מוקד מידרג: 1-700-707-233

דירוג תרבות הפנאי והפארקים

זהו מידרג העיריות של שנת 2016. צפו בדירוג תרבות הפנאי והפארקים לשנת 2017

5,500 חברי מידרג השתתפו בדירוג לגבי תרבות הפנאי והפארקים בערים המובילות בישראל. כל תושב שהשתתף בדירוג נשאל על מצב הפארקים ומתקני הספורט בעירו וכן על שביעות רצונו הכללית מתרבות הפנאי לילדים, נוער ומבוגרים באותה עיר. אז מה התושבים חושבים? ובכן, מסתבר שתל-אביב היא עיר התרבות והפנאי של ישראל, בהרצליה יש את הפארקים הכי שווים ובפעם הבאה שהילד מתלונן שמשעמם לו, כדאי שתקשיבו קצת יותר. הנה התוצאות המלאות לשנת 2016.

דירוג הפארקים

איכות הפארקים

יום שמשי ונעים, הילדים בבית ובא לכם לצאת קצת החוצה. אם אתם גרים בהרצליה, רעננה, מודיעין או כפר סבא כנראה שתשמחו לקפוץ לפארק הקרוב ולבלות בו את אחר הצהריים שלכם. אם אתם גרים בחיפה או ירושלים, לעומת זאת, יש מצב שתעדיפו להישאר בבית.

ב – 5 הערים הגדולות המצב לא מזהיר: כל 5 הערים קיבלו ציון נמוך מ -4 (בסולם של 5), כשבתחתית הדירוג נמצאת ירושלים, בציון של 2.8 בלבד.

תרשים: דירוג תחזוקה ואיכות הפארקים, 5 העיריות הגדולות
 דירוג הפארקים

בראש טבלת הערים המובילות באיכות הפארקים והתחזוקה שלהם נמצאת הרצליה עם ציון של 4.1. אחריה ברשימה רעננה וכפר סבא, עם ציון של 4. אם אתם אנשים של פיקניקים ודשא, כנראה שלא תרצו לגור בחיפה, פתח תקווה, רחובות או ירושלים.

תרשים: דירוג עבור "תחזוקה ואיכות הפארקים" , כל העיריות
 דירוג הפארקים
שטח הפארקים

מעבר לאיכות הפארקים, ביקשנו לדעת גם באילו ערים השטח של הפארקים הוא מספיק גדול – כאלו שאין צורך להצטופף בהם עם כל עמך ישראל וניתן לקבל בהם גם פינה של שקט. הערים שקיבלו את הדירוג הגבוה ביותר בפרמטר זה הן הרצליה ומודיעין, עם ציון של 4.2 כל אחת ואחריהן רעננה (4.1) וכפר סבא (4). אם אתם מתכננים לעשות יום הולדת לילד בפארק, עדיף שלא בחיפה, ירושלים או רחובות אם אתם אוהבים את הליצן שלכם סבלני מחייך.

תרשים: דירוג עבור "שטח הפארקים" , כל העיריות
 דירוג הפארקים

 

 


דירוג תחזוקת מתקני הספורט

המודעות לספורט הולכת וגוברת וכיום ניתן למצוא כמעט בכל עיר, פארק קטן עם מתקני ספורט של העירייה לשימוש התושבים. את חלקם, אלו עם האנשים המתאמנים כנראה, העיריות דואגות לתחזק ולשמור אבל חלקם הפכו מזמן למקום מפגש של ונדליזם. אז איפה תוכלו ליהנות ממתקני ספורט של העירייה? כנראה שבמודיעין, רעננה והרצליה. בירושלים, חיפה והוד השרון אנחנו ממליצים על מנוי לחדר כושר.

תרשים: דירוג עבור "תחזוקת מתקני ספורט" כל העיריות
 תחזוקת מתקני הספורט

 


דירוג כמות מגרשי הספורט

זוכרים בילדות, כשהיינו עוברים ממגרש למגרש עד שהיינו מוצאים אחד פנוי להעביר בו את השעות עד החושך? זה כנראה עדיין המצב בירושלים, חיפה ורחובות, שקיבלו את הדירוג הנמוך ביותר בדירוג כמות מגרשי הספורט בערים שנבדקו. בין הערים המובילות בכמות מגרשי הספורט נמצאות מודיעין עם ציון 4, הרצליה ורעננה עם דירוג של 3.9.

תרשים: דירוג עבור "כמות מגרשי הספורט" כל העיריות
 דירוג עבור

 


דירוג המתקנים לגיל הרך

אם יש לכם ילדים קטנים אתם בטח מכירים את התופעה: הילדים הגדולים יכולים לשחק בגן השעשועים כמעט בלי בעיה, אבל אתם מתקשים למצוא מתקנים שמתאימים לקטנטנים ונאלצים להשגיח עליהם באופן צמוד. בדירוג המתקנים לגיל הרך קיבלו אמנם כל הערים ציון נמוך מ – 4 אבל במודיעין, רעננה, הרצליה וכפר סבא תיתקלו פחות בבעיה הזו. בחיפה וירושלים, לעומת זאת, תתכוננו לבילוי מתיש.

תרשים: דירוג עבור "מתקנים לגיל הרך" כל העיריות
 מתקנים לגיל הרך

בשלב הבא דירגנו את שביעות הרצון של התושבים מתרבות הפנאי בעירם ב – 3 קטגוריות: תרבות ופנאי לילדים, לבני נוער ולמבוגרים.


דירוג תרבות ופנאי לילדים

אז מיהי העיר הכי ידידותית לילדים? השלישייה הפותחת בקרב הערים שנבדקו הן רעננה, מודיעין ותל אביב. ערים נוספות שנמצאות לא רחוק מהן ברשימה הן חולון, הרצליה, כפר סבא, גבעתיים וראשון לציון. בתחתית הדירוג נמצאות חיפה והוד השרון, עם דירוג של 2.8 בלבד. ניתן להבחין כי אף אחת מהערים לא קיבלה ציון גבוה מ – 3.7 בסולם של 5.

תרשים: דירוג שביעות רצון מתרבות ופנאי לילדים, כל העיריות
 דירוג שביעות רצון מתרבות ופנאי לילדים

 


דירוג תרבות ופנאי לבני נוער

גם בדירוג תרבות לנוער לא הפגינה שום עיר דירוג מרשים. המצב מעט טוב יותר בתל אביב (3.6), גבעתיים וראשון לציון (3.4). אז בפעם הבאה שהילד שלכם מתלונן שמשעמם לו, אולי תיקחו אותו קצת יותר ברצינות.

תרשים: דירוג שביעות רצון מתרבות ופנאי לבני נוער , כל העיריות
 דירוג שביעות רצון מתרבות ופנאי לבני נוער

 


דירוג תרבות ופנאי למבוגרים

מסתבר שתל אביב היא עיר התרבות של ישראל, גם בעיני התושבים. בדירוג תרבות ופנאי למבוגרים תל אביב עוקפת את כל הערים בסיבוב ומגיעה למקום הראשון עם דירוג של 4.2. הבאות בדירוג בהפרש ניכר הן רעננה, עם דירוג של 3.5 וראשון לציון עם 3.4.

תרשים: דירוג שביעות רצון מתרבות ופנאי למבוגרים, כל העיריות
 דירוג שביעות רצון מתרבות ופנאי למבוגרים

 


שאלות נפוצות לדף זה

מדוע משקיע אתר מידרג בדירוג העיריות?  

ב-12 השנים האחרונות ראינו איך הדירוג השפיע לטובה על ענף בעלי המקצוע. כל בעל מקצוע יודע שאחרי כל עבודה הוא מדורג וחוות הדעת עולה לאתר, ואנו רואים מדי יום את השיפור באמינות ובשירות בעקבות הדירוג. 

שאלנו את עצמנו, מה יקרה אם נדרג את העיריות? האם זה ישפר את השירות לתושבים? אנחנו מקווים שכן. מכיוון שאף גוף לא עושה את זה – מישהו צריך לעשות את זה.

איך ערכנו את הדירוג?  

דירוג העיריות נשלח לחברי מידרג בערים הגדולות בישראל. 5500 חברי מידרג השקיעו מזמנם ודירגו את העיריות שלהם בקטגוריות השונות.

מדוע יש עיריות שלא נכללו במידרג העיריות?  

עיריות בהן לא היו לפחות 100 מדרגים מחברי מידרג לא נכללו בתוצאות. במידה ובשנה הבאה יהיו מעל 100 מדרגים הן יכללו בתוצאות הדירוג של 2017.

האם גם אני יכול לדרג את העיר שלי?  

לא. הדירוג מתקבל רק באמצעות פנייה יזומה שלנו לחברי מידרג בעיריות השונות. זאת כדי למנוע מניפולציות על הדירוגים.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק