מוקד מידרג: 1-700-707-233

הדירוג המלא של מודיעין

זהו מידרג העיריות של שנת 2016. צפו בדירוג המלא של עיריית מודיעין לשנת 2017

משתמשי האתר תושבי מודיעין דירגו את תפקוד העירייה שלהם. לאתר מידרג לא הייתה נגיעה בדירוג, וחוות הדעת כולן התקבלו אך ורק מחברי מידרג. אנחנו סיפקנו את הפלטפורמה, שאיפשרה להם להתבטא. המטרה הייתה ליצור דירוג השוואתי של העיריות הגדולות בישראל, כדי להוציא לאור את האמת של התושבים – מה דעתם על תפקוד העירייה שלהם.

דירוג כללי – עיריית מודיעין

בדירוג הכללי קיבלה עיריית מודיעין את הציון 3.64 מתוך 5, והיא ממוקמת במקום הראשון מבין הערים שדורגו!

בתוך כך כ - 44% מן המדרגים ענו כי הם סבורים שהם מקבלים תמורה הוגנת עבור הארנונה. אחוז זה הוא הגבוה ביותר בארץ, כמעט פי שניים מאחוזי הדירוג הכלל ארצי.

גם אחוז העונים "לא" בשאלה זו הוא הנמוך ביותר בארץ – 5 אחוזים בלבד מתושבי מודיעין שהשתתפו במדרג סבורים כי הם לא מקבלים תמורה הוגנת לארנונה שלהם.

תרשים: מודיעין – האם אנחנו מקבלים תמורה הוגנת לארנונה?
 

 


דירוג מיחזור וניקיון בעיריית מודיעין

נראה כי מצב הניקיון בערים שלנו לא טוב. כלל העיריות שהשתתפו בדירוג קיבלו ציון נמוך מ – 4, מתוך סולם של 5; ציון שנחשב לא גבוה. יחסית אליהן, הציונים שקיבלה עיריית מודיעין בתחום הניקיון היו גבוהים יחסית:

תרשים: מצב המיחזור והניקיון, מודיעין
 

 


דירוג פארקים ותרבות פנאי

בדירוג הפארקים מודיעין מקבלת ציונים טובים יחסית, ולראשונה חוצה את הציון 4. ציוניה של מודיעין בפרמטרים הנוגעים לפארקים ולמתקני ספורט הם מהגבוהים מבין העיריות שהשתתפו!

תרשים: מצב הפארקים ומתקני הספורט, מודיעין
 

בתחום תרבות הפנאי הציונים של מודיעין מעט יורדים, כאשר הציון של מצב תרבות הנוער הוא הפרמטר שמקבל את הדירוג הנמוך ביותר בתחום התרבות של העיר.

תרשים: מצב תרבות הפנאי, מודיעין
 

 


דירוג תפקוד העירייה במערכת החינוך

70% מהמשתתפים בדירוג הצהירו כי יש להם ילדים במערכת החינוך, ונתנו למערכת החינוך בעיר ציון כללי של 3.8 – הציון הגבוה בארץ. בכל הפרמטרים הנוגעים לחינוך מקבלת העירייה ציונים טובים יחסית. העיר מודיעין מובילה בדירוג בתי הספר היסודיים מבין הערים שהשתתפו בדירוג, עם ציון של 3.8.

תרשים: מצב החינוך, מודיעין
 

 


דירוג מצב התחבורה והחנייה במודיעין

נראה כי בעלי המכוניות מרוצים מהיצע ואכיפת החנייה, תחזוקת הרחובות בעיר ומצב הפקקים בעיר, אשר קיבלו ציונים גבוהים יחסית. לעומת זאת, שאלת התחבורה הציבורית היא אחת מנקודות התורפה של העיר, והציון בה נמוך בהרבה משאר הפרמטרים. בנושא זה קיבלה מודיעין את הציון הנמוך בארץ – 2.5 בלבד!

תרשים: דירוג מצב התחבורה והחנייה, מודיעין
 
תרשים: דירוג מצב אכיפת החנייה במודיעין
 

 


דירוג התכנון והבנייה במודיעין

את הציונים הגבוהים ביותר בדירוג זה קיבלו הקטגוריות "קידום פרויקטים חדשים" ו"תכנון עירוני כללי". עם זאת ניכר ששביעות הרצון נמוכה מאוד, בעיקר בנושא טיפול בהיתרי בנייה ועידוד זוגות צעירים למגורים בעיר.

תרשים: דירוג התכנון והבנייה במודיעין
 

 


ממה מתוסכלים התושבים? ומה דעתם הכללית על תפקוד עיריית מודיעין?

לקראת סוף השאלון, בשאלות הכלליות, פירטו מדרגי מודיעין מה גורם להם לתסכול, מה דעתם הכללית על תפקוד העירייה ומה היו עושים אחרת לו היו ראש העיר.

תרשים: ממה מתוסכלים התושבים, מודיעין
 

בשאלה "מה הדבר העיקרי שהיית עושה אם היית ראש העיר?" עולה, בדומה לאחוזים בדירוג עצמו, נושא התחבורה הציבורית, לצד שביעות רצון כללית מתפקוד העירייה:

"מה היית עושה? מתייחס לדירוג הזה. אין תעסוקה והתחבורה בעיר על הפנים"

"דואגת לפיתוח איזורים ותיקים כמו האזור שלי – שכונת הפרחים"

"תחבורה ציבורית! תחבורה ציבורית!"

"ממשיכה הכל כמו שזה. אני מאוד מרוצה"

"מביא כמה שיותר עסקים לעיר. מפתח תעשייה ומקומות עבודה בתוך העיר"

"מפתח את נושא התחבורה הציבורית"


האם העיר צומחת?

לסיכום, שאלנו את המדרגים מה הם חושבים על התקדמותה של העיר. התוצאות החד משמעיות מראות כי רוב גדול סבור כי העיר צומחת לעומת 7% אחוזים בלבד שחושבים שהעיר בנסיגה.

תרשים: המצב הכללי של העיר מודיעין
 

רוצים לראות תוצאות של ערים נוספות? היכנסו לסקירה הכללית או לתוצאות שלתל-אביב או ירושלים.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק