מוקד מידרג: 1-700-707-233

מידרג העיריות בישראל 2016 - הדירוג המלא של הוד השרון

זהו מידרג העיריות של שנת 2016. צפו בדירוג המלא של עיריית הוד השרון לשנת 2017

תושבי הוד השרון דירגו את תפקוד העירייה שלהם בנושאי חינוך, תחבורה, פארקים, תרבות הפנאי ועוד.

לאתר מידרג לא הייתה נגיעה בדירוג, אנחנו סיפקנו רק את הפלטפורמה, שאיפשרה לתושבים להתבטא. המטרה הייתה ליצור דירוג השוואתי של העיריות הגדולות בישראל, כדי להוציא לאור את האמת של התושבים – מה דעתם על תפקוד העירייה שלהם.

דירוג כללי – עיריית הוד השרון

לעיריית הוד השרון יש הרבה עבודה. התושבים לא מרוצים, בלשון המעטה, מתפקוד העירייה כמעט בכל פרמטר אפשרי. בדירוג הכללי, עיריית הוד השרון קיבלה את הציון הנמוך מאוד של 2.57, שמציב אותה במקום האחרון מתוך 16 העיריות שדורגו.

בשאלה "האם אנחנו מקבלים תמורה הוגנת לארנונה" רק 9% מהתושבים ענו שכן, ואילו יותר ממחצית השיבו שהתמורה היא חלקית.

תרשים: האם מקבלים תמורה הוגנת לארנונה? הוד השרון
 

 


דירוג מחזור וניקיון בעיריית הוד השרון

בהשוואה לשאר העיריות, עיריית הוד השרון מקבלת ציון דווקא ממוצע. אבל מה חושבים התושבים על הפרמטרים השונים? תושבי הוד השרון מרוצים מהאופן שבו העירייה מפנה להם את הזבל, אבל לא מרגישים שהם יכולים ללכת בבטחה על המדרכה בגלל צואת הכלבים. נושא זה מקבל את הציון הנמוך ביותר בתחום הניקיון – 2.3.

תרשים: מצב המחזור והנקיון, הוד השרון
 

 


דירוג פארקים ותרבות פנאי בעיריית הוד השרון

תושבי הוד השרון דווקא מרוצים באופן יחסי מהגודל המוקצה לשטח הפארקים ואף מאיכותם ותחזוקתם. עם זאת, כנראה שבשביל מתקני ספורט תצטרכו להירשם לחדר כושר, ואם תרצו למצוא תעסוקה לילדים הקטנים בפארק, זו תהיה משימה לא פשוטה.

בשאלת תרבות הפנאי – מסתמן שלילדים אין מה לעשות בהוד השרון. שביעות הרצון מתרבות הפנאי לילדים דורגה במקום האחרון (יחד עם חיפה) בדירוג העיריות הכללי. ואם חשבתם שלילדים שלכם משעמם, תרבות הפנאי של מבוגרים ובני נוער קיבלו ציון אף יותר נמוך.

תרשים: מצב הפארקים ומתקני הספורט בהוד השרון
 
תרשים:דירוג שביעות רצון מתרבות ופנאי בהוד השרון
 

 


דירוג תפקוד העירייה במערכת החינוך בהוד השרון

בתפקוד מערכת החינוך מקבלת עיריית הוד השרון ציון סביר של 3.1. אם הילדים שלכם לומדים בחינוך היסודי והעל יסודי אתם כנראה תרצו לגור בהוד השרון. לעומת זאת, הורים לילדי החינוך המיוחד וילדים הנמצאים בגני עירייה כנראה יעדיפו לרשום את ילדיהם בעיר אחרת.

הבעיה הגדולה במערכת החינוך בהוד השרון היא המצב הפיזי של המבנים, שמקבל ציון נמוך במיוחד. אנחנו היינו אומרים שזה בלתי מספיק.

תרשים: שביעות רצון ממערכת החינוך, הוד השרון
 

 


דירוג מצב התחבורה והחנייה בהוד השרון

אם יש סיבה שכנראה הייתם רוצים להתרחק מהוד השרון זה מצב התחבורה והחניה. הציון הכללי שלה בתחום הזה נמוך ביחס לעיריות האחרות. אבל הדאגה הגדולה של התושבים היא מצב הפקקים, שזכה לציון הנמוך במיוחד של 1.5 ובכך זיכה את הוד השרון בתואר העיר הפקוקה ביותר מבין 16 הערים שדורגו.

מבחינת אכיפת החנייה, כאן דווקא יש מקום לאופטימיות. 39% מהתושבים חושבים שהאכיפה נעשית במידה הנכונה ורק 24% מאמינים שיש אכיפה מוגברת.

תרשים: תחבורה וחנייה בהוד השרון
 
תרשים: אכיפת החנייה בהוד השרון
 

 


דירוג התכנון והבנייה בעיריית הוד השרון

הדירוג של עיריית הוד השרון לא מעודדים ואפילו מאכזבים. אם חשבתם שבתחום התכנון והבנייה העירייה מפתיעה - אז לא. עיריית הוד השרון שומרת על עקביות בציונים הנמוכים, ובפרמטר של תכנון עירוני היא נמצאת בתחתית הדירוג הכללי. אם אתם זוג צעיר כנראה שאין לכם מה לחפש בהוד השרון, ואם אתם צריכים טיפול בהיתרי בנייה לא היינו ממליצים לכם לעשות זאת בעירייה.

אבל הנה נתון מעודד: תושבי הוד השרון שבעי רצון באופן יחסי מהנושא של קידום פרוייקטים חדשים ומעניקים לו את הציון 2.9.

 

 


ממה מתוסכלים התושבים? ומה דעתם הכללית על תפקוד עיריית הוד השרון?

שאלנו את תושבי הוד השרון מה הכי מתסכל אותם בתפקוד העירייה, מה דעתם על העיר ומה הם היו עושים לו היו ראש העיר.

עיריית הוד השרון מתסכלת את התושבים לא מעט בכל מה שקשור לתכנון ובנייה, שמקבל אחוז גבוה. עם זאת, תחומי החנייה, התחבורה הציבורית והפארקים קיבלו מעט הצבעות מה שמצביע על שביעות רצון גבוהה.

בשאלה מה דעתם על העיר, נראה כי תושבי הוד השרון חלוקים בדעתם. 38% השיבו כי לדעתם היא דורכת במקום, ואילו 34% השיבו כי היא דווקא צומחת.

על השאלה מה היו עושים התושבים לו היו ראש העיר, קיבלנו את התשובות הבאות:

"מפסיק את הבנייה המשוגעת ברחבי העיר. מה קורה איתכם?"

"לעיר הזו חסר חזון. הייתי בונה קודם כל חזון ומשם ממשיך הלאה"

"מבטל הופעות של יום העצמאות. סתם בזבוז כסף"

"משפר מערכות תקשורת עם האזרח, כולל ממשקי תשלום אינטרנטיים"

תרשים: ממה מתוסכלים התושבים בהוד השרון?
 
תרשים: המצב הכללי של הוד השרון
 

רוצים לראות תוצאות של ערים נוספות? היכנסו לסקירה הכללית או לתוצאות שלתל-אביב או ירושלים.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק