עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

קייטרינג לשבעה

שבעה היא אירוע מורכב המכיל בתוכו רגשות רבים. שירותי קייטרינג לשבעה מאפשרים לבני המשפחה להתפנות באופן מלא לאבל ולניחומים. מה צריך לוודא לפני סגירת קייטרינג לשבעה, במה קייטרינג לשבעה שונה מקייטרינג רגיל וכמה הוא עולה? כאן תקבלו את כל המידע.


קייטרינג לשבעה

שבעה היא אירוע מורכב רגשית ופיזית וכחלק ממנהגי השבעה, חל איסור על האבלים לבשל. קייטרינג לשבעה מספק פתרון לאיסור זה ודואג לספק לאבלים אוכל חם וטרי מדי יום כך שבני המשפחה יוכלו להתפנות באופן מלא לאבל שלהם ולניחומים מהמשפחה והקרובים.

באופן טבעי, קייטרינג לשבעה שונה משירותי קייטרינג לאירועים אחרים. ההבדל המהותי הוא שמדובר באירוע טעון רגשית וכואב.ולכן הוא לא יכלול עיצובים מרשימים או מנות בשר מיוחדות כמו שניתן למצוא בקייטרינג לחינה ואירועים משמחים אחרים. גם אופי השירות שהחברה מספקת שונה מאירועים אחרים - בקייטרינג לשבעה אין שימוש בכלים יפים ומיוחדים, אין שירותי הגשה ועריכה וגם אין מלצרים. חברת הקייטרינג אחרית רק על להביא את האוכל בזמן הנדרש ובכלים מתאימים לחימום.

לרוב, לא אוכלים בשר במהלך שבעה (למעט כאלו שאוכלים עוף), לכן קייטרינג לשבעה יהיה חלבי או טבעוני והוא יכול לספק שלוש ארוחות ביום בהתאם לבקשתכם: בוקר, צהריים וערב. שימו לב,  בניגוד לקייטרינג לאירועים משמחים, בקייטרינג לשבעה אין חלוקה של מנה ראשונה ועיקרית, אלא יש מנה עיקרית לצד תוספות וסלטים.

ארוחות הבוקר כוללות בין היתר בורקסים, סנדוויצ'ים וחביתות.
ארוחות הצהריים והערב כוללות מנת חלבון, דג או עוף לצד תוספות כמו פסטה, אורז, פתיתים, פירה, פשטידות וסלטים.

לרוב, בסיום השבעה יושבים לאזכרה. על אף ששני האירועים נעשים אחד אחרי השני, קייטרינג לאזכרה שונה מקייטרינג לשבעה וההכנות אליו הן שונות. 

מגש עם אוכל

סגירת קייטרינג לשבעה

לרוב, בן משפחה או חבר קרוב מתעסק עם סגירת הקייטרינג ולא האבלים. בגלל שקייטרינג לשבעה הוא לאורך כל השבוע יש להזמין את הקייטרינג מידי יום כדי שהאוכל יגיע טרי. בעת ההזמנה יש לציין איזה סוג של ארוחה תרצו (בוקר, צהריים או ערב) ובאיזו שעה תרצו שהמנות יגיעו. אין חובה להזמין את כל שלושת הארוחות.

שימו לב, בעת ההזמנה וודאו את הדברים הבאים:

נקודהשמספר המנות המוזמנות מתאים לבני הבית הנוכחים. בהזמנת המנות אין לקחת בחשבון את המבקרים שבאים לנחם.

נקודה שהמנות אכן מגיעות בכלים שמתאימים לחימום.


מחיר קייטרינג לשבעה

מחירי מנה לקייטרינג לשבעה נע בין 40-150 ש"ח. סוג המנות, חלבי או טבעוני לא משפיע על המחיר.

מחיר מנת קייטרינג לשבעה יהיה זול יותר ממחיר מנה לאירוע משמח וזאת בגלל שהמחיר לא כולל כלי הגשה, עריכה ותפעול. בנוסף, לרוב המנות לא יכללו בשר (למעט חריגים שמבקשים עוף) דבר שאוטומטית מוזיל את המחיר.

מחיר המנה תלוי בגורמים הבאים:

מספר 1 כמות הסועדים - ככל שיש יותר סועדים כך המחיר למנה יורד.

מספר 2 מנת החלבון - כפי שציינו, במנות עיקריות יש מנת חלבון שמשפיעה על מחיר המנה. לדוגמא, אם תבחרו בדג בקלה או בדג מושט המחיר יהיה זול יותר לעומת בחירה בדג סלמון או בעוף. 

מספר 3 כמות סלטים - לרוב יש בחירה בין 5-10 סלטים, ככל שתזמינו יותר סלטים המחיר יעלה.
 

מגש עם כריכים

חברות קייטרינג מומלצות במידרג

אין ספק ששבעה היא אירוע כואב. כדי להקל עליכם ריכזנו עבורכם חברות קייטרינג שתוכלו לסמוך עליהם, כאלו שיתחשבו במצבכם ויספקו לכם את מה שאתם צריכים בצורה הטובה ביותר.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק