה יעלה כ-10 ש"ח לבן אדם בממוצע. ושוב, ניחשתם נכון - אם אתם רוצים לחסוך פשוט תוציאו את מכונת האספרסו מהבית, מלאו מיכל יפה כזה של קפסולות ותה - גם יצא לכם גג 2 ש"ח לאדם על קפסולות הקפה וגם חסכתם הרבה כאב ראש לחברת הקייטרינג, שלא תמיד אוהבת להקים עמדה נוספת.

ציוד נלווה - אם בחרתם לקיים את הברית בבית וחסר לכם ציוד כמו כיסאות, שולחנות וכו', תוכלו להזמין את הציוד מחברת הקייטרינג במידה והם מספקים ציוד לאירועים. מחיר הציוד לרוב ינוע בין 40-60 ש"ח לבן אדם, תלוי בכמות ובסוג הציוד שאתם צריכים. שימו לב שלא כל חברות הקייטרינג מספקות שירותי ציוד. אלו שכן, בדרך כלל מזמינים את הציוד מחברה חיצונית, דבר שגם אתם יכולים לעשות ואולי להוזיל לעצמכם את מחיר הציוד הנלווה דרך חברות להשכרת ציוד לאירועים.

נסיעה - אם חברת הקייטרינג שסגרתם היא מהצפון אבל הברית מתקיימת במרכז, תצטרכו להוסיף למחיר הסופי עוד 100-200 ₪ עלות נסיעה. כל קייטרינג יגבה עלות נסיעה שונה בטווח זה, בהתאם למרחק, כאשר אירועים מרוחקים במיוחד עשויים לעלות אף יותר.


קייטרינג לברית - הצעות מחיר

כדי לעזור לכם לסדר את הראש, הנה כמה הצעות מחיר שקיבלו לקוחות מידרג:

מספר סועדים: 20

ציוד נלווה

ללא

 

תפריט

בשרי

170 ש"ח לאדם

דוכן קפה

ללא

 

שתייה קלה

 

14 ש"ח לאדם

הגשה

 הגשה עצמית

ללא תוספת תשלום

עלות נסיעה

 

150 ש"ח

 

 

סה"כ מחיר קייטרינג בשרי לאירוע קטן של ברית 184 ש"ח למנה, כולל מע"מ.

סה"כ מחיר קייטרינג בשרי לאירוע קטן של ברית 3,830 ש"ח כולל מע"מ.

 

מספר סועדים: 20

ציוד נלווה

 

50 ש"ח לאדם

תפריט

חלבי על בסיס פסטות

80 ש"ח לאדם

דוכן קפה

עמדת אספרסו

15 ש"ח לאדם

שתייה קלה

 

14 ש"ח לאדם

הגשה

מלצרות

300 ש"ח

עלות נסיעה

 

ללא תוספת תשלום

 

סה"כ מחיר קייטרינג חלבי לברית 159 ש"ח לאדם, כולל מע"מ.

סה"כ מחיר קייטרינג  חלבי לברית 3,480 ש"ח כולל מע"מ.

 

אז שיהיה בידיים מלאות וגם בבטן מלאהלב


חברות קייטרינג מומלצות במידרג

רעבים לעוד מידע? איזה מזל שיש לנו רשימה של חברות קייטרינג מומלצות שכל אחד מהן מדורגת לפי חוות דעת של לקוחות קודמים, ממש כמוכם. לאחר הטיפול ניצור איתכם קשר על מנת לקבל חוות דעת.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק