מוקד מידרג: 1-700-707-233

דירוג עיריית חולון

זהו מידרג העיריות של שנת 2016. צפו בדירוג המלא של עיריית חולון לשנת 2017

תושבי חולון דירגו את תפקוד העירייה שלהם בנושאי חינוך, תחבורה, פארקים, תרבות הפנאי ועוד.

לאתר מידרג לא הייתה נגיעה בדירוג, אנחנו סיפקנו רק את הפלטפורמה, שאיפשרה לתושבים להתבטא. המטרה הייתה ליצור דירוג השוואתי של העיריות הגדולות בישראל, כדי להוציא לאור את האמת של התושבים – מה דעתם על תפקוד העירייה שלהם.

דירוג כללי – עיריית חולון

בדירוג הכללי קיבלה חולון את הציון 3.04 מה שמיקם אותה במקום העשירי מתוך 16 העיריות שדורגו. ניכר כי כמעט בכל הפרמטרים מקבלת חולון ציון נמוך יחסית בהשוואה לערים האחרות.

רק 21% מהתושבים חושבים שהם מקבלים תמורה הוגנת לארנונה, בעוד יותר ממחצית מהמדרגים חושבים שהתמורה שהם מקבלים היא חלקית.

תרשים:האם מקבלים תמורה הוגנת לארנונה בחולון?
 

 


דירוג מחזור וניקיון בעיריית חולון

בשאלת הניקיון בעיר ניתן לראות כי הציון שקיבלה עיריית חולון נמוך בהשוואה לשאר הערים, ואולם ברוב הנושאים הקשורים לתחום הניקיון ניכר כי חולון מקבלת ציון סביר בסך הכל. עם זאת, כשאתם הולכים בחולון כדאי שתשאירו את העיניים ברצפה או שתסתכנו בדריכה על צואת כלבים. הטיפול בנושא הזה דורג בציון נמוך במיוחד – 2.3.

תרשים:מצב הניקיון והמחזור בחולון
 

דירוג פארקים בעיריית חולון

גם בשאלת הפארקים ומגרשי הספורט עיריית חולון לא מככבת במקומות הגבוהים, אולם ניתן לראות כי התושבים מרוצים יחסית מהגודל המוקצה לשטחי הפארקים. עם זאת, אם יש לכם ילדים קטנים כנראה שיהיה לכם קשה למצוא להם תעסוקה בפארקים.

התושבים אף התבקשו לדרג את שביעות הרצון שלהם מתרבות הפנאי לילדים, לנוער ולמבוגרים. כאן יש מקום לעידוד: הציון שניתן לתרבות הילדים הוא הגבוה ביותר, ומביא את עיריית חולון למקום גבוה בדירוג של כלל העיריות. אך לצד הצלחת המיתוג של חולון כ"עיר הילדים" ניתן לראות כי תרבות הפנאי של הנוער והמבוגרים נזנחת, ומקבלת ציונים נמוכים מאוד. בפעם הבאה שאתם כועסים שהבן שלכם כל היום מול המחשב, תבינו אותו.

תרשים:מצב הפארקים ומתקני הספורט בחולון
 
תרשים:דירוג שביעות רצון מתרבות ופנאי בחולון
 

 


דירוג תפקוד העירייה במערכת החינוך בחולון

אם משווים את חולון לדירוג של שאר הערים, מוצאים שבפרמטרים של מערכת החינוך היא לא מצטיינת שהיא לא מצטיינת ומדורגת יחסית בתחתית הרשימה עם ציון 3.1. ניתן לראות כי תושבי חולון אמנם יחסית מרוצים מגני העירייה ובתי הספר היסודיים, אבל המצב הפיזי של המבנים טעון שיפור.

תרשים:מצב מערכת החינוך בחולון
 

 


דירוג מצב התחבורה והחנייה בחולון

אם ההתניידות שלכם בעיר מסתכמת בתחבורה ציבורית, כנראה שמגורים בחולון יספקו אתכם, אבל אם אתם בעלי רכב ופקקים הם מצב בלתי נסבל עבורכם – כנראה שתעדיפו לוותר עליה. לפי הדירוג, הדבר שמעצבן את תושבי חולון יותר מכל הוא נושא הפקקים, ומיד אחריו ברשימה נמצא נושא החניה. המדרגים העניקו ציונים נמוכים במיוחד לפרמטרים אלו, מה שממקם את חולון במיקום לא גבוה בדירוג הכללי.

בשאלת אכיפת החניה נראה כי תושבי חולון מרוצים: 44% מהמשיבים חושבים כי עיריית חולון אוכפת את החניה במידה הנכונה.

תרשים:תחבורה וחנייה בחולון
 
תרשים:אכיפת החנייה בחולון
 

 


דירוג התכנון והבנייה בעיריית חולון

בכל מה שקשור לתכנון והבנייה בעיר תושבי חולון לא מרוצים. חולון מסתמנת כלא ידידותית לזוגות צעירים ואינה מטפלת באופן מספק בהיתרי בנייה (ציון 2.2). הנושא שקיבל את הציון הכי פחות נמוך בתחום זה הוא קידום פרוייקטים חדשים (2.7).

תרשים:נושאי תכנון ובנייה בחולון
 

 


ממה מתוסכלים התושבים? ומה דעתם הכללית על תפקוד עיריית חולון?

השאלה האחרונה ששאלנו את המדרגים היא מה הדבר שהכי מסתכל אותם בתפקוד העירייה. תושבי חולון מתוסכלים, באופן לא מפתיע, מתחום התכנון והבנייה, מהחינוך ומהניקיון. ועם זאת, העירייה כנראה משקיעה את כל מרצה דווקא בפארקים, בתרבות ובעסקים – תחומים אלו קיבלו מעט קולות, מה שמצביע על שביעות רצון גבוהה.

בשאלה "מה דעתך על העיר" ניתן לראות שרוב התושבים מרגישים כי חולון דורכת במקום, אולם לא מעט (38% ) מאמינים שהיא דווקא צומחת.

בנוסף, נשאלנו התושבים מה היו עושים לו היו ראש העיר. אלו חלק מהתשובות שהתקבלו:

"משפר את כלל הנושאים הקשורים לזוגות צעירים. פיתוח מקומות עבודה, תחבורה ציבורית ומגורים"

""לא משקיע בפרוייקטים ראוותניים בלי שום תועלת לתושבים" 

"מתייחסת יותר ברצינות לתלונות התושבים. יש תחושה שלי ושל תושבים רבים שאני מדברת איתם שהעירייה פשוט מזלזלת בנו" 

תרשים:ממה מתוסכלים התושבים בחולון?

 
תרשים:המצב הכללי של חולון
 

רוצים לראות תוצאות של ערים נוספות? היכנסו לסקירה הכללית או לתוצאות שלתל-אביב או ירושלים.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק