מוקד מידרג: 1-700-707-233

דירוג מצב הניקיון

זהו מידרג העיריות של שנת 2016. צפו בדירוג מצב הניקיון לשנת 2017

דירוג שערך אתר מידרג בקרב 5,500 חברים, תושבי הערים המובילות בישראל, משמיע את קול התושבים לגבי מצב הניקיון בערים הגדולות בישראל. כל תושב שהשתתף בדירוג נשאל הן לגבי המצב הכללי של הניקיון בעירו, והן לגבי נושאים ספציפיים כמו פינוי זבל ומיחזור. בין התוצאות לשנת 2016: ירושלים בתחתית הדירוג, גבעתיים מובילה בתחום המיחזור. ואיפה אפשר ללכת בלי להיתקל בצואת כלבים? כנראה שבשום מקום, בינתיים.

דירוג כללי

מצב הניקיון בערים שלנו לא טוב. כלל העיריות שהשתתפו בדירוג קיבלו ציון נמוך מ – 4, מתוך סולם של 5; ציון שנחשב לא גבוה. מבין 5 הערים הגדולות בישראל, מובילה ראשון לציון עם ציון של 3.6. בירושלים מצב הניקיון הוא הגרוע ביותר והתושבים נתנו לה ציון של 2.6 בלבד.

תרשים: דירוג ניקיון הרחובות, 5 העיריות הגדולות בישראל
 דירוג כללי

את דירוג העיריות מובילה מודיעין, עם ציון של 3.9 ואחריה רעננה עם 3.8, גבעתיים וראשון לציון, שקיבלו כל אחת ציון של 3.6. בתחתית הטבלה נמצאות רמת-גן ופתח-תקווה, עם ציון של 2.9 וירושלים שסוגרת את הדירוג עם ציון של 2.6.

תרשים: דירוג ניקיון הרחובות, השוואת כלל העיריות
 דירוג כללי

 


טיפול בצואת כלבים

מכירים את זה שאתם הולכים ברחוב להנאתכם ודריכה לא במקום יכולה להרוס לכם לגמרי את מצב הרוח? מסתבר שגם 5,500 מאזרחי הערים המובילות בישראל. בפרמטר זה קיבלו העיריות ציון נמוך במיוחד, כשאת הדירוג מובילה רעננה עם ציון של 3.3 בלבד. בתחתית הטבלה נמצאות רמת-גן (2.2) וחיפה (2.1). כנראה שעדיין כדאי להסתכל על המדרכה בזמן שאתם הולכים sadSmiley.

תרשים: דירוג עבור "טיפול בצואת כלבים", כל העיריות
 טיפול בצואת כלבים

 


פינוי הזבל

דווקא בדירוג פינוי הזבל התעלו כמה עיריות לציון של 4 מתוך 5 – רעננה, גבעתיים וראשון לציון. גם שאר העיריות הפגינו דירוגים גבוהים יותר מבכל שאר הפרמטרים. בתחתית הדירוג נמצאת שוב ירושלים, עם ציון 3.

תרשים: דירוג עבור "פינוי זבל", כל העיריות
 פינוי הזבל

 


מיחזור

נראה שבתחום המיחזור נוקטות עיריות מסוימות בעידוד המודעות לאיכות הסביבה, המובילה שבהן גבעתיים עם דירוג של 3.8. עם זאת, חלק מהעיריות נשארו עדיין הרחק מאחור, ביניהן הוד השרון עם דירוג של 2.8 וירושלים בדירוג של 2.5 בלבד.

תרשים: דירוג עבור "מיחזור", כל העיריות
 מיחזור

 


שאלות נפוצות לדף זה

מדוע משקיע אתר מידרג בדירוג העיריות?  

ב-12 השנים האחרונות ראינו איך הדירוג השפיע לטובה על ענף בעלי המקצוע. כל בעל מקצוע יודע שאחרי כל עבודה הוא מדורג וחוות הדעת עולה לאתר, ואנו רואים מדי יום את השיפור באמינות ובשירות בעקבות הדירוג. 

שאלנו את עצמנו, מה יקרה אם נדרג את העיריות? האם זה ישפר את השירות לתושבים? אנחנו מקווים שכן. מכיוון שאף גוף לא עושה את זה – מישהו צריך לעשות את זה.

איך ערכנו את הדירוג?  

דירוג העיריות נשלח לחברי מידרג בערים הגדולות בישראל. 5500 חברי מידרג השקיעו מזמנם ודירגו את העיריות שלהם בקטגוריות השונות.

מדוע יש עיריות שלא נכללו במידרג העיריות?  

עיריות בהן לא היו לפחות 100 מדרגים מחברי מידרג לא נכללו בתוצאות. במידה ובשנה הבאה יהיו מעל 100 מדרגים הן יכללו בתוצאות הדירוג של 2017.

האם גם אני יכול לדרג את העיר שלי?  

לא. הדירוג מתקבל רק באמצעות פנייה יזומה שלנו לחברי מידרג בעיריות השונות. זאת כדי למנוע מניפולציות על הדירוגים.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק